Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
Hyi hitto miten ahdistavaa. Viestien sisällön voin vaan kuvitella.
 
vierailija
Silti on todella ikävää katsoa nyt täysiä keikkasettejä, kun Suomessa saatiin vajaa. Ja nimenomaan valitin jo kesällä setin lyhyyttä (toki perustuen UK:n keikkoihin, missä se oli vielä lyhyempi). Ettepä te besserwisserit silloinkaan nähneet, että se setti oikeasti voi olla pitempi. Keksitte vain syitä miksi niin oli ihan ok ja HYVÄ.
Miksi et vastaa mun viestiin? Onko sun mielestä asiallista käyttää sanaa vammainen ihmisten haukkumiseen? Olethan tietoinen että me kaikki voidaan vammautua ihan vaikka tässä silmänräpäyksessä ja vammattomuus ei tee sinusta yhtään sen arvokkaampaa ihmistä kuin joku vamman omaava on? Siisti suusi, ole kiltti.
 
vierailija
Miksi et vastaa mun viestiin? Onko sun mielestä asiallista käyttää sanaa vammainen ihmisten haukkumiseen? Olethan tietoinen että me kaikki voidaan vammautua ihan vaikka tässä silmänräpäyksessä ja vammattomuus ei tee sinusta yhtään sen arvokkaampaa ihmistä kuin joku vamman omaava on? Siisti suusi, ole kiltti.
Aito tekee tuota jatkuvasti.
 
vierailija
Kyllä se on pohjimmainen juttu. Ei sinne mitään soittolistoja laitella artisteille. Mitä helvettiä. Sitten voit laittaa kun maksat yksityiskeikan ja silloinkin artisti toteuttaa sen mitä voi ja haluaa
Ja "tosifanit" menee ulkomaille katsomaan artisteja, jos haluaa kuulla sen settilistan, jota soittavat ulkomaan kiertueilla. Tai sitten odottaa, kun tulevat ens kerralla Suomeen ja toivoo parasta.
 
vierailija
Näiden pommittajien takia en ole laittanut yhtään viestiä. K mietin kun olisi ollut ihan positiivinen asia eikä mitään vaatimuksia.
Joo sama, ikinä en ole laittanut kenellekään viestiä, vaikka kuinka olisi positiivista sanottavaa ollut, koska se viestien määrä itsessään voi olla jo kuormittavaa, tuollaisista harhaisista viesteistä puhumattakaan. Ihan järkyttäviä sekopäitä fanikuntaan mahtuukin.
 
vierailija
Toivottavasti nyt ei kukaan enää tämän jälkeen tule jeesustelemaan että tätä ihmistä täytyy ymmärtää ja pohjimmiltaan on kiva tyyppi. Tää oli nyt kyllä tässä. Toivottavasti Jure polttaa ne sukat.
 
vierailija
Kuule paljastit ittes jo noilla viestien päivämäärillä. Syyskuun viesteissä oot todnäk valittanu siitä ku K sekoili CCC:n sanoissa Tavastialla ja marraskuun viesteissä sit siitä Apollon keikan soittoajasta. Ja tuskin oot mitenkään mukavaan sävyyn niitä viestejä kirjotellu.
Kiinnitin kans huomiota, että Apollo päivänä 15 viestiä..
 
vierailija
Joo sama, ikinä en ole laittanut kenellekään viestiä, vaikka kuinka olisi positiivista sanottavaa ollut, koska se viestien määrä itsessään voi olla jo kuormittavaa, tuollaisista harhaisista viesteistä puhumattakaan. Ihan järkyttäviä sekopäitä fanikuntaan mahtuukin.
Niinpä. Pohdin myös, että positiivisestakin viestistä voi tulla vaatimusolo jos sellaisia tulee kokoajan ja kaikki on vailla jotakin. Vaikka itse en olekaan
 

Yhteistyössä