Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy sanoa, että idea on hauska mutta hintaa mietittäessä on iskenyt jollekin ahneus. Mun mielestä sopiva ja hauskakin hinta olisi ollut kakskytäneljä euroa, eli euron per päivä. Uskon että sillä olisi saanut vähintään tuplamäärän tilaajia eli enemmän tuloja. Toivon olevani väärässä, ja heidän saavan paljon enemmän tilauksia kuin pelkään.
Tumpussa moni kommentoinut että liian kallis, joten kallistun samaan kuin sinä. En usko, että Käärijän 500k seuraajasta niin moni on sen luokan faneja kuitenkaan, että maksaa 40€ tuosta.
 
vierailija
Twinnausta odotellessa eli koska veikkaatte, että JO/B on myös OF:ssa? 😝
Ihannetapauksessa kuitenkin B näkee Kärtsän ja Häärijän OF-matskua ja suostuu K:n pyyntöön yhteisestä OF-tilistä hänen kanssaan tammikuusta lähtien. Oh my god, jos TÄMÄ olikin se mihin se ”when year change” puhe liittyi!? Vuodenvaihteen jälkeen touhutontuille onkin tulossa yhteinen OF-tili! Siitä voisin maksaa helposti isojakin summia 💸💸💸
 
vierailija
Se oli kyllä kuuma, mutta ajatuksena Häärijä ja Käärijä yhdessä ei vaan innosta yhtään. Häärijä on hahmona kuin Mr Bean, en kykene ajattelemaan sitä seksuaalisena yhtään
Joo sama, ei kiitos Häärijälle. Itse asiassa se toimii mulle hyvin pysäyttävänä tekijänä tässä. Jos toi kalenteri olisikin vain Kärtsä-kuumistelua, voisin ostaakin. Härtsä mukana, mahdollisia yhteiskuvia K:n kanssa? Kiinnostus nolla, en laita rahojani tähän.
 
vierailija
K saisi enemmän rahaa, jos laittaisi tilinumeronsa ja siihen saisi laittaa rahaa hänen Slovenian ja/tai Lontoon matkaansa. Shippaajia on niin paljon että kympin panostuksella saataisiin herra B:n luokse.
 
vierailija
Saman hintainen kuin lippu K:n keikalle nykyään. Eli niille jotka ovat valmiita maksamaan matkat, hotellihuoneen plus keikkaliput K:n näkemiseen on varmaan ihan halukkaita maksamaan tuonkin.
 

Yhteistyössä