Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistaakseni toi linkattu Dopamin-pätkä oli erityisen hirveä. Ei siinä eilisessä livessä mielestäni rääytty noin pahasti 😩

Ehkä sit laulajat leipiintyy samojen biisien esittämiseen niin pahasti, että tuntuu hienolta, kun fanit osaa sanat ja haluaa laulaa kaiken. Mieluummin kyllä kuulisin sen oikean laulajan version.

Tuo on yksi syy, miksi en oo edes yrittänyt lippuja mihinkään Kuumaan keikalle, jos ne kerran oikein erityisesti kannustaa fanejaan laulamaan kaiken mukana 🙈
Jep. Ostan pääsylipun siksi että saan kuunnella artistia livenä. Jos haluan kuunnella karaokea, menen karaokebaariin.
 
vierailija
Mua itse asiassa ei yllättänyt se, että B nimesi Freddien esikuvakseen. Onhan Freddie Mercuy oikeasti legendaarinen, just sellainen "a whole package" - uskomaton ääni, mieletön ääniala (laajempi kuin monilla muilla laulajilla, bassosta sopraanoon asti), vangitseva esiintyminen, hyvä säveltäjä ja soittaja... ja no, tietysti homoikonikin, mutta vasta kuolemansa jälkeen, koska hänhän piti biseksuaalisuutensa ja partnerinsa aika lailla piilossa julkisuudelta, vaikka taisikin ystävilleen olla kaapista ulkona. Jos joku esiintymisen esikuva pitää siis valita, niin Freddie on aika luonnollinen tähän.
Freddie oli kyllä esiintyjänä, laulajana ja biisintekijänäkin jonkin sortin nero. Että siinä mielessä ei yllättävä esikuva, mutta toisaalta avaa mulle kyllä jonkun uuden ulottuvuuden Boitsun artistiuteen tai siihen mitä hän ehkä tavoittelee tai minkälaiseen suuntaan haluaisi jollain tapaa olla menossa. Kenties myös Käärijässä on hahmona jotain samansukuista överiyttä ja röyhkeyttä? En tiedä, mutta tänään taas rakastan näitä kaikkia kolmea viihdyttäjää.
 
vierailija
Freddie oli kyllä esiintyjänä, laulajana ja biisintekijänäkin jonkin sortin nero. Että siinä mielessä ei yllättävä esikuva, mutta toisaalta avaa mulle kyllä jonkun uuden ulottuvuuden Boitsun artistiuteen tai siihen mitä hän ehkä tavoittelee tai minkälaiseen suuntaan haluaisi jollain tapaa olla menossa. Kenties myös Käärijässä on hahmona jotain samansukuista överiyttä ja röyhkeyttä? En tiedä, mutta tänään taas rakastan näitä kaikkia kolmea viihdyttäjää.
Luulen että saan kiinni tuosta (että "avaa uuden ulottuvuuden mitä hän tavoittelee"). Ja itse asiassa tuostahan Kärtsä-kontekstissa (ilman Bojania) on puhuttukin Vauvalla. Joku vuosikymmenien Freddie-fani sanoi, että hän näkee Freddiessä jotain samaa Kärtsän kanssa, ja muut Queen-fanit kokivat tämän jotenkin pyhäinhäväistyksenä. Ja ymmärrän tuon näkemyksen, mutta itsekin näen heissä jotain samaa (mitä en silloin mennyt kirjoittamaan sinne, koska en ole varsinainen Queen/Freddie-fani, arvostan suuresti mutta ei ihan minun juttuni paria biisiä lukuunottamatta).
 
vierailija
Toinen palsta ehti mennä kiinni, niin jatkan tänne. Entä jos onkin ullatuskäänne ja Lordi mukana jonkun päivän OF luukussa 🤣🤣 Joo ymmärrän, että on luultavasti joku umk-juttu, mutta oli pakko 😁
 
vierailija
Oliko tää jo täällä? Siitä Boitsun leffan trailerista on nyt tehty käännös, niin pystyy ehkä vähän tajuamaan jo juontakin:
 
vierailija
vierailija
Taas on B asetettu fanien puolelta K:ta epätoivoisesti (melkein nolosti) janoavaan asemaan.
Oliko tästä jo päästy jonkinlaiseen loppupäätelmään palstalla että onko OK ruokkia fanikunnassa tällaista kuvaa B:stä, onko B itse ok sen suhteen, vai onko se hieman häen imagoaan alistavaa?
B ei ole koskaan osoittanut, että ei olisi ok sen suhteen. Ei alista mielestäni imagoa eikä varmaan hänenkään mielestään, jos on ok runkata valkokankaalla.
 
vierailija
Freddie oli kyllä esiintyjänä, laulajana ja biisintekijänäkin jonkin sortin nero. Että siinä mielessä ei yllättävä esikuva, mutta toisaalta avaa mulle kyllä jonkun uuden ulottuvuuden Boitsun artistiuteen tai siihen mitä hän ehkä tavoittelee tai minkälaiseen suuntaan haluaisi jollain tapaa olla menossa. Kenties myös Käärijässä on hahmona jotain samansukuista överiyttä ja röyhkeyttä? En tiedä, mutta tänään taas rakastan näitä kaikkia kolmea viihdyttäjää.
Freddie oli kyllä hyvä valinta Bojanilta ja keneltä tahansa rock-yhtyeen keulakuvalta, ja kyllä kiinnostaa nähdä, millainen artisti B:stä vielä sukeutuu 😍🤩🔥
 
vierailija
Taas on B asetettu fanien puolelta K:ta epätoivoisesti (melkein nolosti) janoavaan asemaan.
Oliko tästä jo päästy jonkinlaiseen loppupäätelmään palstalla että onko OK ruokkia fanikunnassa tällaista kuvaa B:stä, onko B itse ok sen suhteen, vai onko se hieman häen imagoaan alistavaa?
Mitäs helvettiä nyt taas. Kyseessä on vitsi, hauska editti, ihan vain koska absurdi tilanne ja materiaali molempien puolelta sen salli. Vai olisiko pitänyt jostain kaivaa video K:sta runkkaamassa ja editoida Boitsun pää näkymään OnlyFansin etusivulla, niin sulle kelpaisi tämä?
 
vierailija
Taas on B asetettu fanien puolelta K:ta epätoivoisesti (melkein nolosti) janoavaan asemaan.
Oliko tästä jo päästy jonkinlaiseen loppupäätelmään palstalla että onko OK ruokkia fanikunnassa tällaista kuvaa B:stä, onko B itse ok sen suhteen, vai onko se hieman häen imagoaan alistavaa?
En näe toisen janoamisessa tai siihen liitetyssä kuvastossa mitään noloa. Se on inhimillistä ja kaunista. Yhtä lailla myös Kärtsän on tulkittu mouruavan Bojanin perään.
 

Yhteistyössä