Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole tietoa. Mark on viimeksi vain sanonut, että siinä tulee kestämään pidempään kuin normaalisti. Yksi arvaus on, että ensi perjantaina, mutta varmaa tietoa ei ole.
Millaista onkaan ollut materiaali, kun tätä on saatu näin pitkään odottaa. Jospa Suomen keikoilta ei ole sellaista julkaistavaa, jota he haluavat julkisuuteen. Isossa osassa nämä elohiiret on joko toisissaan kiinni tai muuten vain kaheleita.
 
vierailija
Millaista onkaan ollut materiaali, kun tätä on saatu näin pitkään odottaa. Jospa Suomen keikoilta ei ole sellaista julkaistavaa, jota he haluavat julkisuuteen. Isossa osassa nämä elohiiret on joko toisissaan kiinni tai muuten vain kaheleita.
Realistisin syy taitaa tosin olla, että areenakeikka tuli vähän väliin ja on sotkenut aikatauluja, kuten Thaimaan loma. Mark ei ole hirveästi ehtinyt varmaan editoita NT materiaalia, ja sitä kuitenkin on kuuden keikan jälkeen aika paljon. Mutta uskon myös, että Mark joutuu vähän miettimään, millaista materiaalia kehtaa K:sta ja B:stä julkaista vlogissa. :D
 
vierailija
No ei tehnyt.
B on ihan ilmiömäinen sanoilla ja niiden merkityksillä leikittelijä. Mä uskon että tossa on joku juju, ei ole sekoittanut mitään paikkoja. Saatte syyttää harhaiseksi ihan vapaasti, mutta olen silti sitä mieltä että tiesi kyllä että kuva on Tampereelta. Ja ei ole ikinä ennenkään laittanut kuvan alle pelkästään paikkaa jossa se on otettu. En väitä että se merkitys nyt K:hon liittyisi, mutta ei myöskään sekoittanut paikkoja.
 
vierailija
Saattaa muuten olla tavallista työläämpää tää Suomen matskujen editointi, koska pitää varoa ettei kaikki bäkkärillä olleet edes vilahda julkaistavassa videossa.
Voi muuten ollakin työläämpää, jos K on ottanut yksityiselämänsä suhteen tiukemman otteen viime aikoina. Ehkä lippugate on säikäyttänyt häntä eikä halua ottaa mitään riskiä että kukaan saisi uusia syitä alkaa lähettää hänelle tappouhkauksia.
 
vierailija
B on ihan ilmiömäinen sanoilla ja niiden merkityksillä leikittelijä. Mä uskon että tossa on joku juju, ei ole sekoittanut mitään paikkoja. Saatte syyttää harhaiseksi ihan vapaasti, mutta olen silti sitä mieltä että tiesi kyllä että kuva on Tampereelta. Ja ei ole ikinä ennenkään laittanut kuvan alle pelkästään paikkaa jossa se on otettu. En väitä että se merkitys nyt K:hon liittyisi, mutta ei myöskään sekoittanut paikkoja.
Saisiko jonkun muun esimerkin tuosta B:n sanoilla leikittelystä?
 
vierailija
hei, ihana et otit tän puheeksi, koska mä olen miettinyt pari kertaa B:n ilmettä, joka sen kasvoilla vilahti pari kertaa Logomossa siinä kohtaa, kun yleisölle selvisi että Kärtsä ja Härtsä on aitiossa ja B katseli sinne. Se oli samanlainen ilme kuin Olympiassa sen jälkeen kun K oli poistunut lavalta, sellainen tosi… no en tiedä edes millainen, mutta se liittyi selvästi aitiossa olijaan.
 
vierailija
Voi muuten ollakin työläämpää, jos K on ottanut yksityiselämänsä suhteen tiukemman otteen viime aikoina. Ehkä lippugate on säikäyttänyt häntä eikä halua ottaa mitään riskiä että kukaan saisi uusia syitä alkaa lähettää hänelle tappouhkauksia.
Ois mielenkiintoista tietää miten tämä on kommunikoitu sinne suuntaan: et hei se mun avovaimo joka avoimesti kulkee mun mukana joka paikassa ei sitten saa vilahtaakaan missään materiaaleissa🤔
 
vierailija
Ois mielenkiintoista tietää miten tämä on kommunikoitu sinne suuntaan: et hei se mun avovaimo joka avoimesti kulkee mun mukana joka paikassa ei sitten saa vilahtaakaan missään materiaaleissa
Itse asiassa ei varmaan kuulosta yhtään erikoiselta. Onhan osalla joksuistakin seurustelukumppaneita, joita ei käsittääkseni heidän videomatskuissa näytetä.
 
vierailija
Itse asiassa ei varmaan kuulosta yhtään erikoiselta. Onhan osalla joksuistakin seurustelukumppaneita, joita ei käsittääkseni heidän videomatskuissa näytetä.
Tosin meillä ei myöskään ole tietoa, kuinka paljon nämä oletetut seurustelukumppanit bäkkärillä mukana kulkee. Vähän jotenkin veikkaisin, että aika vähän/ei ollenkaan, kun ei kerran ikinä ole mitään vilahduksia eikä yhtäkään juorua edes fanien parissa.
 
vierailija
Tää voi olla totta.

Ja onko niillä muilla kuin Krisillä tyttöystävää? Luin jo kauan sitten jonkun isä-Gustin haastattelun, jossa hän mainitsi tyttiksen tyyliin, että tuli perheeseen. Käsittääkseni ovat seurustelleet jo useamman vuoden. Ja jos jotain voi päätellä unelmien treffit -kyselystä, siihenhän Kris vastasi, ettei ole käynyt treffeillä viiteen vuoteen.
 
vierailija
Krisistähän on ainakin se yks julkaistu kuva tyttöystäväoletetun kanssa, se joka oli johonkin lehteen päätynyt, kun Kris oli ostanut kukkia. En tosin tiedä, onko tyttöystävä enää sama.
 
vierailija
Ja onko niillä muilla kuin Krisillä tyttöystävää? Luin jo kauan sitten jonkun isä-Gustin haastattelun, jossa hän mainitsi tyttiksen tyyliin, että tuli perheeseen. Käsittääkseni ovat seurustelleet jo useamman vuoden. Ja jos jotain voi päätellä unelmien treffit -kyselystä, siihenhän Kris vastasi, ettei ole käynyt treffeillä viiteen vuoteen.
Nacella on ollut, en tiedä onko vielä. Muut oli sinkkuja Euroviisujen aikaan haastattelun mukaan.
 

Yhteistyössä