Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Palstan viimeiset keskustelut koskivat tuota karaokevideota, jossa K laulaa.. joku sanoi, että oli ollut kahden turvamiehen ja ehkä yhden tuplaajan kanssa liikkeellä... Se kaksi turvamiestä taitaa olla nyt vakio?
 
vierailija
Tulipas hyvä mieli kun luin tuon LadySLO:n pienen käännöksen, jotenkin ihana kuulla B:n sanovan että ovat yhteydessä paljon vaikka en ole itse epäillytkään etteivätkö olisi... No nyt unille ja huomenna voisinkin lukea tuon Ugly Beautifulin sitten, kiitos vinkkaajalle ja hyvää yötä kaikille :)
 
vierailija
Palstan viimeiset keskustelut koskivat tuota karaokevideota, jossa K laulaa.. joku sanoi, että oli ollut kahden turvamiehen ja ehkä yhden tuplaajan kanssa liikkeellä... Se kaksi turvamiestä taitaa olla nyt vakio?
Kaksi turvamiestä vetää itse asiassa aika vakavaksi, kun miettii, miten nopeasti tää muutos on tullut. Entisillä pressoilla olen nähnyt pari turvamiestä kauppareissuillakin, mutta että artistilla, joka on alle vuodessa noussut näin kovaan suosioon... Taitaa siellä olla vähän vakavampiakin uhkauksia taustalla ja sellaista häirintää, mistä K ei ole sanonut julkisesti.
 
vierailija
Kaksi turvamiestä vetää itse asiassa aika vakavaksi, kun miettii, miten nopeasti tää muutos on tullut. Entisillä pressoilla olen nähnyt pari turvamiestä kauppareissuillakin, mutta että artistilla, joka on alle vuodessa noussut näin kovaan suosioon... Taitaa siellä olla vähän vakavampiakin uhkauksia taustalla ja sellaista häirintää, mistä K ei ole sanonut julkisesti.
Olen aika varma tästä myös, varsinkin kun oli mainitaan vessan vahtimisesta ja kaikesta sillon viikko aiemmin.
 
vierailija
Meinasin tulla samaa kirjoittelemaan, varmaan ainakin yöelämään mentäessä. Humalaista porukkaa paljon ympärillä.
Juuh. Ne on ehkä just niitä K:n joskus mainitsemia tilanteita joissa joku/jotkut on tulleet K:lta pyytämään yhteiskuvia/videota, ja sit kun K on yrittänyt kieltäytyä tyyppi/tyypit on suuttuneet ja ruvennut haukkumaan ja käyttäytymään ei-asiallisesti K:ta kohtaan.
Känninen jätkä joka tuntee että K on loukannut häntä kieltäytymällä yhteiskuvasta saattaa helpostikin iskeä nyrkin naamaan.
 
vierailija
Juuh. Ne on ehkä just niitä K:n joskus mainitsemia tilanteita joissa joku/jotkut on tulleet K:lta pyytämään yhteiskuvia/videota, ja sit kun K on yrittänyt kieltäytyä tyyppi/tyypit on suuttuneet ja ruvennut haukkumaan ja käyttäytymään ei-asiallisesti K:ta kohtaan.
Känninen jätkä joka tuntee että K on loukannut häntä kieltäytymällä yhteiskuvasta saattaa helpostikin iskeä nyrkin naamaan.
Voi varmasti olla vihaisia kännisiä jätkiä, kuten myös kiimaisia kännisiä naisia.
 
vierailija
Mä en ole mikään avautuja tyyppi, enkä yleensä jaa ihmisten


Mä en yleensä puhu omista asioistani vieraille ihmisille yhtään mitään, enkä ainakaan tällaisilla palstoilla. Niinkuin kirjoitit, niin en olisi mäkään ikinä uskonut, että näin tulen tekemään. Sun kanssa oli kuitenkin kiva jutella.
Enkä minä. Itse asiassa oikein tutuillekaan ihmisille. Varmaan johtuu pohjimmiltaan siitä, että en usko kenenkään ymmärtävän. Anonyymisti ehkä kynnys vähän matalampi mutta en silti osannut toivoa ihan näin hyväksyvää reaktiota ❤.
 
vierailija
Tulipas hyvä mieli kun luin tuon LadySLO:n pienen käännöksen, jotenkin ihana kuulla B:n sanovan että ovat yhteydessä paljon vaikka en ole itse epäillytkään etteivätkö olisi... No nyt unille ja huomenna voisinkin lukea tuon Ugly Beautifulin sitten, kiitos vinkkaajalle ja hyvää yötä kaikille
Ihanaa, että tuli vielä varmistus yhteydenpidosta. Ihmettelen vaan, miten heillä riittää puhuttavaa, jos ei sitten kyseessä ole se something more.
 
vierailija
Tuli mieleen, että K on kyllä aivan tajuttoman sosiaalinen ja menevää sorttia: hänellä oli eilen se Järvenpään keikka, ja lähti vielä ulos sen jälkeen laulamaan karaokea yms. Minä olisin vain kuollut sohvalle tuollaisen shown jälkeen xD
 
vierailija
Musta on jotenkin söpöä, että sanoi sekä "we keep contact a lot" ja "we talk a lot". Tietenki sanat ja ilmaisut tulee hetkessä niitä sen kummemmin valitsematta, mutta ois voinu sanoa vaan toisenkin ja ilman a lot, niin silloin ois jääny vielä yleisemmälle tasolle, nyt kuulostaa, että bondailevat etänä paljon, mikä on mahtavaa kuulla!

