Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minun mielestäni mikään ei ole sinänsä jäänyt "kesken". Itse uskon, että molemmat pojat ovat todella voimakkaasti ja pysyvästi muuttaneet toistensa elämän, päätyivät koskaan romanttisesti yhteen tai samaan sänkyyn jne tai eivät. Itsekin olen kokenut rakkauksia, jotka muuttavat muutamassa kuukaudessa koko loppuelämän (tavoilla jotka eivät välttämättä aina näy selkeästi ulkopuolisille). Siinä mielessä se toinen on aina sydämessä ja läsnä joka hetki. ❤💚

-energiamamma
 
vierailija
Minun mielestäni mikään ei ole sinänsä jäänyt "kesken". Itse uskon, että molemmat pojat ovat todella voimakkaasti ja pysyvästi muuttaneet toistensa elämän, päätyivät koskaan romanttisesti yhteen tai samaan sänkyyn jne tai eivät. Itsekin olen kokenut rakkauksia, jotka muuttavat muutamassa kuukaudessa koko loppuelämän (tavoilla jotka eivät välttämättä aina näy selkeästi ulkopuolisille). Siinä mielessä se toinen on aina sydämessä ja läsnä joka hetki.

-energiamamma
Näin minäkin ajattelen❤
 
vierailija
Olipa kyllä yleisö hyvin mukana tuossa! Jo Verkan ja Elenin kohdalla yleisö huusi mukana, mutta että lämmitti sydäntä nähdä kuinka cha cha cha vaan kaikui tuolla ja yleisö mylvi mukana. <3
 
vierailija
Toivottavasti saadaan hyvälaatuinen video CCC:sta! Katsoin liven, mutta IG temppuili ihan huolella, välillä eteni kuin nopeutettuna, sit yhtäkkiä kuin hidastettuna ja sit taas nopeutukselle 😂 Kuulosti aika koomiselle. Mutta se sentään välittyi miten liekeissä yleisö oli! 🔥
 
vierailija
Toivottavasti saadaan hyvälaatuinen video CCC:sta! Katsoin liven, mutta IG temppuili ihan huolella, välillä eteni kuin nopeutettuna, sit yhtäkkiä kuin hidastettuna ja sit taas nopeutukselle 😂 Kuulosti aika koomiselle. Mutta se sentään välittyi miten liekeissä yleisö oli! 🔥
Varmaan kohta tulee YouTubeen. Sehän taltioitiin Hollannin jollekin tv kanavalle.
 
vierailija
Mäkin tarvisin jonku selvennyksen ku meni vähän ohi -eri
Sex cam worker -ficistä:

Mun mielestä Bojan meni siellä Jeren luona lukkoon seuratessaan livetystä. Jere heitti Bojanib ulos miettimään, mitä haluaa tai oikeammin, tuleeko toimeen sen kanssa mitä Jere tekee työkseen. Bojan vissiin masisteli kotonaan monta päivää kunnes muut Jokerit tulivat sen luokse puhumaan järkeä. Kävi ilmi, et Kris ei ollut deletoinut sitä kansiota, johon B oli tallettanut sex cam -matskua Jerestä, vaikka B oli pyytänyt deletoimaan. Luku päättyy siihen, et muut Joksut pakottaa B:n menemään Jerelle tunnustamaan rakkauttaan.

Saas nähdä, millainen mutka tulee matkaan seuraavassa luvussa. Olen iloisesti yllättynyt, jos tarina saa pian jonkun suoraviivaisen onnellisen lopun koska tässä vaiheessa tosiaan lähinnä odotan päätöstä tuohon saagaan 😄
 
vierailija
Ihana että K pääsi vielä esittämään ccc:n Eurooppalaiselle yleisölle! WOW
Varsinkin kun se ei sanojensa mukaan muista siitä viisuesityksestä tyyliin mitään. Nyt se ehkä sai kokea miltä kuulostaa areenallinen Eurooppalaisia huutamassa chachachaata. Toki se on Suomessa kokenut samankokoiset yleisöt laulamassa koko biisin läpi, mutta onhan se vähän eri kokemus kotikentän ulkopuolella.
 
