Antti Lindtman Aamulehdelle: tuntee presidenttikisassa jo värinöitä mannerlaatoilla – ”kuin vuonna 1999” - Marin Urpilaisen sijaan kisaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ketkä "te vasurit"?? Mistä hitosta sinä muka tiedät, mitä minä esim. äänestän? Minä en jumaloi ketään, mutta sinulla vaikuttaa olevan vakavia ongelmia, etkä edes tajua, miltä tuo sinun vouhkaamisesi näyttää. Huvittavalta, mutta läheisenä olisin huolissani.
Mä olen huolissani kaikista Sanna-faneista. Menevät populistien populistin kelkkaan.

Hyvä kirjoitus, sopii tähänkin ketjuun.

"Sosiaalinen media. Turha edes puhua, että mikä ihmisryhmä siellä käyttäytyy huonoiten. Tässä muutama esimerkki ihan lähihistoriasta. Kyseessä kommenttikenttä liittyen Sanna Marinin osallistumisesta presidentti Martti Ahtisaaren hautajaisiin."

Mestari ja Niinistö ovat pyhimyksiä koksupersuille.
Ei Halla-Aho ole enää sellainen idoli monelle, mitä ennen oli.

Sauli on sen sijaan tasaisen tykätty puolueesta toiseen, on oikeasti koko kansan pressa.
Toisin kuin olisi Sanna, Pekka tai Li.

Mä olen huolissani kaikista Sanna-faneista. Menevät populistien populistin kelkkaan.

En osaa ottaa kantaa. Itse en fanita ketään, varsinkaan poliitikkoa. Voin sanoa, että fanitin lapsena/varhaisnuorena jotakin muusikkoa, näyttelijääkin ehkä.

Echo se, että yrittää selittää, että huono käytös, jatkuva jonkun ihmisen mollaaminen, on outoa ja väärin, ei tarkoita, että fanittaa.

Sun täytyy nyt oikeasti siivota sun päänuppiasi ja etsiä sieltä todelliset syyt siihen, miksi käyttäydyt kuten käyttäydyt. Ehkä Marin tuo sinulle mieleen jonkun koulukiusaajasi ja tiedostamattasi hän sinua ärsyttää tästä syystä? En tiedä, tuli vain mieleen. Tsemppiä, toivon, että löydät sisäisen rauhan ja voit keskittyä itseesi ja perheeseesi ja jättää sivuun ihmiset, jotka sinua syystä tai toisesta ärsyttävät.

Hyvä kirjoitus, sopii tähänkin ketjuun.

"Sosiaalinen media. Turha edes puhua, että mikä ihmisryhmä siellä käyttäytyy huonoiten. Tässä muutama esimerkki ihan lähihistoriasta. Kyseessä kommenttikenttä liittyen Sanna Marinin osallistumisesta presidentti Martti Ahtisaaren hautajaisiin."

Ai ai. Anna-lehti - keiden puolelle NAISTENlehti menee? Feministien.

Eipä tuokaan toimittaja ota lukuun Riikka Purraa huoritelleita, Riikalle ja Petterille kuolemantuomiota toivotelleita.

Koska väärä puolue.

Ai ai. Anna-lehti - keiden puolelle NAISTENlehti menee? Feministien.

Eipä tuokaan toimittaja ota lukuun Riikka Purraa huoritelleita, Riikalle ja Petterille kuolemantuomiota toivotelleita.

Koska väärä puolue.

Et kyennyt lukemaan, koska se koskee myös sinua.

Opettele nainen käyttäytymään, viimeistään nyt. Sinun käytöksesi ei ole normaalia. Mielestäni sinun olisi syytä mennä juttelemaan jollekin, vaikka sitten papille.

En osaa ottaa kantaa. Itse en fanita ketään, varsinkaan poliitikkoa. Voin sanoa, että fanitin lapsena/varhaisnuorena jotakin muusikkoa, näyttelijääkin ehkä.

Echo se, että yrittää selittää, että huono käytös, jatkuva jonkun ihmisen mollaaminen, on outoa ja väärin, ei tarkoita, että fanittaa.

Sun täytyy nyt oikeasti siivota sun päänuppiasi ja etsiä sieltä todelliset syyt siihen, miksi käyttäydyt kuten käyttäydyt. Ehkä Marin tuo sinulle mieleen jonkun koulukiusaajasi ja tiedostamattasi hän sinua ärsyttää tästä syystä? En tiedä, tuli vain mieleen. Tsemppiä, toivon, että löydät sisäisen rauhan ja voit keskittyä itseesi ja perheeseesi ja jättää sivuun ihmiset, jotka sinua syystä tai toisesta ärsyttävät.
Mulla on motto.
Ei se, joka valittaa väärintekijästä ole niin paha kuin se joka sössii.

Ja Sanna on PIITTAAMATON.

Ei muut suomalaiset poliitikot lentele alvariinsa lomamatkoilla tai liimaa pärstäänsä viihdepuolelle.
Suomalainen poliitikko on vakaan rauhallinen.

Sanna haluaa itse provosoida ja kyllä, onnistuu siinä. Mutta ei poliitikot tunaroi noin melkein joka viikko.
Ei, ja ei. Ei heillä ole tarvetta teinityttömäisesti ravistella koko ajan instituutioita.

Mä olin innoissani kun kuulin Sannan Blair-pestistä. Ois pysyny ulkomailla kun hänelle ei suomalainen tavallisuus kelpaa.

Et kyennyt lukemaan, koska se koskee myös sinua.

Opettele nainen käyttäytymään, viimeistään nyt. Sinun käytöksesi ei ole normaalia. Mielestäni sinun olisi syytä mennä juttelemaan jollekin, vaikka sitten papille.
Luin mä sen. Tavallista naistenlehden toimittajan naisylistystä.

