Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotain tuollaista arvelinkin, mutta se tuntui jotenkin epäloogiselta. Että muut Joksut potkimassa Bojania tunnustamaan rakkauttaan saakin hänet yhtäkkiä selviämään Jeren duunin kanssa? Täh.

-ap ihmettelijä
No niinpä! Ja en nyt oikein tiedä, onko tuo B:n tuskailu J:n työstä oikein uskottavaa. Työn luonnehan ei varsinaisesti tullut B:lle yllätyksenä 🙄
 
vierailija
Sinun kokemus on aivan yhtä tärkeä kuin muidenkin, koska se on sinun omasi. Kullakin on omat syynsä ja selityksensä, miksi kokevat ja tuntevat milläkin tavalla. Onnellisuutta ei voi vertailla, koska se rakentuu kaikilla niin eri tavoin. Sitä voi vain tavoitella, kukin omalla tavallaan. Shipatessa yleensä ajatellaan, että sitä tehdään sen takia, että siitä saa itselleen iloa, onnea, eskapismia, mitä hyvää kukin. Jos siitä tulee suurimmaksi osaksi surulliseksi, sitten voi olla että itsen todellinen elämä leviää kuviteltuun, ja yrittää tavoitella shipin kautta asioita, joita haluaisi hallita. Tällöin voi olla vaikea tyytyä niihin positiivisiin asioihin.

Ohiksena: Sinussa on oivaa insinööripotentiaalia, ehkä oletkin jo
Ei hemmetti! Mistä sä sen tiedät. Olen DI. Sekö on mun ongelma? Olen liian analyyttinen? Ja lisäksi aasi😄
 
vierailija
Tämä on kyllä erikoista että vielä 4-5 päivää ennen Thaimaan reissua Bojan puhui yhdessä lomailemisesta.
 
vierailija
Ärsyttää tuo kaari_ja21 tili. Omii kaikkien kuvat stooreihinsa näyttämättä krediittejä ja postailee kaikki Käärijän tykkäykset. Ja niitä on paljon.

Ja K vois repostailla originaalit eikä rohkaista kuvanäpistelijöitä
 
vierailija
Concita tarvittiin varman laittaa viimeiseksi esiintyjäksi rauhoittamaan porukkaa vähän jollain rauhallisemmalla CCC:n jälkeen ettei väki saa adrenaliiniyliannostus-oireita narikkaan mennessä.
 
vierailija
Sinä et voi tietää sitä, eikä valitettavasti kukaan muukaan. Toisekseen, on itse toivonut vapaalla voivansa olla rauhassa. Hän ei ole tossa töissä.
Nyt taisit ymmärtää lukemasi väärin. Olin samaa mieltä vastaamaalleni henkilölle että turvamies joutui ohjaamaan miestä reippaasti sivuun, koska se oli selkeästi sitä mieltä että hänellä on oikeus mennä puhumaan K:lle. Sillainen ilme sillä on kun TM pysäyttää sen. (Tai ehkä vastasit väärälle henkilölle, en tiedä, mutta ihan vaan ettei tule väärinymmärystä nyt)
 
vierailija
Olin tulossa samaa raportoimaan. Kyllä nyt saattaa olla Boitsulla fomo. Rylaninkin sai Kärppy rakastumaan.
(MRS=3)
No hitto mullakin on fomo, ja sentään sain seurattua tuota tapahtumaa liven kautta vähäsen. Tuntuu jotenkin ihan uskomattomalta vääryydeltä, että tässä viisutapahtumassa ei ollut myös Joksuja. Tää olis ollut niin täydellinen reunionin paikka! Mutta no, tietty määrä esiintyjiä, ja eihän se JO:n sijoitus nyt niin hyvä ollut, niin realistisesti tiedostan miksi heitä ei siellä nähty. Ja silti kirpaisee, tää olis ollut niin hyvä mahdollisuus...
 

Yhteistyössä