Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulin tänne kun vauvalla on näköjään kiellettyä sanoa, ettei KHäärijä-joulukalenteri houkuttele ja vielä enemmän kiellettyä on sanoa, että jos se olis K&B-kalenteri, niin ostaisin. Mutta jos olen rehellinen, niin tuossa on totuus. Maksaisin ilomielin enemmänkin K&B-joulukalenterista, mutta Härtsä ei kiinnosta ollenkaan ja kun miettii, millaista matskua sieltä todennäköisesti tulee, niin vielä vähemmän kiinnostaa tämä proggis. Toivottavasti joku fani improvisoi kivan ja söpön K&B-joulukalenterin, vaikka kaikista parhaimmista hetkistä sitten.
Paljonko yli 37 € olet valmis maksamaan fanin koostamasta söpöstä K&B-joulukalenterista? Onko oletuksena, että fani koostaa kalenterin omista kuvistaan/videoistaan, vai uskotaanko hänen maksavan asianmukaiset tekijänoikeusmaksut muiden materiaaleista?
 
vierailija
Paljonko yli 37 € olet valmis maksamaan fanin koostamasta söpöstä K&B-joulukalenterista? Onko oletuksena, että fani koostaa kalenterin omista kuvistaan/videoistaan, vai uskotaanko hänen maksavan asianmukaiset tekijänoikeusmaksut muiden materiaaleista?
Haistan vittuilua ja sarkasmia tässä mutta vastaan silti: vanhasta materiaalista, jonka fani on koostanut, en ole valmis maksamaan. Jos olisi oikea (virallisten tahojen tuottama), uutta materiaalia sisältävä K/B-kalenteri, olisin valmis maksamaan yli 40 euroa.
 
vierailija
Stripparificci lähti nyt sille hyvin angstiselle linjalle, mutta bonuksena muutin nyt AO3:ssa näkyvää lukujen määrää seitsemästä kahdeksaan. It grow, it grow. Eli näillä näkymin vielä kolme lukua jäljellä. :) Epäilisin, että strippaustakin nähdään vielä.

- Joymuffin
 
vierailija
Tulin tänne kun vauvalla on näköjään kiellettyä sanoa, ettei KHäärijä-joulukalenteri houkuttele ja vielä enemmän kiellettyä on sanoa, että jos se olis K&B-kalenteri, niin ostaisin. Mutta jos olen rehellinen, niin tuossa on totuus. Maksaisin ilomielin enemmänkin K&B-joulukalenterista, mutta Härtsä ei kiinnosta ollenkaan ja kun miettii, millaista matskua sieltä todennäköisesti tulee, niin vielä vähemmän kiinnostaa tämä proggis. Toivottavasti joku fani improvisoi kivan ja söpön K&B-joulukalenterin, vaikka kaikista parhaimmista hetkistä sitten.
Mulle kelpaisi myös tämmöinen humoristinen ja hauska kalenteri pienellä tuhmuustwistillä (ja Häärijäkin käy) mutta hinta on liikaa joulukalenterista. Ja olisi luultavasti myös vaikka kyseessä olisi k&b. En vaan näe järkeä maksaa noin paljoa vaikka varaa olikin. En ole vielä ehtinyt vauvalle mutta siellä varmaan alapeukut taas viuhuu jos yhtään kritisoi tai on erimieltä.
 
vierailija
No ei ole taas Vauvalla kiellettyä sanoa, jo OF ei nappaa. Siellä taitaa jakaantua porukka aika fifty-sixty tän kalenterihomman suhteen.

Itse ymmärrän jos OF ei nappaa, mutta sitä en ymmärrä että napistaan maksullisuudesta. Kalenteri on merchia siinä missä ne paidat ja hupparitkin. Toiset tykkää ja ostaa, toiset ei. Hyvin yksinkertaista.
 
vierailija
Hitsi, JO saisivat laitella ensi vuoden keikka-aikatauluja julkisuuteen. Some näyttää koko ajan Blackfriday-lentotarjouksia, joten nyt pääsisi lähtemään edullisesti Eurooppaan keväällä.
 
vierailija
Hyvä ankeuttaja, olet väärällä palstalla. K/B shippaus ei tule loppumaan yhteen Kärtsän ja Härtsän huumorijoulukalenteriin, eikä se kalenteri tule nostamaan innostusta shipata K&H yhtään enempää kuin ennenkään. Sori jos tämä pilaa sun päiväsi.
Ehkä käy jopa päin vastoin - itse ainakin, mikäli näen niitä kalenterikuvia jossakin, tulen mitä luultavimmin kuvittelemaan B:n Häärijän tilalle. 🤭
 
vierailija
Mä olin tuolla keikalla ja mun mielestä sano kyllä nimenomaan, että "arki on paskaa". Tuntui kyllä ihan tarkoittavan sitä, ei ollut läppää.
"Oma arki ja muu on tällä hetkellä yhtä helvettiä" ainakin sanottu keikalla, Jodelissa 15h sitten jaettu klippi. Varmasti julkisuutta ja muutoksia siinä tarkoittaa ainakin, ja muusta ei ota selvää. Halauksia joka tapauksessa Klle, toivottavasti olisi itselle aikaa, tilaa ja mahdollisuus käydä läpi kaikkea, jos siihen on tarve tai siltä tuntuu.
 

Yhteistyössä