Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olikohan tämä se keikka, josta kertoi jollain keikalla? Vanhemmat oli paikalla, ja äiti oksensi ovensuussa, kun itse saapui keikkapaikalle.
Go mutsi! 😅

Tuli mieleen tosta Eikan pubista kun aamulypsyssä Tuke joskus muisteli että Kärtsä oli ihan hidalgona istunut Eikan pubin vipissä muija molemmissa kainaloissa. 😆 Ennen viisuaikoja siis. Huvittaa vahvasti toi vippi. 🤣
 
vierailija
Itse lähdin puoli kahdentoista maissa kun alkoi se vääntö onko täällä monta aitoa vai yksikö kirjoittelee kaiken. Ja sitä ei jaksa seurata, ohittelee vaan sitten kun palaa palstalle.
t. ainakin kerran aidoksi luultu palstalainen, aiemmin tosin eikä viime yönä
Kyllä se ongelma oli ihan muu kuin yhden ihmisen kuuleminen aidoksi. Haukkui täällä ihmisiä vajaiksi, idiootiksi ja vammaisiksi joku. Ihan samanlaiset loukkaukset tuli kun ei oltu katkeria kun Jokerit ei täällä esittäneet kaikkia kappaleitaan
 
vierailija
Onkohan jotenkin niin että sekä JO ja K antavat itsestään jotenkin niin paljon faneille verrattuna muihin artisteihin, että jotkut fanit kokevat että heillä on oikeus vaatia kaikenlaista? Toivon todella etteivät artistit muutuisi kovin etäisen kylmiksi näiden ”vaativien” fanien takia. Se tietynlainen lämpö on heissä aivan poikkeuksellista. Tietenkin fanipohjan laajetessa monet asiat tulevat varmasti muuttumaan, kuten on jo muuttunut. Jos vaaditaan että bändin täytyy soittaa koko tuotanto keikalla, eiväthän he kohta voi tehdä uusia biisejä lainkaan. Itse iloitsen myös hetkistä kun bändi pitää puolensa fanien vaatimuksia vastaan, kuten vaikka Wienissä missä ei lähdetty esittämään encorena Mogočea tai Kupidia vaikka niitä toivottiin. Konsertti on kuitenkin kokonaisuus, jonka taiteellisiin ratkaisuihin kuuluu se missä järjestyksessä kappaleet esitetään ja mitä jätetään pois.
 
vierailija
Kyllä se ongelma oli ihan muu kuin yhden ihmisen kuuleminen aidoksi. Haukkui täällä ihmisiä vajaiksi, idiootiksi ja vammaisiksi joku. Ihan samanlaiset loukkaukset tuli kun ei oltu katkeria kun Jokerit ei täällä esittäneet kaikkia kappaleitaan
Mulle taas tuo on se ongelma että oletetaan sitä sun tätä ja siinäpä sitten on kymmeniä ellei satoja viestejä ohiteltaviksi. Varmuutta anonyymillä palstalla et jokatapuksessa saa onko kirjoittajia yksi vai kymmenen.

Ja niin paljon on toisteltu niitä Aidon maneereja miten se haukkuu niin ja näin että osaisin jo itsekkin matkia sitä halutessani. Niin osannee muutkin trollata aiheella. Eikä muuten kiinnosta pskaakaan jos joku väittäisi minua vajaaksi tms. Ohi vaan.
 
vierailija
Onkohan jotenkin niin että sekä JO ja K antavat itsestään jotenkin niin paljon faneille verrattuna muihin artisteihin, että jotkut fanit kokevat että heillä on oikeus vaatia kaikenlaista? Toivon todella etteivät artistit muutuisi kovin etäisen kylmiksi näiden ”vaativien” fanien takia. Se tietynlainen lämpö on heissä aivan poikkeuksellista. Tietenkin fanipohjan laajetessa monet asiat tulevat varmasti muuttumaan, kuten on jo muuttunut. Jos vaaditaan että bändin täytyy soittaa koko tuotanto keikalla, eiväthän he kohta voi tehdä uusia biisejä lainkaan. Itse iloitsen myös hetkistä kun bändi pitää puolensa fanien vaatimuksia vastaan, kuten vaikka Wienissä missä ei lähdetty esittämään encorena Mogočea tai Kupidia vaikka niitä toivottiin. Konsertti on kuitenkin kokonaisuus, jonka taiteellisiin ratkaisuihin kuuluu se missä järjestyksessä kappaleet esitetään ja mitä jätetään pois.
Joo, ja nuo vanhat biisithän ovat sellaisia mitä toivotaan usein. Monen näkökulmasta ei ole olemassa "Joksujen koko tuotantoa", koska vaikka kaikki levytetyt biisit soittaisi ja soitettiinkin, niin nuo puuttuvat. Ja vaikka soittaisi nuokin, niin sitten on vielä lisää potentiaalisia biisejä kuten Fiks ja Sama ja covereita ja...