vierailija
Näiden kahden eräseikkailu on sellainen, että he kävelevät jossakin Vantaalla ekan kerrostalon alueella olevaan grillikatokseen ja hihittelevät siellä, kunnes joku Ulla huutaa ikkunasta, että turpa kiinni. Ei nämä pääse kävelemään metriäkään missään metsässä.
Kyllä mulle kelpaisi tuokin seikkailu ficin muodossa 😆 Sen vois sijoittaa kesään, jotta pojat tarkenisivat puuhata ulkosalla 😏
 
vierailija
Varsinkin kun se ei sanojensa mukaan muista siitä viisuesityksestä tyyliin mitään. Nyt se ehkä sai kokea miltä kuulostaa areenallinen Eurooppalaisia huutamassa chachachaata. Toki se on Suomessa kokenut samankokoiset yleisöt laulamassa koko biisin läpi, mutta onhan se vähän eri kokemus kotikentän ulkopuolella.
Totta! Tämän tapahtuman kävijät ovat sitä samaa viisuporukkaa, joka käy viisuissa oikeasti, eikä vain K:n faneja <3
 
vierailija
Olipa kyllä mahtavaa nähdä ccc-tytön live, Kärtsä ja yleisö olivat molemmat ihan liekeissä. Ja Suomi-lasein katsottuna ja kuultuna varmasti illan äänekkäimmät suosionosoitukset!!! Kyllä B & JO olisivat varmaan myös olleet tuolla mielellään... Voi vaan kuvitella mikä fomo meidän Boitsukalla on. 💔

Hyvin ois JO myös sopinut tapahtuman esiintyjäprofiiliin ja onhan se CD iloinen ja vauhdikas kappale, harmi vaan ettei sijoitus ollut korkeampi. Mutta ehkä ensi vuonna? Kärtsähän varmaan voisi kiertää tällaisia viisu-tapahtumia vaikka loppuikänsä jos haluaisi.
 
vierailija
Minun mielestäni mikään ei ole sinänsä jäänyt "kesken". Itse uskon, että molemmat pojat ovat todella voimakkaasti ja pysyvästi muuttaneet toistensa elämän, päätyivät koskaan romanttisesti yhteen tai samaan sänkyyn jne tai eivät. Itsekin olen kokenut rakkauksia, jotka muuttavat muutamassa kuukaudessa koko loppuelämän (tavoilla jotka eivät välttämättä aina näy selkeästi ulkopuolisille). Siinä mielessä se toinen on aina sydämessä ja läsnä joka hetki. ❤💚

-energiamamma
Tähän uskon minäkin 💙💚
 
vierailija
Sex cam worker -ficistä:

Mun mielestä Bojan meni siellä Jeren luona lukkoon seuratessaan livetystä. Jere heitti Bojanib ulos miettimään, mitä haluaa tai oikeammin, tuleeko toimeen sen kanssa mitä Jere tekee työkseen. Bojan vissiin masisteli kotonaan monta päivää kunnes muut Jokerit tulivat sen luokse puhumaan järkeä. Kävi ilmi, et Kris ei ollut deletoinut sitä kansiota, johon B oli tallettanut sex cam -matskua Jerestä, vaikka B oli pyytänyt deletoimaan. Luku päättyy siihen, et muut Joksut pakottaa B:n menemään Jerelle tunnustamaan rakkauttaan.

Saas nähdä, millainen mutka tulee matkaan seuraavassa luvussa. Olen iloisesti yllättynyt, jos tarina saa pian jonkun suoraviivaisen onnellisen lopun koska tässä vaiheessa tosiaan lähinnä odotan päätöstä tuohon saagaan
Jotain tuollaista arvelinkin, mutta se tuntui jotenkin epäloogiselta. Että muut Joksut potkimassa Bojania tunnustamaan rakkauttaan saakin hänet yhtäkkiä selviämään Jeren duunin kanssa? Täh. :)

-ap ihmettelijä
 
vierailija
Minun mielestäni mikään ei ole sinänsä jäänyt "kesken". Itse uskon, että molemmat pojat ovat todella voimakkaasti ja pysyvästi muuttaneet toistensa elämän, päätyivät koskaan romanttisesti yhteen tai samaan sänkyyn jne tai eivät. Itsekin olen kokenut rakkauksia, jotka muuttavat muutamassa kuukaudessa koko loppuelämän (tavoilla jotka eivät välttämättä aina näy selkeästi ulkopuolisille). Siinä mielessä se toinen on aina sydämessä ja läsnä joka hetki.

-energiamamma
Kauniisti kirjoitettu ❤ Voisin kuvitella, että jotakin tuollaista on tapahtunut B:n ja K:n välillä
 

Yhteistyössä