Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti tästä ei nyt lynkata pystyyn, mutta laitoin juuri yhdelle Kn crewhun kuuluvalle henkilölle noita tämän erään palstalle kirjoittamia viestejä. En kertonut, mistä viestit ovat ja sanoin, etten edes tiedä niiden kirjoittajan henkilöllisyyttä, mutta halusin kertoa, et sellaisia kuitenkin on. Ehkä ylireagoin, mutta tuli kamalan levoton olo nyt viimeistään. Anteeksi.
Jäi kyllä itsellenikin ahdistunut olo noista viimeisimmistä viesteistä ja nyt kun todellakin tajuaa ettei kyseessä ole mikään ns. normaali trolli tai häirikkö. Todella pelottavaa ettei kyseinen henkilö tajua tilannettaan yhtään.
 
vierailija
Toivottavasti tästä ei nyt lynkata pystyyn, mutta laitoin juuri yhdelle Kn crewhun kuuluvalle henkilölle noita tämän erään palstalle kirjoittamia viestejä. En kertonut, mistä viestit ovat ja sanoin, etten edes tiedä niiden kirjoittajan henkilöllisyyttä, mutta halusin kertoa, et sellaisia kuitenkin on. Ehkä ylireagoin, mutta tuli kamalan levoton olo nyt viimeistään. Anteeksi.
Voi ei!!! Ei ole MITÄÄN osviittaa siitä, että kyseinen henkilö olisi millään tavalla uhkaava tai mitään vaatallinen! Tajuatko, mille hänestä sinun käytöksesi tuntuu? Et tiedä mitään ja HETI olet valmis tuomitsemaan!
No, nyt minäkin tuomitsin sinua kun laitoit viestin, turhaan varmasti, mitäpä K & co viestisi kanssa voivat tehdä? Eivät varmasti yhtään mitään. Ajattelevat taas, että fanien tappelut kaadetaan heidän niskaansa.
Sinulle traumatisoitunut haluaisin sanoa, että palstalla on oikeasti ihmeen epäempaattista porukkaa mitä tulee negatiivisiin tunteisiin liittyen. Heti lynkataan ja siinä saattaa helposti provosoitua.
 
vierailija
Toivottavasti tästä ei nyt lynkata pystyyn, mutta laitoin juuri yhdelle Kn crewhun kuuluvalle henkilölle noita tämän erään palstalle kirjoittamia viestejä. En kertonut, mistä viestit ovat ja sanoin, etten edes tiedä niiden kirjoittajan henkilöllisyyttä, mutta halusin kertoa, et sellaisia kuitenkin on. Ehkä ylireagoin, mutta tuli kamalan levoton olo nyt viimeistään. Anteeksi.
Ei huolta. He tietävät varmasti että tuollaisia viestejä on, ja he saavat varmaan ne häiriintyneimmät ihan anonyymeitä tileiltä suoraan osoitettuina heille dm:ien kautta. Uskon vahvasti että K-crew pitävät toisistaan hyvää huolta, ja levy-yhtiökin on kokenut näissä hommissa kun Anttikin on heidän artistejaan.
 
vierailija
Voi ei!!! Ei ole MITÄÄN osviittaa siitä, että kyseinen henkilö olisi millään tavalla uhkaava tai mitään vaatallinen! Tajuatko, mille hänestä sinun käytöksesi tuntuu? Et tiedä mitään ja HETI olet valmis tuomitsemaan!
No, nyt minäkin tuomitsin sinua kun laitoit viestin, turhaan varmasti, mitäpä K & co viestisi kanssa voivat tehdä? Eivät varmasti yhtään mitään. Ajattelevat taas, että fanien tappelut kaadetaan heidän niskaansa.
Sinulle traumatisoitunut haluaisin sanoa, että palstalla on oikeasti ihmeen epäempaattista porukkaa mitä tulee negatiivisiin tunteisiin liittyen. Heti lynkataan ja siinä saattaa helposti provosoitua.
Ei, kyllä nämä viestit on nyt viime aikoina oikeasti menneet aivan yli. Hyvä, että asia on tiedossa jotenkin.
 
vierailija
En tiedä mitä siellä toisella palstalla on tehty, mutta pliis älkää tuoko sieltä kinailuja tänne<3
Ymmärrän, mutta nyt ei enää ole kyse mistään kinailuista vaan oikeasti huolestuttavasta käytöksestä erään henkilön osalta ja se herättää nyt todellakin huolta sillä kyseinen henkilö on ollut suoraan yhteydessä Kärtsään ja myös Jokereihin.
 
vierailija
Ei, kyllä nämä viestit on nyt viime aikoina oikeasti menneet aivan yli. Hyvä, että asia on tiedossa jotenkin.
Miten se on tuosta viestistä tiedossa???? Joku kirjoitti vauvalla ehdottaneensa sinulle tapaamista, mutta et ollut nähnyt viestiä? Eihän tuossa ole mitään uhattu tai edes TEHTY VÄÄRIN. Niin te hysterisoidutte heti. Ihan käsittämätöntä.
 
