Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep. Artistien yksityiselämät ei kuulu shippiin. Shippimaailmassa Bojan on voinut hyvin nukkua Jeren kotona, sängyssä, missä tahansa. Siitä on ok spekuloida shipin hengessä ja esittää erilaisia skenaarioita. Mikä ei ole OK, on nostaa esiin yksityishenkilöitä tässä yhteydessä tai muussakaan. Yksityishenkilöiden olemassaolosta tiedetään kyllä. Siitä ei ole tarpeen muistuttaa joka yhteydessä. Se ei kuulu asiaan, se ei kuulu shippiin. Se ei kuulu keskustelupalstoille.
He ovat oikeita ihmisiä. Minä haluan shipata realiteetit huomioon ottaen. Siis sen mahdollisuuden huomioon ottaen, etttä K ei voisi realistisesti olla Bojanin kanssa lovers, koska on yksiavioisessa parisuhteessa.
 
vierailija
Pieni leikkimielinen ja jokaisen omaan kuvitelmaan perustuva shippauskysely. Tähän ei ole oikeita tai vääriä vastauksia. Napattu Tumpusta, jossa näitä kiertää ja muokattu oman mielen mukaan. Eli kun ajattelet K:ta ja B:tä (pariskuntana), niin:

1. Miten he nukkuvat? (Esim. Missä asennossa? Kumpi on iso ja kumpi pieni lusikka? Kumpi rohmuaa peiton?)
2. Kumpi yleensä haluaa ajaa?
3. Kumpi on parempi kokki?
4. Mistä he riitelevät ja miten sopivat riidan?
5. Mistä he kiusoittelevat toisiaan?
6. Kumpi tekee yleensä aloitteen?
7. Miten he mieluiten viettävät aikaa keskenään?
8. Minne he mieluiten matkustaisivat yhdessä?

Kiva lukea vastauksianne
1. Jere on peittorohmu, mutta Bojan hivuttautuu sinne peiton alle. Vaihtavat lusikka-asentoja.

2. Jos ovat Suomessa Jere ajaa, Sloveniassa Bojan. Jerellä on raskaampi kaasujalka.

3. Molemmat ovat ihan ok kokkeja, Bojan kokkaa slovenialaisia keittoja, Jere makaronilaatikkoa.

4. Riitelevät pyykkäämisestä. Ja kommunikaatioon liittyvistä väärinymmärryksistä. Bojan haluaa puhua riidat heti läpi, Jere haukkaa ehkä hetken happea. Sopivat huumorin avulla.

5. Kaikesta mahdollisesta. Kiusoittelu on heille rakkauden kieltä.

6. Molemmat aika tasapuolisesti. Bojan tekee aloitteen rohkeammin koskemalla, J on tässä ehkä verbaalisempi ja ujompi.

7. Katsovat elokuvia ja sarjoja, ja opiskelevat niistä toistensa kieltä. Pelaavat videopelejä. Kuuntelevat musiikkia. Rakastelevat.

8. Toistensa kotimaissa ja rantakohteissa. Kun ovat jonkin aikaa olleet yhdessä, tekevät ehkä erämaavaelluksen testatakseen itsejään ja suhdettaan. Se on karmea reissu, koska tajuavat olevansa siihen liian mukavuudenhaluisia. 😅 Mutta selviävät siitä kuitenkin.
 
vierailija
Okei Voi Bojan, kun Käärijä asustaa ajatuksissa vuokraa maksamatta.
No taitavat olla siinä asiassa vuoroin vieraissa. Tuli muuten mieleen, että kun täällä on joskus pohdittu (ja vähän paheksuttukin) että miksi Bojan ei puhu Käärijästä keikoilla, kun taas K mouruaa Bn perään minkä kerkiää. Mutta B on puolestaan jo pitkin kesää höpöttänyt Ksta fanitapaamisissa ja jopa joissakin haastatteluissakin ihan spontaanisti (toki moni haastattelija kysynyt Ksta, mutta on B maininnut hänet ihan oma-aloitteisestikin). Eli ei tuo niin yksipuolista ole.
 
vierailija
No taitavat olla siinä asiassa vuoroin vieraissa. Tuli muuten mieleen, että kun täällä on joskus pohdittu (ja vähän paheksuttukin) että miksi Bojan ei puhu Käärijästä keikoilla, kun taas K mouruaa Bn perään minkä kerkiää. Mutta B on puolestaan jo pitkin kesää höpöttänyt Ksta fanitapaamisissa ja jopa joissakin haastatteluissakin ihan spontaanisti (toki moni haastattelija kysynyt Ksta, mutta on B maininnut hänet ihan oma-aloitteisestikin). Eli ei tuo niin yksipuolista ole.
Ja se Serbian festareilla Kärtsän musiikin perässä juoksu ja tatskaviestittely yms, ei se ole ollut kovin hienovaraista. :)
 
vierailija
1. Jere on peittorohmu, mutta Bojan hivuttautuu sinne peiton alle. Vaihtavat lusikka-asentoja.

