vierailija
Sanoi kyllä best friends. (and maybe something more)Kuuletteko millaisella äänenpainolla B sanoo tuossa ihan lopussa ”Käärijä, fuckin’ friend”
Sanoi kyllä best friends. (and maybe something more)Kuuletteko millaisella äänenpainolla B sanoo tuossa ihan lopussa ”Käärijä, fuckin’ friend”
JO:n fanikunta maansa ulkopuolella taitaa olla enimmäkseen vähän nuorempaa kuin viisutapahtumien pääkävijäkunta, niin senkin takia heitä ei ehkä helposti kutsuta noihin, vaikka heillä on varmaan enemmän faneja kuin vaikka Alikalla. K:lla taitaa olla vähän käänteisesti, että Euroopassa sillä on enimmäkseen yli parikymppisiä faneja, ja paljon viisufaneja. Niilä Euroopan keikoillakin taisi olla enimmäkseen aikuisia vaikka olivat liki ikärajattomia.No hitto mullakin on fomo, ja sentään sain seurattua tuota tapahtumaa liven kautta vähäsen. Tuntuu jotenkin ihan uskomattomalta vääryydeltä, että tässä viisutapahtumassa ei ollut myös Joksuja. Tää olis ollut niin täydellinen reunionin paikka! Mutta no, tietty määrä esiintyjiä, ja eihän se JO:n sijoitus nyt niin hyvä ollut, niin realistisesti tiedostan miksi heitä ei siellä nähty. Ja silti kirpaisee, tää olis ollut niin hyvä mahdollisuus...
Englantilainen viisujuontaja. Tunnetaan mm. siitä, että sai synttärionniteluissa Boitsulta sydämen Kärtsän saatua vain kusisen kakun.Kuka tämä ukkeli edes on? Pitäisi varmaan tietää.
ihanat viestit! Naurattaa ja hymyilyttää tämä lause jo herätti hilpeyttä: "Ohiksena: Sinussa on oivaa insinööripotentiaalia, ehkä oletkin jo."Ei hemmetti! Mistä sä sen tiedät. Olen DI. Sekö on mun ongelma? Olen liian analyyttinen? Ja lisäksi aasi
No ei kyllä sanonutSanoi kyllä best friends. (and maybe something more)
Siis toi suluissa oleva oma lisäykseni Mutta siis Best friends, ei Fucking friendNo ei kyllä sanonut
Taitaa olla, että kukin kuulee siinä mitä haluaa.Siis toi suluissa oleva oma lisäykseni Mutta siis Best friends, ei Fucking friend
TTietysti se on K.joo taitaa olla hotelli-ikkunassa K kun julkaisi sen videon itsekin ja tägeissä ihmiset sanova (tumpussa) että parta näyttää enemmän K:lta... se tatska on varmaan häivyttynyt etäisyyden ja huono kuvanlaadun vuoksi
Viimeiseen saat vastauksen jos katsot NT klippejä.Miksi täällä puhuvat, että heidän tarina on jäänyt kesken ja etenkin NT on vain lähentänyt heitä
Minäkin kuulin vähän vittuuntuneen kuuloisen f-friendSiis toi suluissa oleva oma lisäykseni Mutta siis Best friends, ei Fucking friend
Musta toi äänensävy on tasan sama, kun fcking Käärijä roastissa. Joten luulen lämpöä.Minäkin kuulin vähän vittuuntuneen kuuloisen f-friend
Lisätään listaan, näitä variaatioita tuosta Boitsun sanomasta lauseesta alkaa nyt olla jo aika lailla. Emopaatissa oli aiemmin illalla keskustelua tästä, ja ainoat sanat, joista ihmiset tuntuu olevan yhtä mieltä, on että lause alkaa sanalla "yes" ja päättyy "friend(s)"Siis toi suluissa oleva oma lisäykseni Mutta siis Best friends, ei Fucking friend
Minusta kuulosti selvästi että sanoi ”A good friend.”Minäkin kuulin vähän vittuuntuneen kuuloisen f-friend
It seemed to me that both the boy and B. were saying "love friend". Made in ItalyTaitaa olla, että kukin kuulee siinä mitä haluaa.
Mä en kuule "fucking" sanaa lainkaan enkä ymmärrä, miksi B sellaisen suustaan päästäisi tuollaisessa kontekstissa, vastatessaan fanille. Ehkä lavaroastissa juu, mutta tuossa tilanteessa se ei tunnu sopivalta. Mutta samapa tuo, taitaa kyllä kaikki kuulla aika lailla omiaan tuossa klipissä. :'DKuulen tuossa bulbasooor-videossa ekana "yes, fucking friend" myös ekana, mutta tiedostan, että se varmasti on jtn muuta "yes, we're good friends" tms nopeasti sanottuna. Tällä fuckin vaihtoehdollahan se vois periaattessa olla roastaavasti sanottu, että mikä ystävä siinäkin tms, tai sitten kuvaa Bn toimintaa hänen ystävän kans
Minä en luota omiin korviini sen jälkeen kun kuulin bulbasaurin olevan Multa tul-
Olen se jolle vastasit ja ymmärsin kyllä mistä puhuit. Täällä joykut joskus ei ehkä ihan lue kommentteja kunnolla ja tulee sitten varmaan vahingossa ihan omituisia vastauksia.Nyt taisit ymmärtää lukemasi väärin. Olin samaa mieltä vastaamaalleni henkilölle että turvamies joutui ohjaamaan miestä reippaasti sivuun, koska se oli selkeästi sitä mieltä että hänellä on oikeus mennä puhumaan K:lle. Sillainen ilme sillä on kun TM pysäyttää sen. (Tai ehkä vastasit väärälle henkilölle, en tiedä, mutta ihan vaan ettei tule väärinymmärystä nyt)
Ei kun good friendSanoi kyllä best friends. (and maybe something more)
Ei kun good friend