vierailija
Ei pitäisi ketään häiritä, ellei tunne pistoa omassa rinnassaan.
Mua häiritsee, koska en tiedä sen kirjoittajan tilannetta. Hänestä mä olen paljon enemmän huolissani kuin K:sta. En todellakaan usko, että jän olisi uhka kellekään, mielelläni saisin hänet ennemmin avautumaan, että mikä on, ennen kuin itse tekisin MITÄÄN päätelmiä että hän on vaarallinen, paha, raportoinnin aihe… Tuollainen on henkilön kiusaamista ja ennemmin ryöntää häntä kohti vihaa, kuin hänen ymmärtämistään.
 
vierailija
Siellä sanottiin: "Mä olen jopa ehdottanut tapaavani K:n, jotta nämä asiat saisi purettua jotenkin..."
Eli tämä henkilö on suoraan K:lle ehdottanut tapaamista näiden tunteidensa purkamista varten. Todellakin kuulostaa häiriintyneeltä. Jos jollakin epävakaalla henkilöllä on halu tavata K, niin todellakin K:n pitää olla varuillaan
 
vierailija
Hei laivan fellow-analyysiosasto! Oon kirjoittanut tästä aiemminkin tänne tai toiselle puolen, ja tuli mieleen uudestaan, kun tää NT:ltä Treelta CCC video toiselle puolelle.

Mulla kiinnitti jo silloin keikan jälkeen videoita katsoessa Kn katseet lavalle tullessa, ennen kuin menee Käärijä-rooliin ja alkaa laulaan.

En ees oikeen löydä sanoja, miltä nuo katseet näyttää. Silloin ajattelin, että se on yleisesti tilanteeseen kohdistuvaa ihmettelyihastusta "tähän ollaan tultu. nää tyypit on täällä soittamassa mun biisiä" ja fiilistelyä ennen rooliin menoa ja laulua. Kun eikö yleensä K tuu ns uhittelevan näköisenä Käärijä roolissa lavalle.

Nyt kun katsoin koneen näytöltä paremmalla laadulla, niin Khan katsoo koko ajan Bojania ne pienet hymyhetket, ennen kuin alkaa laulamaan. Ja vilkuilee alaviistoon katseiden välillä. Yhtä hyvin toki voi vilkuilla välillä yleisöön, mutta musta näytti enemmän olevan hämmentyneen hyvillään tai otettu tms.

Yritin keksiä, mitä K sanois kyseisessä hetkessä, jos ilmeestä päättelisi, mutta ei tullut kuvausta mieleen.

Varsinkin parhaimmalla laadulla (2160p) katsoessa näkee aika hyvin Kn ilmeet

En tosiaan osaa selittää miksi, mutta mun silmään nää oli aitoja ja jotenki aika intiimejäkin katseita, melkein tulee olo, että katselkaa toisia kahdestaan rauhassa, onko mun silmille jne.

Näkyy parhaiten 00.26-00.29:

Nyt vasta huomasin tästä videosta, miten CCC jälkeisissä spiikeissä, Häärijän kiittämisen jälkeen ku K puhuu, niin toistelee Bojanin nimeä kolmessa eri kohtaa. (Wait, Bojan, Bojan tms ku molemmilla on sanottavaa)

"Bojan, this is my live show now" ja "Bojan, I speak Finnish now". Oishan voinut sanoa koko bändille tai yleisölle, tai Bhen päin kääntyneenä pelkästään.

Jotenkin söpöä, kun toistelee nimeä. Tulee aivan mieleen Bojan sanomassa "Jere" omalla aksentillaan.
 
vierailija
Siellä sanottiin: "Mä olen jopa ehdottanut tapaavani K:n, jotta nämä asiat saisi purettua jotenkin..."
Eli tämä henkilö on suoraan K:lle ehdottanut tapaamista näiden tunteidensa purkamista varten. Todellakin kuulostaa häiriintyneeltä. Jos jollakin epävakaalla henkilöllä on halu tavata K, niin todellakin K:n pitää olla varuillaan
Niin? Mitä vaarallista tuossa on? Ehdottaa voi, ei se tarkoita että ryhtyy heti väkivaltaiseksi, jos ei saa tavata.
 
vierailija
Minusta henkilö vaikuttaa siltä, että hänellä voisi olla dissosiatiivinen identiteettihäiriö eli DID. Minulla on ollut useita ystäviä joilla on se, sen perusteella arvelen näin. Ja DID:hän ei itsessään tee ketään vaaralliseksi, mutta useilla minun tuntemillani ihmisillä, jotka ovat olleet yleisesti ottaen todella mukavia, kilttejä ihmisiä, on ollut ihan karmaisevia altereita (eli sivupersoonallisuuksia), mm. kiusaajia tai jopa sadisteja. En tiedä pitäisinkö näitäkään vaarallisina sinänsä, mutta ihan järkyttävät vibat niissä oli.
 
vierailija
Ymmärrän, mutta nyt ei enää ole kyse mistään kinailuista vaan oikeasti huolestuttavasta käytöksestä erään henkilön osalta ja se herättää nyt todellakin huolta sillä kyseinen henkilö on ollut suoraan yhteydessä Kärtsään ja myös Jokereihin.
Sun kannattais ennemmin hakea itsellesi apua noihin huoliisi, ei kuulosta ihan terveeltä olla noin peloissaan, kun asia ei ensinnäkään uhkaa sinua mitenkään, eikä tämä kirjoittajakaan ole kertonut mistään vaarasta ja lisäksi et voi muutenkaan tietää netistä, että jos joku trollaa saadakseen juurikin ihmiset kuohuksiin.
 

Yhteistyössä