Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihanaa, että tuli vielä varmistus yhteydenpidosta. Ihmettelen vaan, miten heillä riittää puhuttavaa, jos ei sitten kyseessä ole se something more.
Nämähän tuli ihan samaan aikaan ja suurin piirtein samoin sanoin ulos esim elämäntapamuutoksesta, alkoholin vaikutuksesta keikkakuntoon ja jaksamiseen. Eli asiasta oli puhuttu yhdessä ja sitten ne toisteli toistensa kommentteja fyysisestä ja mentaalisesti jaksamisesta.

Kn NTn jälkeen alkanut kuntokuuri taisi kuitenkin jo loppua 😉. Toki oli pitkän rupeaman juomatta.
 
vierailija
Nämähän tuli ihan samaan aikaan ja suurin piirtein samoin sanoin ulos esim elämäntapamuutoksesta, alkoholin vaikutuksesta keikkakuntoon ja jaksamiseen. Eli asiasta oli puhuttu yhdessä ja sitten ne toisteli toistensa kommentteja fyysisestä ja mentaalisesti jaksamisesta.

Kn NTn jälkeen alkanut kuntokuuri taisi kuitenkin jo loppua . Toki oli pitkän rupeaman juomatta.
Aamusilmin luin tästä ensin että nämä tuli samaan aikaan, ja sitten vielä että tuli samaan aikaan ulos (kaapista, päättelin itse ne loput), ja sitten vasta syvennyin kunnolla viestin sisältöön 😅. Mutta hyvä havainto!

Luulen, että K:n kuntokuuri karahti ajan ja energian puutteeseen. Enkä yhtään ihmettele.
 
vierailija
vierailija
Aamusilmin luin tästä ensin että nämä tuli samaan aikaan, ja sitten vielä että tuli samaan aikaan ulos (kaapista, päättelin itse ne loput), ja sitten vasta syvennyin kunnolla viestin sisältöön 😅. Mutta hyvä havainto!

Luulen, että K:n kuntokuuri karahti ajan ja energian puutteeseen. Enkä yhtään ihmettele.

En pitäisi kovin ihmeellisenä, vaikka olisivatkin jossain kohtaa yhteistä kohellusta tulleet samaan aikaan 😊...

No niin - hyvää alkavaa viikkoa vain kaikille.
 
vierailija
Aah, mä näin viime yönä niin todellista unta itsestäni ja Boitsusta! Ajattelin jo unen aikana, että huhhuh kunhan pääsen kertomaan tästä tosiapahtumasta ketjussa! 😁
En enää muista niin tarkkaan, mutta olimme jollain linnoituksella ja jollainlailla Bojan oli tuttavani. Sitten Bojan oli kiinnostunut minusta ja halusi minun kanssani nukkumaan 🥰😴🌙 🛏
No, me sitten kömmimme sänkyyn ja jotenkin se tunnelma oli sellainen rakastava ja ihana, jotenkin ”unohdin”, että tähän kuuluisi jotenkin seksiä, nou, siinä ei kaivattu mitään sellaista. Minulle sopi unessa paremmin kuin hyvin vain päästä Bojanin kainaloon ja saada nukahtaa siihen 🤩 Ja Bojan oli sellainen ihana ja hellä ja tykkäsi minusta, se oli ihan parasta.
Jossain vaiheessa yöllä heräsin ja tajusin että äh, se olikin vain unta. En voikaan paukutella henkseleitä tästä ryhmälle! 😂 Tai olla silleen, että ööö, miten tää oli mahdollista, uskooko mua kukaan 🤭
 
vierailija
Aah, mä näin viime yönä niin todellista unta itsestäni ja Boitsusta! Ajattelin jo unen aikana, että huhhuh kunhan pääsen kertomaan tästä tosiapahtumasta ketjussa!
En enää muista niin tarkkaan, mutta olimme jollain linnoituksella ja jollainlailla Bojan oli tuttavani. Sitten Bojan oli kiinnostunut minusta ja halusi minun kanssani nukkumaan
No, me sitten kömmimme sänkyyn ja jotenkin se tunnelma oli sellainen rakastava ja ihana, jotenkin ”unohdin”, että tähän kuuluisi jotenkin seksiä, nou, siinä ei kaivattu mitään sellaista. Minulle sopi unessa paremmin kuin hyvin vain päästä Bojanin kainaloon ja saada nukahtaa siihen Ja Bojan oli sellainen ihana ja hellä ja tykkäsi minusta, se oli ihan parasta.
Jossain vaiheessa yöllä heräsin ja tajusin että äh, se olikin vain unta. En voikaan paukutella henkseleitä tästä ryhmälle! Tai olla silleen, että ööö, miten tää oli mahdollista, uskooko mua kukaan
Mäkin haluan nähdä tuollaista unta!!! 🥰
 
vierailija
Aamusilmin luin tästä ensin että nämä tuli samaan aikaan, ja sitten vielä että tuli samaan aikaan ulos (kaapista, päättelin itse ne loput), ja sitten vasta syvennyin kunnolla viestin sisältöön . Mutta hyvä havainto!

