Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuntuu että Bojan muuttuu koko ajan eri tavoilla leikkisämmäksi, kokeilevammaksi, assertiivisemmaksi, suorapuheisemmaksi ja rohkeammaksi, eikä vain lavalla. Esim. se miten hän dissasi Twitter-draamaa hiljattain yllätti minut, kun he ovat olleet niin vaisuja sellaisen kritiikin suhteen, ja joitain muita vastaavia juttuja.
 
vierailija
Onkohan taustalla tapahtunut jotain kun Bojanhan nyt suorastaan syytää K viittauksia vaikkakin epäsuoraan, niin silti. 🤔 Aika iso muutos kun aiemmin tuntui lähinnä hiljenevän asiasta.
 
vierailija
En näe toisen janoamisessa tai siihen liitetyssä kuvastossa mitään noloa. Se on inhimillistä ja kaunista. Yhtä lailla myös Kärtsän on tulkittu mouruavan Bojanin perään.
No sen takia kun K kokoajan itse nostaa B:tä esiin keikoillaan ja ruokkii sitä että hänestä puhutaan niin somessa. Ja silti kaikki "K mouruaa B:t"-vitsit on tosi kepeitä, ei edes härskejä. B taas ei ole ruokkinut tällaista "janoan K.ta kokoajan" imagoa ollenkaan somessaan tai keikoilla, mutta hänestä tehdään heti edittiä että hän ***** epätoivoisesti K:n onlyfansile jossain pimeässä kellarissa. Ei mitenkään kaunista tai edes humoristista kuvastoa.
 
vierailija
No sen takia kun K kokoajan itse nostaa B:tä esiin keikoillaan ja ruokkii sitä että hänestä puhutaan niin somessa. Ja silti kaikki "K mouruaa B:t"-vitsit on tosi kepeitä, ei edes härskejä. B taas ei ole ruokkinut tällaista "janoan K.ta kokoajan" imagoa ollenkaan somessaan tai keikoilla, mutta hänestä tehdään heti edittiä että hän ***** epätoivoisesti K:n onlyfansile jossain pimeässä kellarissa. Ei mitenkään kaunista tai edes humoristista kuvastoa.
Rauhoitu.
 
vierailija
Jaa. Kannattaa katsoa ne ccct, missä on mukana.
Niillä keikoilla missä mä olen ollut ei Härtsä ole mielestäni tullut ccc aikana lavalle, enkä muissa liveissä ole siihen kiinnittänyt huomiota. Suoraan sanottuna mun katse menee täysin Härtsästä ohi ja nauliutuu Kärtsään, niin hups 😅 En vaan oikeasti ole ikinä huomannut tätä, oon ilmeisesti keskittynyt liikaa Kärtsän kuolaamiseen.
 
vierailija
No sen takia kun K kokoajan itse nostaa B:tä esiin keikoillaan ja ruokkii sitä että hänestä puhutaan niin somessa. Ja silti kaikki "K mouruaa B:t"-vitsit on tosi kepeitä, ei edes härskejä. B taas ei ole ruokkinut tällaista "janoan K.ta kokoajan" imagoa ollenkaan somessaan tai keikoilla, mutta hänestä tehdään heti edittiä että hän ***** epätoivoisesti K:n onlyfansile jossain pimeässä kellarissa. Ei mitenkään kaunista tai edes humoristista kuvastoa.
Kyllähän hänelläkin nyt K viittauksia on ollut enemmän, katsoisin noi lähinnä vitseiksi ja varmaan B:kin, tuskin käy katselemassakaan noita
 
vierailija

Yhteistyössä