On, sun kuuluu viedä ne pyykkikoriin ja antaa miehen pelata rauhassa. Eikä hän edes varmaan kuulisi kun on pelikuulokkeet päässä?Onko se mäkättämistä jos normaalilla äänellä kysyy, miksi likaiset sukat on olohuoneen lattialla eikä pyykkikorissa?
On, sun kuuluu viedä ne pyykkikoriin ja antaa miehen pelata rauhassa. Eikä hän edes varmaan kuulisi kun on pelikuulokkeet päässä?Onko se mäkättämistä jos normaalilla äänellä kysyy, miksi likaiset sukat on olohuoneen lattialla eikä pyykkikorissa?
Eli heität ne tottuneesti roskiin?Saan boostia tuollaisista unohdetuista sukista ja yleensä tavarat löytävät omat paikkansa hyvin pian mutta en minä niistä miehelleni mitään sano. Kun itse tekee saa sellaisen lopputuloksen kun itse haluaa. Meillä muut asiat ovat tärkeämpiä kuin unohdetut sukat.
Henkistä väkivaItaa.Tutkimus: Nalkutukseen voi kuolla - Terveys - Helsingin Sanomat
Nalkuttaminen on helvetin rasittavaa, mutta sitä en tiennyt että se on miehelle hengenvaarallista. Oman terveyden kannalta jokaisen miehen pitäisi pistää nalkuttava nainen vaihtoon.
Jep. Aina pitäisi miettiä miltä itsestä tuntuisi jos toinen lataisi vastaavasti.Henkistä väkivaItaa.