Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihan maagisesti vaan valitatte samoista asioista, samalla kirjoitustyylillä ja satutte olemaan linjoilla samaan aikaan ja molemmat on viestineet Joksuille ja Kärtsälle samaan aikaan. Just.
Niin? Mä en oo laittanut Kärtsälle ”samaan aikaan” viestejä, vaan joitain kertoja. Ja ei ole ihme että ainakin kaksi ihmistä kokee fyysistä kipua seurata konsertteja, joissa tulee itsen hartaasti toivomia biisejä. OT on mulle oikeasti tärkeä biisi
 
vierailija
Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
Siis ei oo todellista... Tän on pakko olla trolli.
Jos ei ole, niin ihan ekaksi pitäisi tiedostaa, että K saa varmaan tuhansia viestejä päivässä. Sen päätyö ei ole lukea ja vastailla viesteihin, eikä sellaista ehtisi tehdäkään. Ihan sattuman kauppaa on, jos johonkin viestiin joskus ehtii vastata. Toisekseen tuo kommentoija tarvii oikeasti apua mielentervyspalveluista.
 
vierailija
Siis ei oo todellista... Tän on pakko olla trolli.
Jos ei ole, niin ihan ekaksi pitäisi tiedostaa, että K saa varmaan tuhansia viestejä päivässä. Sen päätyö ei ole lukea ja vastailla viesteihin, eikä sellaista ehtisi tehdäkään. Ihan sattuman kauppaa on, jos johonkin viestiin joskus ehtii vastata. Toisekseen tuo kommentoija tarvii oikeasti apua mielentervyspalveluista.
Millä perusteella oma asiani on jotenkin vähäpätöisempi, kuin jonkun toisen?? Eri asia tietysti, jos ei osaa kantaa vastuuta, niin. Onhan se ihihi kiva vastata niihin vtun kivoihin viesteihin mieluummin, joissa kaikki on niin ihanaa?!
 
Mä oon näköjään laittanut K:lle viestejä (1/päivämäärä) 2.6. (”Oliko lunta?”) 3.6. (kehunut miten hänessä on ihmeellinen taika - tuo ihmisille energiaa) 9.6. (kysellyt saisko liveä suoratoistopalveluihin + kysellyt Kovista ja Morgania niihin) 5.7. (”Tää on kyl niin paras!”) 21.9. (Ihastelua kun ovat yhdessä ja toive että laittavat lisää videota päivästään) 28.9. (”Anna tänneeee” = kostopitsi) 4.10. (kehunut kuoroa muraalin julkistamistilaisuudessa) 16.10. (”watafak nyt on hienoo”) ja 19.10. (”mä haluaisin tästäkin musavideon!”)
Ei muita viestejä
 
vierailija
Mä oon näköjään laittanut K:lle viestejä (1/päivämäärä) 2.6. (”Oliko lunta?”) 3.6. (kehunut miten hänessä on ihmeellinen taika - tuo ihmisille energiaa) 9.6. (kysellyt saisko liveä suoratoistopalveluihin + kysellyt Kovista ja Morgania niihin) 5.7. (”Tää on kyl niin paras!”) 21.9. (Ihastelua kun ovat yhdessä ja toive että laittavat lisää videota päivästään) 28.9. (”Anna tänneeee” = kostopitsi) 4.10. (kehunut kuoroa muraalin julkistamistilaisuudessa) 16.10. (”watafak nyt on hienoo”) ja 19.10. (”mä haluaisin tästäkin musavideon!”)
Ei muita viestejä
Ei onnistu enää.
 
Ihan helposti laittaa vaikka kahdelta eri laitteelta tänne viestejä: esim puhelimella kirjautuneena ja läppärillä ei, tai päinvastoin.

Olet pelottava, pakkomielteinen ihminen Aito ja hoidon tarpeessa.

Tämä on ehkä poliittisesti vähän epäkorrekti toive, mutta toivottavasti muillakin mailla on omat hullunsa, ettei Suomen ja meidän suomalaisten maine mene kokonaan! Siis tietenkään en nyt toivo JOlle tai Kärtsälle hirveästi mitään vainoajia, mutta silti kauhistuttaa ajatus, jos tämä Aito on ainoa laatuaan.

Toivottavasti A ei ole käytöksellään pilannut JOn ja Suomen lämpimiä välejä!!
No en todellakaan ole. Ihan harhaista kun täällä tosiaankin on toinen kirjoittaja. Plus eivät artistit varmaan sen perusteella fanejaan hylkää, jos joku siellä on hankala.
 
vierailija
Ignoorataan koko aito yhdessä. Ei tommosta jaksa enää
Muuten ignooraisinkin, mutta mua oikeasti pelottaa vähän K:n turvallisuuden (ja Joksujen, mutta onneksi ne ovat kaukana Suomesta) puolesta. Tällainen pakkomielteinen ihminen, jolla ei edes ole sairaudentuntoa, on todella vaarallinen. Ennen pitkää luetaan lööpeistä, kuinka joku vauvapalstalla melskannut ihminen tuomitaan vainoamisesta ja päällekarkauksesta.
 
vierailija
OIKEA fani kunnioittaa idoliaan ja tämän päätöksiä. Fanitus on vapaaehtoista ja perustuu juuri sille, että arvostaa fanituksen kohdetta. Siksi idolilla ei ole mitään velvollisuuksia fanejaan kohtaan. Kun ostat keikkalipun, ostat sen tietoisena siitä, että artisti esittää tasan juuri ne biisit jotka haluaa tai katsoo kyseisellä keikalla sopivaksi kaikki reunaehdot huomioiden.
Joku on nyt vissiin ymmärtänyt fanituksen vähän väärin. Eli niin että idolilla olisi velvollisuus toteuttaa kaikki fanien toiveet tai vastata fanien viesteihin. Kyllä meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle, näin se aina menee.
 
vierailija
Mä oon näköjään laittanut K:lle viestejä (1/päivämäärä) 2.6. (”Oliko lunta?”) 3.6. (kehunut miten hänessä on ihmeellinen taika - tuo ihmisille energiaa) 9.6. (kysellyt saisko liveä suoratoistopalveluihin + kysellyt Kovista ja Morgania niihin) 5.7. (”Tää on kyl niin paras!”) 21.9. (Ihastelua kun ovat yhdessä ja toive että laittavat lisää videota päivästään) 28.9. (”Anna tänneeee” = kostopitsi) 4.10. (kehunut kuoroa muraalin julkistamistilaisuudessa) 16.10. (”watafak nyt on hienoo”) ja 19.10. (”mä haluaisin tästäkin musavideon!”)
Ei muita viestejä
Aito, mä uskon sua. Mutta voisit silti olla haukkumatta täällä muita rumasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Aito 🍒

Yhteistyössä