Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olenkohan ainut, mutta sen jälkeen kun näin postauksen siitä miten B katsoi Suomessa bäkkärille laulaessaan Vem da gresin smeh-kohtaa, niin en ole kertaakaan pystynyt kuuntelemaan sitä ilman että K tulee ajatuksiin siinä kohtaa.
Et ole 🥰 Jere ja Jeren nauru näyttäisi tulevan Bojanillekin mieleen siinä kohdassa, ja nykyään myös itselleni.
 
vierailija
Enpä muuten aiemmin ollut huomannut, että se takana tuleva tyyppi on siinä heti B:n takana tulossa myös ovesta sisään. Videon lopussa näkyy, kun hän tarttuu ovenkahvaan ja avaa oven uudelleen, kun B on painellut sisään. Voi Boitsua.

Ja eikös tämä video ole Olympialla kuvattu? B:llä oli siis sekä Turun että Tampereen keikkapäivinä tuollainen väljä V-aukkoinen paita päällä, jollaista ei kyllä NT:n ulkopuolella ole mielestäni näkynyt. Ettei vaan haluaisi tehdä K:hon vaikutuksen oversize-fitillään?
Tämä on K:n paita, joka tarttui matkaan samalla kertaa, kun kostopitsit unohtuivat Kärtsän huushollin nurkkaan. Tai sohvan alle, ihan kuinka vaan. Omat vaatteet olivat jossain muualla kuin hän itse ja jotain piti päälleen vetää.
Oli päällä, kun lähtivät Helsingistä kohti Turkua. Aivan liian suuri Bojanille, hän ei normaalisti pidä tuontyylisiä t-paitoja.

Ehkä näin, ehkä ei, mutta minä olen tämän selityksen kyllä ostanut. Niin samiksia olivat pikkubusdissa matkalla Turkuun.
 
vierailija
Ihan sama tilanne. Tapasin luultavasti elämäni rakkauden hetkellä, jolloin olin menossa jo naimisiin toisen kanssa. Ei huono suhde sekään ja elämä on hyvin sujunut, mutta se suurin roihu toki varmasti on jäänyt puuttumaan. Siinä hetkessä tuntui vain, että olisin pettänyt liian monet odotukset, poikaystävän, vanhempien ja ystävien, ja siirsin omat tunteet sivuun.
Elämä ei ole yksinkertaista, varsinkin jos haluat ottaa huomioon myös muiden tunteet kuin vain omasi.
Toki J&B suhteen toivoisin, että olisivat rohkeampi kuin itse olin... silloin joskus.
Siksikin ihmetyttää vähän, kun tuo K n suhde jonottajaan on aika lyhyt vielä, ei hirveän paljon yhteistä historiaa, ei lapsia esteenä...no turhaa toisten asioiden pähkäilyähän tämä on.
 
vierailija
Siksikin ihmetyttää vähän, kun tuo K n suhde jonottajaan on aika lyhyt vielä, ei hirveän paljon yhteistä historiaa, ei lapsia esteenä...no turhaa toisten asioiden pähkäilyähän tämä on.
Veikkaukseni:
a) tyyppi pyörittänee hänen arkeaan, mihin hänellä ei riitä kapasiteetti tällä hetkellä
b) ei riitä kapasiteetti myöskään pohtia Bojan-asiaa, mahdollisia identiteettijuttuja tai esim. miten asian a) voisi ratkaista muulla tavoin.
 
vierailija
Minulla on kroppa vieläkin ihan tiltissä Belgradin keikan prosessoinnista (ja minä tomerasti haaveilen seuraavalle keikalle menosta parin viikon päästä, juuh) ja tunteetkin ollut tosi pinnassa nyt tänä viikonloppuna. Useampi räppibiisi (ei Kärtsän tai kenenkään joista puhutaan näissä ketjuissa) on itkettänyt, oman ficin mega-angstikohtaukset menevät ihon alle ja äsken meinasin jopa itkeä yhtä vanhaa kommenttia Vem da gres -musavideossa. Ymmärsin alun ja lopun, niin laitoin Google-kääntäjään. Kommentti sanoi "My and your song Monika. Be happy, loved, desired. Even after fifteen years. You took one piece with you." (Viimeinen lause on toki lainaus itse biisin lyriikoista.) Aaaaa.