(Se ettei noita soitettu edes Stozicessa kuten arvelin kertonee, ettei niitä tulla välttämättä kuulemaan enää koskaan.)

- Joymuffin
 
vierailija
Miten kauan aioitte antaa näiden ns. miesten huijata itseänne? Miksi jonnekin plussalla päätyisi miehiä. Nämä on oikeasti naisia tai miespuolisia hetero trolleja, jotka pilailevat teidän kustannuksella.
Jepjep, kaikki - siis aivan kaikki - ovat huijareita, paitsi Aito. Eiks niin, Aito? Miksi muuten käytät nimimerkkiä aina silloin tällöin, koska ethän salli sitä muillekaan?
 
Hey all,

I'm way behind with everything, but still wanted to get a head start on the JO fashion page.
I've tried different ways of doing things and it's really tricky with IG as you can't add additional photos to posts. It is possible to add on more photos to Highlights later via Stories..
So here's the idea. First, photos will be published via Stories (which appear for 24 hrs) and then saved permanently in Highlights. Each gig will get its own Highlights so you can go back there and enjoy the photos.
But I also wanted a place where people can comment. So each gig will also have its own post so there can be comments etc, but it might be just one or a few photos, because later on, you can't add on anymore photos. (it's complicated) But it's meant for commenting, liking, etc.

At the moment, the account is private, because I want to upload some content before making it public. If you send the request, I'll of course accept.

I'll be very happy if some of you can send some high quality photos to get this going. To set apart from other fanpages, let's make sure that the photos for this page are the photos were the clothes are really well visible.
I know some of you already posted some good photos from yesterday, thank you! I'll try to go through them asap. If you can email or DM them, that would be even more great. Please include which gig the photos are from and the photographer/source as well. (IG, Twitter handle or whatever) I really want to avoid anyone getting upset for not being credited. If the pics are yours, even better.

Hope this page can be one we all enjoy! :)

Kiitos!
 
vierailija
Pitää vielä hieman ylistää miten upea on Joymuffinin stripparificci! Parhaita K&B-ficcejä joita olen lukenut, ellei jopa paras. Voisin kirjoittaa siitä vaikka mitä ja varmaan tarinan edettyä vielä kirjoitankin. Nyt mielessä on se miten oivaltavasti musiikkia oli käytetty tarinassa. Aloin pohtia sitä kun ASTP:n erikielisiä versioita on vertailtu, tajusin että minusta sloveeninkielinen alkuperäisversio kuulostaa jotenkin viettelevämmältä ja serbiankielinen tunnustuksellisemmalta.
 
vierailija
Pitää vielä hieman ylistää miten upea on Joymuffinin stripparificci! Parhaita K&B-ficcejä joita olen lukenut, ellei jopa paras. Voisin kirjoittaa siitä vaikka mitä ja varmaan tarinan edettyä vielä kirjoitankin. Nyt mielessä on se miten oivaltavasti musiikkia oli käytetty tarinassa. Aloin pohtia sitä kun ASTP:n erikielisiä versioita on vertailtu, tajusin että minusta sloveeninkielinen alkuperäisversio kuulostaa jotenkin viettelevämmältä ja serbiankielinen tunnustuksellisemmalta.
Sloveeninkielinen ASTP on yksi eroottisimmista kappaleista, joka tulee äkkiä mieleen. Sänkykamarimusiikkia parhaimmillaan. B:n ääni soljuu poikkeuksellisen pehmeänä, pehmeä s-kirjain (alla olevat) saa joka kuuntelukerralla kylmät väreet selkäpiihin.


