Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pliis Jere se piti olla se glögi ja mun piti mennä nukkumaan.
Kyllä, syytän ehdottomasti tästä Jerppaa. Ihan varmasti on sen idea.
Kysellyt varmaan kaikki kamut (Boitsu mukaanluettuna) läpi ja lopulta Härtsä antanut periksi. Jos B ois lähtenyt mukaan, niin hintaan ois voinut laittaa vaikka vielä nollan perään ja oisin maksanut helposti.
 
vierailija
Siis apua, glögimainosta odotettiin ja OF-kalenteri saatiin. Watafak!

Olisi kiva tietää, mitä tää tarkoittaa käytännössä. Hiljeneekö muut somekanavat ja joulukuun videohäröilyt ja kuumistelut siirtyy OF:n puolelle? Jos hinta on tosiaan 40 euroa, niin se on mulle liikaa ellei sitten tule lupausta, että niillä rahoilla K ostaa lentolipun Sloveniaan. Siinä tapauksessa ei tee tiukkaakaan osallistua ja tilata kalenteri. Toinen syy maksaa 40 euroa olisi lupaus kuumasta K&B videosta edes jouluaattona. Ja juu JOULUssa on 5 kirjainta.
N 37 Euroa.
 
vierailija
Bojan: Saisinko vähän etukäteismaksua keikkapalkkioista?
Kris: Ai miks?
Bojan: Ostaisin…joulukalenterin.
Nace: Onpa söpöä, tietty saat. Saadaanko me kans avata joku luukku?
Bojan: …*hätääntyneenä* EI!!!
Muut: ???
Bojan: Kun…Se on sellainen tonttukuvakalenteri. Te ansaitsette suklaakalenterit.
Jure: Aww, niin me ansaitaan<3
 
vierailija
Hinta on kyllä vähän kova. Joku pari kymppiä olisi ehkä vielä mennyt (ja luultavasti houkutellut useamman tilaajan). Taidan vielä miettiä että olisiko mulla parempaa käyttöä näillekin rahoille.

(No mut JOULU, niinpä... Pyytäisinkö mieheltä etukäteislahjaksi 😆)
 
vierailija
Bojan: Saisinko vähän etukäteismaksua keikkapalkkioista?
Kris: Ai miks?
Bojan: Ostaisin…joulukalenterin.
Nace: Onpa söpöä, tietty saat. Saadaanko me kans avata joku luukku?
Bojan: …*hätääntyneenä* EI!!!
Muut: ???
Bojan: Kun…Se on sellainen tonttukuvakalenteri. Te ansaitsette suklaakalenterit.
Jure: Aww, niin me ansaitaan<3
...tonttupa hyvinkin...
 
vierailija
Hinta on kyllä vähän kova. Joku pari kymppiä olisi ehkä vielä mennyt (ja luultavasti houkutellut useamman tilaajan). Taidan vielä miettiä että olisiko mulla parempaa käyttöä näillekin rahoille.

(No mut JOULU, niinpä... Pyytäisinkö mieheltä etukäteislahjaksi )
Parilla kympillä olisin itsekkin harkinnut ostamista. Tosin olen niin laiska rekisteröitymään ja niin edelleen että tiedä sitten olisinko sittenkään hankkinut.
 
vierailija
Kysellyt varmaan kaikki kamut (Boitsu mukaanluettuna) läpi ja lopulta Härtsä antanut periksi. Jos B ois lähtenyt mukaan, niin hintaan ois voinut laittaa vaikka vielä nollan perään ja oisin maksanut helposti.
Mä olen ihan tosissani, et jos tulis oikeasti joku K/B kalenteri (viattomilla kuvilla riittäis!) niin olisin jo ostanut tuolla 40 euron hinnalla sen. Tähän ei riitä kiinnostus. Parempia Kärtsän kuvia voi kuumistella ilmaiseksi ja parasta p*rnoa on mennä K:n keikalle, niin tähän en vaivaudu.
 
vierailija
Täytyy sanoa, että idea on hauska mutta hintaa mietittäessä on iskenyt jollekin ahneus. Mun mielestä sopiva ja hauskakin hinta olisi ollut kakskytäneljä euroa, eli euron per päivä. Uskon että sillä olisi saanut vähintään tuplamäärän tilaajia eli enemmän tuloja. Toivon olevani väärässä, ja heidän saavan paljon enemmän tilauksia kuin pelkään.
 
vierailija
Täytyy sanoa, että idea on hauska mutta hintaa mietittäessä on iskenyt jollekin ahneus. Mun mielestä sopiva ja hauskakin hinta olisi ollut kakskytäneljä euroa, eli euron per päivä. Uskon että sillä olisi saanut vähintään tuplamäärän tilaajia eli enemmän tuloja. Toivon olevani väärässä, ja heidän saavan paljon enemmän tilauksia kuin pelkään.
Luulen että hintaan vaikuttaa se että tulot jaetaan useamman kesken; K, H, kuvaus/editointi (Mikke?), mahdollinen maskeeraus.
 

Yhteistyössä