Mulla on motto.
Ei se, joka valittaa väärintekijästä ole niin paha kuin se joka sössii.

Ja Sanna on PIITTAAMATON.

Ei muut suomalaiset poliitikot lentele alvariinsa lomamatkoilla tai liimaa pärstäänsä viihdepuolelle.
Suomalainen poliitikko on vakaan rauhallinen.

Sanna haluaa itse provosoida ja kyllä, onnistuu siinä. Mutta ei poliitikot tunaroi noin melkein joka viikko.
Ei, ja ei. Ei heillä ole tarvetta teinityttömäisesti ravistella koko ajan instituutioita.

Mä olin innoissani kun kuulin Sannan Blair-pestistä. Ois pysyny ulkomailla kun hänelle ei suomalainen tavallisuus kelpaa.

Mieti, miksi hän provosoi tai miksi sinä provosoidut. Mikset olet ottanut kantaa siihen, että Perussuomalaisiin kuuluneet henkilöt suunnittelivat hänen sur.. mistaan? Mieti, miltä se voi ihmisestä tuntua.

Mieti myös, miksi sinua kiusaa se, että toiset tekevät uraa ulkomailla ja miksi juuri hän sinua harmittaa? Ei hän ainoa ole.

Toistan: sinun olisi syytä selvittää ajatuksiasi, et vaikuta ainakaan tältä osin tasapainoiselta.

Mieti, miksi hän provosoi tai miksi sinä provosoidut. Mikset olet ottanut kantaa siihen, että Perussuomalaisiin kuuluneet henkilöt suunnittelivat hänen sur.. mistaan? Mieti, miltä se voi ihmisestä tuntua.

Mieti myös, miksi sinua kiusaa se, että toiset tekevät uraa ulkomailla ja miksi juuri hän sinua harmittaa? Ei hän ainoa ole.

Toistan: sinun olisi syytä selvittää ajatuksiasi, et vaikuta ainakaan tältä osin tasapainoiselta.
Kun tekis sitä uraa ulkomailla. Olis vain siellä. Pysyis siellä, niin ois iha-naaa...:love:

En mä ole lukenut tappoporukasta, tietysti sellaiset on aina ehdottoman väärin.

No kysyn sulta: suretko sä Orpoa vastaan hyökännyttä?

Ahaa, siitäkö on kyse. Ehkä sua ei ylistetä riittävästi? Sun mielestä naisia pitää haukkua?

Ihan oikeasti, hae apua.
Ei vaan naistenlehdet ei ole objektiivisia.

Naiset on aika usein tyh-miä. Ihan oikeasti. Esim.mamuasiassa.

Vasemmistolainen yritti Orpon pahoinpitelyä.

Vasemmistolainen pahoinpiteli Ben Z:n.

Vasemmistolaiset ovat uhanneet koko Halla-ahon perhettä väkívaIIaIIa.

Mieti miltä se on heistä tuntunut.

• Tykkää
Reactions: Echo
On ollu ihana reilut puoli vuotta.
Normaaleja poliitikkoja jotka eivät ole huomiohakuisia. Ihanan kuivaa politiikkaa.

Ihana Antti, ihana Jutta.

Kunnes...

....piikkikorot kopisee ja revityt farkkushortsit ja musta biker-takki lepattaa ja kuuluu iloinen kaakatus "jauhojengi, jauhojengi"! Ja kausimiehien jono.

Painajainen saapui taas :o

• Haha
Reactions: m1es

Parempaa väkivaltaa, äläs nyt...

Miltä äidistäsi tuntui?

Väkivalta on aina väärin, eikä sille ole mitään puolustusta. Sinäkin välillä kirjoitat väkivaltaan ja naisiin liittyviä viestejä, eivätkä ne ole naisia puolustelevia. Kotoa opittu malli? Siihenkin voi saada apua.

On ollu ihanat reilu puoli vuotta.
Normaaleja poliitikkoja jotka eivät ole huomiohakuisia. Ihanan kuivaa politiikkaa.

Ihana Antti, ihana Jutta.

Kunnes...

....piikkikorot kopisee ja revityt farkkushortsit ja musta biker-takki lepattaa ja kuuluu iloinen kaakatus "jauhojengi, jauhojengi"!

Painajainen saapui taas

Sinä olet painajainen ja luoja paratkoon, jos sinulla on poikia ja perheeseen tulee miniöitä. Sinusta tulee sellainen kauhuanoppi, joista joskus kuulee puhuttavan, ainakin jos "tyttönen" ei ole sellainen soma niiaava eloveenatyttönen, joka käy kirkossa kanssasi, ja tekee kaiken, kuten sinä haluat.

Vielä kerran ja tämä ei ole naljailua vaan ihan oikeasti neuvo: hae apua. Mulla on vahva tunne siitä, ettet ole käsitellyt kaikkia elämäsi traumoja kunnolla. Jos ollenkaan. Riikkakaan ei ole ja sen huomaa.

Sinä olet painajainen ja luoja paratkoon, jos sinulla on poikia ja perheeseen tulee miniöitä. Sinusta tulee sellainen kauhuanoppi, joista joskus kuulee puhuttavan, ainakin jos "tyttönen" ei ole sellainen soma niiaava eloveenatyttönen, joka käy kirkossa kanssasi, ja tekee kaiken, kuten sinä haluat.

Vielä kerran ja tämä ei ole naljailua vaan ihan oikeasti neuvo: hae apua. Mulla on vahva tunne siitä, ettet ole käsitellyt kaikkia elämäsi traumoja kunnolla. Jos ollenkaan. Riikkakaan ei ole ja sen huomaa.

Mulla on ollut oikein traumaton puoli vuotta, kiitos kysymästä. :) Normaali politiikka, ahh!

Yhteistyössä