Ja edelleen aattelen, että molempien tosi kiireisessä aikataulussa ja hektisessä elämässä juttelevat paljon ja ovat yhteydessä paljon. Hitsi, miten suloista:) En ois uskonut ees välttis, että olisivat (niin paljoa kuin mitä tästä tulee mielikuva mulle) yhteydessä silloin kun ovat eri paikoissa. Nordic Tourilla tosin kyllä välittyi niin jotenkin syventyneet välit ja se lämpö ja välittäminen muunlaisen kemian ohessa, että siinä mielessä ei ihme, että puhelinlinjat on laulaneet ja laulaa edelleen. Muita epäsuoria merkkejä shippauslaseilla yhteydenpidosta oli ainakin Kn kesälläkin (?) parantunut enkunkielen taito ja sit se jonkin itäeurooppalaisen paikannimen lausuminen NT livessä. Lähti vähän ohi aiheesta:D
 
vierailija
Musta on jotenkin söpöä, että sanoi sekä "we keep contact a lot" ja "we talk a lot". Tietenki sanat ja ilmaisut tulee hetkessä niitä sen kummemmin valitsematta, mutta ois voinu sanoa vaan toisenkin ja ilman a lot, niin silloin ois jääny vielä yleisemmälle tasolle, nyt kuulostaa, että bondailevat etänä paljon, mikä on mahtavaa kuulla!

Ja edelleen aattelen, että molempien tosi kiireisessä aikataulussa ja hektisessä elämässä juttelevat paljon ja ovat yhteydessä paljon. Hitsi, miten suloista En ois uskonut ees välttis, että olisivat (niin paljoa kuin mitä tästä tulee mielikuva mulle) yhteydessä silloin kun ovat eri paikoissa. Nordic Tourilla tosin kyllä välittyi niin jotenkin syventyneet välit ja se lämpö ja välittäminen muunlaisen kemian ohessa, että siinä mielessä ei ihme, että puhelinlinjat on laulaneet ja laulaa edelleen. Muita epäsuoria merkkejä shippauslaseilla yhteydenpidosta oli ainakin Kn kesälläkin (?) parantunut enkunkielen taito ja sit se jonkin itäeurooppalaisen paikannimen lausuminen NT livessä. Lähti vähän ohi aiheesta
👍👍
 
vierailija
Musta on jotenkin söpöä, että sanoi sekä "we keep contact a lot" ja "we talk a lot". Tietenki sanat ja ilmaisut tulee hetkessä niitä sen kummemmin valitsematta, mutta ois voinu sanoa vaan toisenkin ja ilman a lot, niin silloin ois jääny vielä yleisemmälle tasolle, nyt kuulostaa, että bondailevat etänä paljon, mikä on mahtavaa kuulla!

Ja edelleen aattelen, että molempien tosi kiireisessä aikataulussa ja hektisessä elämässä juttelevat paljon ja ovat yhteydessä paljon. Hitsi, miten suloista:) En ois uskonut ees välttis, että olisivat (niin paljoa kuin mitä tästä tulee mielikuva mulle) yhteydessä silloin kun ovat eri paikoissa. Nordic Tourilla tosin kyllä välittyi niin jotenkin syventyneet välit ja se lämpö ja välittäminen muunlaisen kemian ohessa, että siinä mielessä ei ihme, että puhelinlinjat on laulaneet ja laulaa edelleen. Muita epäsuoria merkkejä shippauslaseilla yhteydenpidosta oli ainakin Kn kesälläkin (?) parantunut enkunkielen taito ja sit se jonkin itäeurooppalaisen paikannimen lausuminen NT livessä. Lähti vähän ohi aiheesta:D
Joku vaan osaa kirjoittaa aina mun puolesta omat ajatukseni, kiitos taas 😄
 
vierailija
Joku vaan osaa kirjoittaa aina mun puolesta omat ajatukseni, kiitos taas 😄

Aww, ootte huippuja:)

Tosi ohi tästä aiheesta, mutta mulla on lämmittäny mieltä lukea kirjoituksia omien käsiteltävien asioiden avaamisesta ja jakamisesta täällä viime päivinä. Kaiken hauskan ja vähän mulla liikaakin koukuttavan shippaussisällön lisäksi jakamiset omasta elämästä on ollu kyllä arvokasta lukea. Erityisesti on lämmittänyt mieltä kuulla aiheista, jotka ovat aiemmin ja/tai tällä hetkellä sellaisia, joita ei paljoa tai ollenkaan jakanut muualla silloin/nyt. Kiitos kaikille monista aiheista ajatuksia avanneille<3 Erityisesti kaapissa olo, on se sitten minkä tahansa asian suhteen, on mielenkiintoinen teema, jossa on niin monia ulottuvuuksia häpeästä ilmaisuun.
 
vierailija
Voi varmasti olla vihaisia kännisiä jätkiä, kuten myös kiimaisia kännisiä naisia.
Kuinka kukaan voisi olla Käärijälle vihainen ? (Mun ukkoa v*tuttaa, kun se tietää, että vietän netissä aikaa tuntikausia K-kontentin parissa. Mutta silti se fanittaa sitä salaa itsekin ) Eikä pitäs olla valittamista, koska ..köhköh.. sillä saralla on paljon vilkkaampaa kuin vielä viime syksynä 🤭
 
vierailija
Kuinka kukaan voisi olla Käärijälle vihainen ? (Mun ukkoa v*tuttaa, kun se tietää, että vietän netissä aikaa tuntikausia K-kontentin parissa. Mutta silti se fanittaa sitä salaa itsekin ) Eikä pitäs olla valittamista, koska ..köhköh.. sillä saralla on paljon vilkkaampaa kuin vielä viime syksynä
Tämä ja ihan sama, mutta ei siitä sen enempää.
 

Yhteistyössä