2. Jos ovat Suomessa Jere ajaa, Sloveniassa Bojan. Jerellä on raskaampi kaasujalka.

3. Molemmat ovat ihan ok kokkeja, Bojan kokkaa slovenialaisia keittoja, Jere makaronilaatikkoa.

4. Riitelevät pyykkäämisestä. Ja kommunikaatioon liittyvistä väärinymmärryksistä. Bojan haluaa puhua riidat heti läpi, Jere haukkaa ehkä hetken happea. Sopivat huumorin avulla.

5. Kaikesta mahdollisesta. Kiusoittelu on heille rakkauden kieltä.

6. Molemmat aika tasapuolisesti. Bojan tekee aloitteen rohkeammin koskemalla, J on tässä ehkä verbaalisempi ja ujompi.

7. Katsovat elokuvia ja sarjoja, ja opiskelevat niistä toistensa kieltä. Pelaavat videopelejä. Kuuntelevat musiikkia. Rakastelevat.

8. Toistensa kotimaissa ja rantakohteissa. Kun ovat jonkin aikaa olleet yhdessä, tekevät ehkä erämaavaelluksen testatakseen itsejään ja suhdettaan. Se on karmea reissu, koska tajuavat olevansa siihen liian mukavuudenhaluisia. Mutta selviävät siitä kuitenkin.
Lukisin mielellään ficin tuosta karseasta eräilyreissusta onnellisine loppuineen 😄
 
vierailija
Periaatteessa tuo ei ole ihan samaa kamaa, kun tuossahan ei ole varsinainen ystävyys vielä muodostunut. Esim. Joksu-ficit joissa ollaan hyviä ystäviä ja autetaan toisia tuntuvat jotenkin aidommilta ja koskettavammilta kuin täysin fiktiivisten hahmojen ystävyydet, joten jokin siinä syvässä ystävyydessä kolahtaa (tuntuu jotenkin uskomattomalta, että Nace on oikeasti ollut porukassa vasta vuoden ja Jurekin vasta suht vähän aikaa, vaikka onhan toki K&B-ystävyyskin vielä varsin tuore) Mutta jotain samantyyppisiä vivahteita tuossa toki on. Perspektiivinä enemmän yleinen rakkaus/rakkaudellisuus, jota olen pohtinut aktiivisesti vuosikausia.

Olisi tosi kiinnostavaa kuulla, jos saat kiinni tuosta itsellesi merkityksellisestä jutusta.

- Joymuffin
Mulla tais aamulla olla liian monta isoa teemaa mielessä enkä varmaan saanut niistä yhtäkään verbalisoitua kunnolla. Keskiössä prinssin pelastaminen pinteestä ja se, minkälaisesta tunnesiteestä tai muusta tarpeesta tai vaikka sitten yleisestä inhimillisyydestä/rakkaudellisuudesta se kumpuaa. Ja mitä se toisen auttaminen tai "pelastaminen" itselle tekee.

Ja joo, luulen tunnistavani tuon ystävyysrakkausaspektin nimenomaan useista Joksu-ficeistä. Tuossa uusimmassasi se on jollain kovin kiehtovalla tavalla jotain ihan muuta.

Saattaa olla, että joudun lukemaan muutamankin päässä vilistävän ficin uusiksi (ja ehkä tekemään jonkun excel-taulukon niistä 😄) että saan paremmin kiinni näistä harhailevista ajatuksistani. Sillä välin toivon, että eräs kukkaseppelepäinen pelastusta tarvitsematon prinssi ystävällisesti tulee uniini tervehtimään (joo en tule pääsemään yli siitä kukkaseppeleestä).
 
vierailija
Multatuli oli tunnettu hollantilainen runoilija (siis ihan oikeasti). Tässä kulturellilla Bojanilla ajatus karkasi jo tuleviin Hollannin-keikkoihin ja yhteneväisyyteen räpin ja runouden välillä. MRS = 3.
Voin vahvistaa tämän. Opiskeluaikoina tuli hihiteltyä kyseisen herran teoksille kirjastossa. Multatulin siis, B ei ihan vielä ollut syntynyt.
 
vierailija
Valitettavasti minä en tiedä erävaelluksista mitään, niin en ole se joka tuon ficin kirjoittaa. :D Toivottavasti joku muu tarttuu. :) Noin yleisesti otan kyllä mielelläni kaikki toiveet, ideat ja ehdotukset vastaan, stripparificcihän oli yleisön toiveesta ja Significanceenkin tuli useamman kanssapalstailijan ideoita.