Šepetaj mi kok' me hočeš
Ugrizn' preden se odločš'
dokler mi srce ne poč'
dokler ne ugasne noč
https://lyricstranslate.com
 
vierailija
Pitää vielä hieman ylistää miten upea on Joymuffinin stripparificci! Parhaita K&B-ficcejä joita olen lukenut, ellei jopa paras. Voisin kirjoittaa siitä vaikka mitä ja varmaan tarinan edettyä vielä kirjoitankin. Nyt mielessä on se miten oivaltavasti musiikkia oli käytetty tarinassa. Aloin pohtia sitä kun ASTP:n erikielisiä versioita on vertailtu, tajusin että minusta sloveeninkielinen alkuperäisversio kuulostaa jotenkin viettelevämmältä ja serbiankielinen tunnustuksellisemmalta.
Kiitos paljon! Apua, nyt hirveät paineet vain, vielä kun tuskailen nelososan viimeistelyn kanssa tässä. :D No, ei voi toki joka luvussa olla yhtä dramaattisia juonenkäänteitä yms.

Musiikista puheenollen, voisiko joku linkata tänne sen keikka-auton Serbia-biisin, kun en nyt löydä kumpaakaan, joko se itse kappale (joka linkattiin monta kertaa Vayvalle) tai se missä Bojan laulaa ja Kärtsä "tanssii". :)

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos paljon! Apua, nyt hirveät paineet vain, vielä kun tuskailen nelososan viimeistelyn kanssa tässä. :D No, ei voi toki joka luvussa olla yhtä dramaattisia juonenkäänteitä yms.

Musiikista puheenollen, voisiko joku linkata tänne sen keikka-auton Serbia-biisin, kun en nyt löydä kumpaakaan, joko se itse kappale (joka linkattiin monta kertaa Vayvalle) tai se missä Bojan laulaa ja Kärtsä "tanssii". :)

- Joymuffin

Mäkin odotan kovasti nelososaa tästä ficistä.
 
vierailija
Kiitos paljon! Apua, nyt hirveät paineet vain, vielä kun tuskailen nelososan viimeistelyn kanssa tässä. No, ei voi toki joka luvussa olla yhtä dramaattisia juonenkäänteitä yms.

Musiikista puheenollen, voisiko joku linkata tänne sen keikka-auton Serbia-biisin, kun en nyt löydä kumpaakaan, joko se itse kappale (joka linkattiin monta kertaa Vayvalle) tai se missä Bojan laulaa ja Kärtsä "tanssii".

- Joymuffin
Ja kappalehan on Ivica Buzuk:in Ludo Srce
 
vierailija
Hieno idea puolalaiselta. Jokaisessa maassa voitaisiin esittää umazanen yleisöosuus omalla kielellä. Suomeksi on käännetty:
Unelmat maistuvat sinulta,
Aamu tuoksuu sinulta
Kompassini ei enään kuuntele minua
Minun eksynyt sieluni
Etsii vain suuntaa luoksesi
https://lyricstranslate.com/en/umazane-misli-dirty-thoughts.html
Jotta sopisi säveleeseen, niin lyhennettävä, esim. 2 säettä ok
3. Kompassi ei kuule enää/kuule mua
4. Sieluni vain etsii luoksesi💙🌸 mrs3
 
vierailija
Onhan tuo trollaus ja jankkaus rasittavaa. Mutta täällä on ollut päiväsaikaan tosi hyvää keskustelua (lukuunottamatta silloin kun paatti on ollut lukittuna tai kesäistä yhden tyypin riehuntaa). Kun Vauva menee kiinni, ikävä keskustelu siirtyy yöaikaan tänne. Silloin pidän ainakin itse taukoa ja palaan aamulla. Mutta aina on ok pitää taukoa jos tuntee sen tarpeelliseksi.

