Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No hitto mullakin on fomo, ja sentään sain seurattua tuota tapahtumaa liven kautta vähäsen. Tuntuu jotenkin ihan uskomattomalta vääryydeltä, että tässä viisutapahtumassa ei ollut myös Joksuja. Tää olis ollut niin täydellinen reunionin paikka! Mutta no, tietty määrä esiintyjiä, ja eihän se JO:n sijoitus nyt niin hyvä ollut, niin realistisesti tiedostan miksi heitä ei siellä nähty. Ja silti kirpaisee, tää olis ollut niin hyvä mahdollisuus...
JO:n fanikunta maansa ulkopuolella taitaa olla enimmäkseen vähän nuorempaa kuin viisutapahtumien pääkävijäkunta, niin senkin takia heitä ei ehkä helposti kutsuta noihin, vaikka heillä on varmaan enemmän faneja kuin vaikka Alikalla. K:lla taitaa olla vähän käänteisesti, että Euroopassa sillä on enimmäkseen yli parikymppisiä faneja, ja paljon viisufaneja. Niilä Euroopan keikoillakin taisi olla enimmäkseen aikuisia vaikka olivat liki ikärajattomia.
 
vierailija
Ei hemmetti! Mistä sä sen tiedät. Olen DI. Sekö on mun ongelma? Olen liian analyyttinen? Ja lisäksi aasi😄
:D:D ihanat viestit! Naurattaa ja hymyilyttää:) tämä lause jo herätti hilpeyttä: "Ohiksena: Sinussa on oivaa insinööripotentiaalia, ehkä oletkin jo."

Mutta nyt kun (D)insinööri on tunnistettu, niin lämmittää vielä enemmän:) vastaavan lajinedustajan kumppanina voin todeta, että insinöörejä tarvitaan aina! :) laivasta löytyy vaikka millaisia taitoja, joita tarvitaan!
 
vierailija
joo taitaa olla hotelli-ikkunassa K kun julkaisi sen videon itsekin :D ja tägeissä ihmiset sanova (tumpussa) että parta näyttää enemmän K:lta... se tatska on varmaan häivyttynyt etäisyyden ja huono kuvanlaadun vuoksi
 
vierailija
Siis toi suluissa oleva oma lisäykseni Mutta siis Best friends, ei Fucking friend
Lisätään listaan, näitä variaatioita tuosta Boitsun sanomasta lauseesta alkaa nyt olla jo aika lailla. Emopaatissa oli aiemmin illalla keskustelua tästä, ja ainoat sanat, joista ihmiset tuntuu olevan yhtä mieltä, on että lause alkaa sanalla "yes" ja päättyy "friend(s)" :D
 
vierailija
Kuulen tuossa bulbasooor-videossa ekana "yes, fucking friend" myös ekana, mutta tiedostan, että se varmasti on jtn muuta "yes, we're good friends" tms nopeasti sanottuna. Tällä fuckin vaihtoehdollahan se vois periaattessa olla roastaavasti sanottu, että mikä ystävä siinäkin tms, tai sitten kuvaa Bn toimintaa hänen ystävän kans;)
 
vierailija
Kuulen tuossa bulbasooor-videossa ekana "yes, fucking friend" myös ekana, mutta tiedostan, että se varmasti on jtn muuta "yes, we're good friends" tms nopeasti sanottuna. Tällä fuckin vaihtoehdollahan se vois periaattessa olla roastaavasti sanottu, että mikä ystävä siinäkin tms, tai sitten kuvaa Bn toimintaa hänen ystävän kans
Mä en kuule "fucking" sanaa lainkaan enkä ymmärrä, miksi B sellaisen suustaan päästäisi tuollaisessa kontekstissa, vastatessaan fanille. Ehkä lavaroastissa juu, mutta tuossa tilanteessa se ei tunnu sopivalta. Mutta samapa tuo, taitaa kyllä kaikki kuulla aika lailla omiaan tuossa klipissä. :'D
 
vierailija
Nyt taisit ymmärtää lukemasi väärin. Olin samaa mieltä vastaamaalleni henkilölle että turvamies joutui ohjaamaan miestä reippaasti sivuun, koska se oli selkeästi sitä mieltä että hänellä on oikeus mennä puhumaan K:lle. Sillainen ilme sillä on kun TM pysäyttää sen. (Tai ehkä vastasit väärälle henkilölle, en tiedä, mutta ihan vaan ettei tule väärinymmärystä nyt)
Olen se jolle vastasit ja ymmärsin kyllä mistä puhuit. Täällä joykut joskus ei ehkä ihan lue kommentteja kunnolla ja tulee sitten varmaan vahingossa ihan omituisia vastauksia.
 
vierailija
Sometustauko on loppu, tänään saatin A:n kanssa hassutteluvideo, Dalttonien kanssa rumpuvideo, K ikkunassa alusvaatteissaan, a vielä perinteinen keikastakiitos-video. Kaikki on taas tasapainossa maailmassa.
 

Yhteistyössä