- Joymuffin
 
vierailija
Valitettavasti minä en tiedä erävaelluksista mitään, niin en ole se joka tuon ficin kirjoittaa. Toivottavasti joku muu tarttuu. Noin yleisesti otan kyllä mielelläni kaikki toiveet, ideat ja ehdotukset vastaan, stripparificcihän oli yleisön toiveesta ja Significanceenkin tuli useamman kanssapalstailijan ideoita.

- Joymuffin
Mitä erävaellukseen liittyviä asioita haluaisit tietää, jotta saisit ficin aikaiseksi? Mihin paikkaan haluaisit ficin sijoittuvan? Mä en osaa/jaksa kirjoittaa pitkiä ficcejä, mutta erävaellus on mulle tuttua. Mä luulen, ettei monikaan tiedä erävaelluksesta oikeasti mitään, joten voit rauhassa romantisoida asioida. Nuotiolla toki paistetaan lettuja ja makkaraa. Yöllä saattaa jostakin kuulua outo ääni ja pojat hakeutuvat lähekkäin. Kirjoita ihmeessä aiheesta, se on nimittäin kiehtova. Uskon että saisit aikaiseksi upean luontoon liittyvän ficcin.
 
vierailija
Valitettavasti minä en tiedä erävaelluksista mitään, niin en ole se joka tuon ficin kirjoittaa. Toivottavasti joku muu tarttuu. Noin yleisesti otan kyllä mielelläni kaikki toiveet, ideat ja ehdotukset vastaan, stripparificcihän oli yleisön toiveesta ja Significanceenkin tuli useamman kanssapalstailijan ideoita.

- Joymuffin
Ihan noviiseinahan B ja J voisivat sinne vaellukselle lähteä. Jotenkin sellainen extempore vaellus vähän onnettomilla varusteilla muutenkin voisi olla juurikin sellainen niitten juttu 😄
 
vierailija
Mitä erävaellukseen liittyviä asioita haluaisit tietää, jotta saisit ficin aikaiseksi? Mihin paikkaan haluaisit ficin sijoittuvan? Mä en osaa/jaksa kirjoittaa pitkiä ficcejä, mutta erävaellus on mulle tuttua. Mä luulen, ettei monikaan tiedä erävaelluksesta oikeasti mitään, joten voit rauhassa romantisoida asioida. Nuotiolla toki paistetaan lettuja ja makkaraa. Yöllä saattaa jostakin kuulua outo ääni ja pojat hakeutuvat lähekkäin. Kirjoita ihmeessä aiheesta, se on nimittäin kiehtova. Uskon että saisit aikaiseksi upean luontoon liittyvän ficcin.
Minulla on sellainen ongelma, että en suostu kirjoittamaan ihan päästäni aiheesta jota en tunne. Stripparificin kanssa uhkasin tehdä niin ja päädyin kuitenkin mm. lukemaan tieteellisiä papereita strippareiden kokemasta kaltoinkohtelusta! Olen myös hyvin huono tekemään vähän taustatyötä ja se leviää käsistä erittäin nopeasti. :p Pistän harkintaan, mutta aihepiiri kuulostaa hyvin hasardilta tuon käsistä leviämisen suhteen. Ja kyllähän Suomessa aika monikin tuntee aihetta oikeasti.

- Joymuffin
 
vierailija
1. Miten he nukkuvat? (Esim. Missä asennossa? Kumpi on iso ja kumpi pieni lusikka? Kumpi rohmuaa peiton?) Jos lusikka, Boitsu on iso lusikka. Rinnakkain, Kärtsä kietoo jalat ja kädet Boitsun ympärille, pää rinnan päällä.

2. Kumpi yleensä haluaa ajaa? Boitsu ajaa Sloveniassa,Kärtsä Suomessa.

3. Kumpi on parempi kokki? Kärtsä

4. Mistä he riitelevät ja miten sopivat riidan? Ei ne riitele. Kärtsä saattaa härkkiä, mutta Boitsu pistää miestä seinälle/sängylle.

5. Mistä he kiusoittelevat toisiaan? Fanilahjoista

6. Kumpi tekee yleensä aloitteen? Kärtsä

7. Miten he mieluiten viettävät aikaa keskenään? Kotosalla, leffoja katsellen, videopelejä ja unoa pelaillen ja syövät Kärtsän laittamaan hyvää ruokaa.

8. Minne he mieluiten matkustaisivat yhdessä? Thaimaa, Espanja
 

Yhteistyössä