Hei laivan fellow-analyysiosasto! Oon kirjoittanut tästä aiemminkin tänne tai toiselle puolen, ja tuli mieleen uudestaan, kun tää NT:ltä Treelta CCC video toiselle puolelle.
Mulla kiinnitti jo silloin keikan jälkeen videoita katsoessa Kn katseet lavalle tullessa, ennen kuin menee Käärijä-rooliin ja alkaa laulaan.
En ees oikeen löydä sanoja, miltä nuo katseet näyttää. Silloin ajattelin, että se on yleisesti tilanteeseen kohdistuvaa ihmettelyihastusta "tähän ollaan tultu. nää tyypit on täällä soittamassa mun biisiä" ja fiilistelyä ennen rooliin menoa ja laulua. Kun eikö yleensä K tuu ns uhittelevan näköisenä Käärijä roolissa lavalle.
Nyt kun katsoin koneen näytöltä paremmalla laadulla, niin Khan katsoo koko ajan Bojania ne pienet hymyhetket, ennen kuin alkaa laulamaan. Ja vilkuilee alaviistoon katseiden välillä. Yhtä hyvin toki voi vilkuilla välillä yleisöön, mutta musta näytti enemmän olevan hämmentyneen hyvillään tai otettu tms.
Yritin keksiä, mitä K sanois kyseisessä hetkessä, jos ilmeestä päättelisi, mutta ei tullut kuvausta mieleen.
Varsinkin parhaimmalla laadulla (2160p) katsoessa näkee aika hyvin Kn ilmeet
En tosiaan osaa selittää miksi, mutta mun silmään nää oli aitoja ja jotenki aika intiimejäkin katseita, melkein tulee olo, että katselkaa toisia kahdestaan rauhassa, onko mun silmille jne.
Näkyy parhaiten 00.26-00.29:
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
www.youtube.com