- Joymuffin (MRS=3)
 
vierailija
Veikkaukseni:
a) tyyppi pyörittänee hänen arkeaan, mihin hänellä ei riitä kapasiteetti tällä hetkellä
b) ei riitä kapasiteetti myöskään pohtia Bojan-asiaa, mahdollisia identiteettijuttuja tai esim. miten asian a) voisi ratkaista muulla tavoin.
me ei ihan oikeesti tiedetä vaikka kyseinen henkilö olisi K:n elämän rakkaus jonka haluaa pitää koko ajan lähellään (siltähän se näyttää!). Joten näitä on turha pohtia, nautitaan K:n ja B:n ystävyydestä sen verran mitä siitä meille näytetään.
 
vierailija
Tuota olen miettinyt, keikahtaako tilanne johonkin toiseen malliin, haalistuuko se tai jotain muuta tapahtuu, jos ja kun B löytää jonkun ihan itselleen ( siis jos ei ole jo löytänyt).
Mulla tuli omituinen mielikuva tästä, että se saa Kärtsän toimimaan. Saalistus ilme päälle ja tämä soimaan
 
vierailija
me ei ihan oikeesti tiedetä vaikka kyseinen henkilö olisi K:n elämän rakkaus jonka haluaa pitää koko ajan lähellään (siltähän se näyttää!). Joten näitä on turha pohtia, nautitaan K:n ja B:n ystävyydestä sen verran mitä siitä meille näytetään.
Miksi tätä pitää kerta toisensa jälkeen nostaa esiin, tämä ei kuulu shippaamiseen ja kiristää tunnelmaa shippipalstalla.
 
vierailija
Mulla tuli omituinen mielikuva tästä, että se saa Kärtsän toimimaan. Saalistus ilme päälle ja tämä soimaan
Ei mitään One directionia vastaan, mutta tässä aito ja alkuperäinen, ihana The Undertones ja Teenage Kicks, yksi omista shippibiiseistä tämäkin <3

 
vierailija
Ei mitään One directionia vastaan, mutta tässä aito ja alkuperäinen, ihana The Undertones ja Teenage Kicks, yksi omista shippibiiseistä tämäkin <3

En tiennyt että tämä on cover😊 Onko jotain kappaleita, joista haluaisitte Jokereiden tekevän coverin?
 
vierailija
me ei ihan oikeesti tiedetä vaikka kyseinen henkilö olisi K:n elämän rakkaus jonka haluaa pitää koko ajan lähellään (siltähän se näyttää!). Joten näitä on turha pohtia, nautitaan K:n ja B:n ystävyydestä sen verran mitä siitä meille näytetään.
Minäkään en usko, että K tarvitsee ketään vain arkeaan pyörittämään. Todennäköisesti tällä henkilöllä on iso merkitys K lle, koska K ei halua hänestä luopua.
 
vierailija
Enpä muuten aiemmin ollut huomannut, että se takana tuleva tyyppi on siinä heti B:n takana tulossa myös ovesta sisään. Videon lopussa näkyy, kun hän tarttuu ovenkahvaan ja avaa oven uudelleen, kun B on painellut sisään. Voi Boitsua.

Ja eikös tämä video ole Olympialla kuvattu? B:llä oli siis sekä Turun että Tampereen keikkapäivinä tuollainen väljä V-aukkoinen paita päällä, jollaista ei kyllä NT:n ulkopuolella ole mielestäni näkynyt. Ettei vaan haluaisi tehdä K:hon vaikutuksen oversize-fitillään?
Tämä on Logomo
 

Yhteistyössä