Viva la K/B! 😊
Viva la K/B, ihanasti sanottu! :) musta kuulostaa olevan Live, love, Jere -lausahduksen kaveri, jotain samaa niis on:)
 
vierailija
A sem ti povedal on ehdottomasti sensuellein Jokerien biisi, ja nimenomaan sloveeniksi. Muutenkin sloveeni kuulostaa omiin korviini sensuellilta, etenkin ne -h:t 😍

Ero serbiaan kuulostaa isolta, kun B laulaa biisistä osan sloveeniksi ja osan serbiaksi, vaikka kumpaakaan kieltä en osaa lainkaan ☺

Sensuelleista asioista tulee mieleen Joymuffinin stripparificci. Se on ihana, ja jatkoa odotetaan innokkaasti 🔥🔥🔥
 
vierailija
Hieno idea puolalaiselta. Jokaisessa maassa voitaisiin esittää umazanen yleisöosuus omalla kielellä. Suomeksi on käännetty:
Unelmat maistuvat sinulta,
Aamu tuoksuu sinulta
Kompassini ei enään kuuntele minua
Minun eksynyt sieluni
Etsii vain suuntaa luoksesi
https://lyricstranslate.com/en/umazane-misli-dirty-thoughts.html
Jotta sopisi säveleeseen, niin lyhennettävä, esim. 2 säettä ok
3. Kompassi ei kuule enää/kuule mua
4. Sieluni vain etsii luoksesi mrs3
Itse sanoisin "Kompassein ei enää kuule / Sieluin hakeutuu luokses". :) Saadaan puoliriimikin tai sinnepäin. Menee toki vähän vanhanaikaiseksi, mutta sellaista se on kun suomessa on niin pitkät sanat.

Ja kiitos biisilinkeistä! Muistin vain srcen, mutta se tarkoittaa sydäntä, niin eihän sillä mitään löydä. :)

Ja tosiaan olen ollut aika yllättynyt, että olen saanut ficissä kirjoitettua niinkin sensuelleja kohtauksia. Perinteisissä seksikohtauksissa en ole erityisen hyvä, mutta tuo sujui paremmin.

- Joymuffin
 
vierailija
Hei - aamuinen hammaspesuficci oli minun, ja kun aihepiiri on pyörinyt päässä koko (työ) päivän, jatkan vielä muutaman puheenvuoron verran.

B: Jere, I can't sleep at all.

J: Oh, sorry. Did I snore again?

B: No, you didn't. It's because of me. I have so umazane misli just now.

J: What did you say? Umazane misli? Is everything ok? Does it hurt?

B: Yes, it really hurts a lot. I might need a little care.

J: Bojan, are you bylluing me? Is there anything I can do.

B: Yes, come a little bit closer. It might help. And at least I can tell you what umazane misli really means.

J: You beautiful, stupid man. I will show you mislit and everything else too.

B: Just can't wait. Come.
 
vierailija
Hei - aamuinen hammaspesuficci oli minun, ja kun aihepiiri on pyörinyt päässä koko (työ) päivän, jatkan vielä muutaman puheenvuoron verran.

B: Jere, I can't sleep at all.

J: Oh, sorry. Did I snore again?

B: No, you didn't. It's because of me. I have so umazane misli just now.

J: What did you say? Umazane misli? Is everything ok? Does it hurt?

B: Yes, it really hurts a lot. I might need a little care.

J: Bojan, are you bylluing me? Is there anything I can do.

B: Yes, come a little bit closer. It might help. And at least I can tell you what umazane misli really means.

J: You beautiful, stupid man. I will show you mislit and everything else too.

B: Just can't wait. Come.
❤🔥
 
vierailija
Hei - aamuinen hammaspesuficci oli minun, ja kun aihepiiri on pyörinyt päässä koko (työ) päivän, jatkan vielä muutaman puheenvuoron verran.

B: Jere, I can't sleep at all.

J: Oh, sorry. Did I snore again?

B: No, you didn't. It's because of me. I have so umazane misli just now.

J: What did you say? Umazane misli? Is everything ok? Does it hurt?

B: Yes, it really hurts a lot. I might need a little care.

J: Bojan, are you bylluing me? Is there anything I can do.

B: Yes, come a little bit closer. It might help. And at least I can tell you what umazane misli really means.

J: You beautiful, stupid man. I will show you mislit and everything else too.

B: Just can't wait. Come.
😄
 

Yhteistyössä