Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulee mieleen jakaa tämä kyseenalainen kunniapalkinto tännekin. Suomi johtaa tällä hetkellä Euroopan koronakuolemien tilastoissa ja Slovenia-rakkaamme on kannoilla heti toisena…
Uutinen 3.11.23
Ja pliis tarkoitus ei ole aloittaa korona-keskustelua
Ja aikoinaan Slovenian pääministeri (?) kehui puhelussa Sauli Niinistölle Suomen hyvää strategiaa koronan hoidossa! Puhui muuten vähän suomeakin siinä!👍
 
vierailija
Oliko tämä jo täällä?
Söpöläinen❤
 
vierailija
Tulee mieleen jakaa tämä kyseenalainen kunniapalkinto tännekin. Suomi johtaa tällä hetkellä Euroopan koronakuolemien tilastoissa ja Slovenia-rakkaamme on kannoilla heti toisena…
Uutinen 3.11.23
Ja pliis tarkoitus ei ole aloittaa korona-keskustelua
My nation was one of the most devastated by this terrible virus (which also took away my father and mother-in-law), I know well the fear and pain that this news causes, I hug you and give you strength. Made in Italy
 
vierailija
Bojan katsoo ja hymyilee backstagea kohti Tampereella Vem da grešn aikana Smeh-sanan jälkeen. (Smeh=nauru)😍

 
vierailija
Olen joskus miettinyt, että itselle ainakin koko euroviisuhuumalle ja kaikelle hauskalle oli sen jälkeen tilausta kun oli parin vuoden aikana haudannut kahdeksan ystävää ja läheistä kotona heidät vietyä. Oli aika rankkaa.
 
vierailija
vierailija
vierailija
Saan joka päivä Quoralta (joka on siis kysymys/vastaussome) uutiskirjeen, jossa on kooste jonkin algoritmin minulle valitsemia kysymyksiä sieltä palvelusta. Ensimmäisenä listalla tänään oli kysymys joka alkaa "I smell very bad. Everywhere I go people breathe heavily" ja ensimmäinen ajatus oli, että Bojan! Älä usko sitä Jereä. :D
😂
Voi Jere minkä teit 🙈
 
vierailija
K oli ylex naurumaratonissa noin tunti sitten ja osti sieltä huutokaupassa ananasporan 100 eurolla. Jos ymmärsin oikein niin pitäisi tunnin päästä eli ihan näillä hetkillä tulla hakemaan se sieltä. Tuo ohjelma näkyy Areenan suorissa. Korostan että aivan varma en ole ymmärsinkö oikein.
 
vierailija
Bojan katsoo ja hymyilee backstagea kohti Tampereella Vem da grešn aikana Smeh-sanan jälkeen. (Smeh=nauru)

Minulla on shippikierrossa sellainen matalapaine menossa, että voisin varmaan periaatteessa epäillä tätäkin ja miettiä, että tuo hymy on kuitenkin sattumaa tms. MUTTA muistan Logomosta, jossa itse olin paikalla alle 10 metrin päässä Bojanista, hyvin samantyyppisen hymyn ylös aition suuntaan, siitä ei voinut erehtyä ❤
 

Yhteistyössä