Luulen, että K:n kuntokuuri karahti ajan ja energian puutteeseen. Enkä yhtään ihmettele.
Voi olla, että enemmänkin sen energian puutteeseen. Jos on tahtoa, niin sitä aikaa tuolle kuntokuurille varmaan löytyisi. Alkoholin karsiminen on se ykkösasia ja aika moni artisti on kertonut esim. kuntoilevansa keikkojen yhteydessä, kun siellä on yleensä aika paljon kuitenkin luppoaikaa ennen varsinaista esiintymistä.
Mutta voi olla, että K on vaan yksinkertaisesti stressaantunut ja siinä tilanteessa on kyllä tosi vaikea muuttaa mitään elämäntapoja. Alkoholi antaa hetkellisen helpotuksen, mutta eihän se pitemmän päälle toimi.
 
vierailija
Aah, mä näin viime yönä niin todellista unta itsestäni ja Boitsusta! Ajattelin jo unen aikana, että huhhuh kunhan pääsen kertomaan tästä tosiapahtumasta ketjussa!
En enää muista niin tarkkaan, mutta olimme jollain linnoituksella ja jollainlailla Bojan oli tuttavani. Sitten Bojan oli kiinnostunut minusta ja halusi minun kanssani nukkumaan
No, me sitten kömmimme sänkyyn ja jotenkin se tunnelma oli sellainen rakastava ja ihana, jotenkin ”unohdin”, että tähän kuuluisi jotenkin seksiä, nou, siinä ei kaivattu mitään sellaista. Minulle sopi unessa paremmin kuin hyvin vain päästä Bojanin kainaloon ja saada nukahtaa siihen Ja Bojan oli sellainen ihana ja hellä ja tykkäsi minusta, se oli ihan parasta.
Jossain vaiheessa yöllä heräsin ja tajusin että äh, se olikin vain unta. En voikaan paukutella henkseleitä tästä ryhmälle! Tai olla silleen, että ööö, miten tää oli mahdollista, uskooko mua kukaan
😄😍 Voisin vähän jopa maksaa, että näkisin tuollaista unta.
 
vierailija

B:n ilme
 
vierailija
Laitetaas tää ficci tännekin

Kaunis kesäpäivä. Jere ja Bojan pötköttelee lähekkäin oman talonsa pihamaalla.

B: Jere, mulla olis yks juttu.
J: Niin?
B: No...siis...sä oot mun rakkaani, mun kaikkeni. Niin mulla olis yks kysy...
J: Kyllä! Mun vastaus on kyllä!
B: Mut tää jatkuis vielä...
J: Voi kulta, anteeksi.
B: No ehkä myöhemmin. Jere sanoi kyllä!

Talon yläkerran makuuhuoneessa.

N: Kuulitko? Jere sanoi kyllä.
Jan: Joo joo, olihan se jo tiedossa. Tuu takasin sänkyyn.
N: Eikö mennä onnittelemaan?
Jan: Myöhemmin...tuu sänkyyn nyt.
N: Joo, myöhemmin.

Ladon ovella kurkkii kolme nuorta miestä.

H: Jere sanoi kyllä. Ne on niin onnellisia.
Jure: Joo joo, meillä oli jotain kesken.
Kris: Juu, eiköhän jatketa.
H: Joo!
 
vierailija
En kestä noita K ja B mustia samisvaatteita <3

Tätähän jossain vaiheessa arvuuteltiin, että Bojanilla on Kärtsän t-paita. Kuva on Logomon soundchekistä Turusta, ja sinne tulivat kostean Tavastia-illan jälkeen. Siis sen illan, jonka B:n oletetaan viettäneen K:n luona "yökylässä", ja ehkä sitten omat puhtaat vaatteet on olleet jossain muualla eli matkalaukussa hotellissa.

Paita ei ole yhtään B:n tyyppinen, ja on hänelle vähän turhan suurikin. Toki hän t-paitoja pitää, mutta tuo paita on kyllä Kärtsän.
 
vierailija
Laitetaas tää ficci tännekin

Kaunis kesäpäivä. Jere ja Bojan pötköttelee lähekkäin oman talonsa pihamaalla.

B: Jere, mulla olis yks juttu.
J: Niin?
B: No...siis...sä oot mun rakkaani, mun kaikkeni. Niin mulla olis yks kysy...
J: Kyllä! Mun vastaus on kyllä!
B: Mut tää jatkuis vielä...
J: Voi kulta, anteeksi.
B: No ehkä myöhemmin. Jere sanoi kyllä!

Talon yläkerran makuuhuoneessa.

N: Kuulitko? Jere sanoi kyllä.
Jan: Joo joo, olihan se jo tiedossa. Tuu takasin sänkyyn.
N: Eikö mennä onnittelemaan?
Jan: Myöhemmin...tuu sänkyyn nyt.
N: Joo, myöhemmin.

Ladon ovella kurkkii kolme nuorta miestä.

H: Jere sanoi kyllä. Ne on niin onnellisia.
Jure: Joo joo, meillä oli jotain kesken.
Kris: Juu, eiköhän jatketa.
H: Joo!
🤭🤭🤭
 
vierailija
vierailija
Mun elämäni on ollut siitä lähtien iloisesti rempallaan, mutta en oikein osaa valittaakaan asiasta. Lähti vähän lapasesta tämä fanitus, mutta toisaalta se paikkaa muuta, onnetonta arkea. Hassua vaan että tässä on tosiaan puoli vuotta ollut tällaisen huuman vallassa.
Minulla ei onneksi ole mitään muuta elämää, mikä voisi mennä rempalleen. :p
 

Yhteistyössä