Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
<3 kuulostaa kyllä helpottavalta ja vapauttavalta, että voi jakaa ja olla läsnä myös sen osan itsestä suhteen.

Millä tavoin vapautti teidän suhdetta? Ja miten aattelet, että aihe oli tullut ilmi jollain tasolla tai tavalla ennen kertomista? Jälkimmäinen kysymys tuli siis mieleen, kun kirjoitit, että ei varmasti ollut aivan täysi yllätys.

Täytyy vielä lisätä yleisesti tähän aiheeseen liittyen, että tämä shippi ja yhteisö kyllä yllättää kerta toisensa jälkeen. En ois kyllä keväällä uskonut, että tällaisiakin teemoja tulee esiin tai keskusteluun tätä kautta. Monia asioita on noussut itselle tai täällä puheeksi tai tullut tutkailtua myös peilattuna tähän juttuun. On kyllä hienoa, miten laajalla skaalalla täällä voidaan avata ajatuksia <3
Siis vapautti siinä mielessä, että nykyään koen että pystyn olemaan 100% oma itseni suhteessa. Mies tietää tasan tarkkaan mikä mua kiihottaa ja muutenkin, seksuaalisen sfäärin lisäksi, todella kiinnostaa. Koska aiemmin olin ulkoisesti semmoinen "kiltti pikkuvaimo". Tai ehkä olen sitä vieläkin vieraille ihmisille, mutta nyt hän on tutustunut mun "sisäiseen minään" paremmin. Ja siis siinä vaiheessa kun itse tunsin olevani valmis tätä avaamaan, meillä oli jo 15+ yhteistä vuotta takana. Mies ja moni muukin suht läheinen ystävä oli ainakin osittain mieltänyt mut vähän "rekkalesbotyyppiseksi" persoonaksi. Luulen kuitenkin että usean vuoden yhteiselon jälkeen oli miehelle aika selvää, että ensinnäkin en ole tippaakaan kiinnostunut naisista, ja lisäksi se, että en ollut enkä valitettavasti vieläkään ole aivan täysin sinut itseni kanssa. Lisäksi monen vuoden yhteiselon jälkeen mies on vihdoin ystävystynyt tuon aiemmin mainitun bestikseni kanssa, jota on aiemmin hieman vierastanut, ja tämä on auttanut häntä ymmärtämään sitä nuorempaa minää, joka olin ennen meidän tapaamista.
Ei kuitenkaan ollut siinä mielessä täysi yllätys, että olen petihommissa hyvinkin vapaamielinen, aktiivinen, ja ne ulkoiset estot häviää aika äkkiä sopivassa seurassa.
 
vierailija
Anna olla tavaroita ja tiskata kuka onkin ja anna artistille rauha. Hän ottaa puheeksi jos haluaa ja on tarpeen. Tuollainen ei ole enää tervettä millään tavalla. Olet muka shippaajista huolissasi. Ole itsestäsi. Syytä olisi.
Antakaa tekin hänelle rauha <3 minulle on ihan sama seurusteleeko vai ei. Mutta vain toinen meistä tulee pettymään lopuksi, ja se en ole minä ;)
 
vierailija
Antakaa tekin hänelle rauha <3 minulle on ihan sama seurusteleeko vai ei. Mutta vain toinen meistä tulee pettymään lopuksi, ja se en ole minä
Olen yksi ihminen ja annan kyllä. En kyylää kenenkään kodin tavaroita tai vaihtaa kuka tiskaa.

Kuten jo sanoin minulle on sama seurusteleeko vai ei.

Älä leiki, että olet huolissani muiden pettymyksestä. Et sinä ole. Ihan muut syyt jankata täällä näitä juttuja
 
vierailija
B jätti paljon haastatteluja väliin. Tästä ovat muut bändin jäsenet puhuneet. Siinä oli ilmeisesti sitä että kun B:n rooli oli varsinaisessa esityksessä niin suuri, esim. hänen laulusuoritustaan arvioidaan, kun muu bändi vain esittää soittavansa (viisusääntöjen mukaan vain laulu on livenä ja muu playbackinä). Muu bändi otti vastuuta enemmän haastatteluista, jotta voisi tarjota B:lle stressivapaata. Se yksi kaikkien, kaikki yhden puolesta -periaate. Toisaalta monissa haastatteluissa B oli keskiössä jo kielitaitonsa vuoksi (esim. espanjan- ja kroaatinkieliset haastattelut). Käärijän kanssa hengailu oli juuri tätä stressivapaata ja toisaalta erityyppistä promoa. K ja B tuottivat yhdessä myös pr-materiaalia Käärijän instaan ja JOn tiktotilille, mikä oli varmasti molemmista hauskaa
 
vierailija
Minusta on ihan turha täällä kenenkään leikkiä toisten huoltajaa ja olla mukamas niin huolissaan ja luoda murheita ja suruja omasta päästään. Ei nimetön kirjoittaja ole vastuussa muista eikä hänen tule leikkiä muiden huoltajaa. Kantaa vaan huolta omasta mielenterveydestään ja antaa itse rauhaa artistille ja hänen yksityiselämälleen.
 
vierailija
Mistähän se kumpuaa tuo ihmisten suuri tarve olla oikeassa. On aina saatava se viimeinen sana. On jotenkin tosi tärkeää, että muut olisi samaa mieltä kuin itse. Ei voida antaa vain olla. Kun ei sillä oikeasti ole mitään väliä ymmärtääkö joku anonyymi tyyppi täsmälleen, mitä juuri sinä tarkoitat. Se anonyymi voi olla vaikka naapurin Pentti tai joku 15-vuotias lapsi. Mitä väliä mitä joku sinulle tuntematon ihminen ajattelee?
Tämä viesti nyt siis ihan yleisellä tasolla kommenttina kaikkeen vänkäämiseen, ei ole suunnattu erikseen kenellekään.
 
vierailija
Joskus asioista täytyy sanoa. Olen tätä ihme "olen mukamas niin huolissani muista ja samalla epäkunnioitan kaikkia, vääristelen tarkoituksella yms " juttuja seurannut nyt monta viikkoa. Ei kyse ole mistään mielipide eroista tässä.
 
vierailija
V*ttu täällähän on vaan tapeltu koko ilta ja yö. Terve.
Käärijä and Bojan best boyfriends. Ne, jotka epäilee Bn nyt niin kamalasti kärsivän, voi muistaa, että hän valitsi lukea tän kommentin ääneen ja yritti hakea Kn reaktiota asiaan.
P.S. Jos mulla ois mitä noilla on, en ikinä päästäisi menemään.
 
vierailija
V*ttu täällähän on vaan tapeltu koko ilta ja yö. Terve.
Käärijä and Bojan best boyfriends. Ne, jotka epäilee Bn nyt niin kamalasti kärsivän, voi muistaa, että hän valitsi lukea tän kommentin ääneen ja yritti hakea Kn reaktiota asiaan.
P.S. Jos mulla ois mitä noilla on, en ikinä päästäisi menemään.
Just joo best boyfriends heleijaa ja hei sun heiluvilles. 🙄
 
vierailija
Kn tyttöystävästä ja avoliitosta on niin vankat todisteet, että sen kieltäjä valehtelee itselleen ja pakoilee todellisuutta. Mutta eihän sen shippailuun pitäisi edes vaikuttaa. Shippaushan on vaan fantasiaa.
 
vierailija
Oonko mä ainut jota vaivaa noissa ficeissä se, että ainut mistä K:n tunnistaa noissa hahmoissa on kuvailtu ulkonäkö ja broken english? 😀 Muuten noissa ficcien Kärpyissä ei yleensä ole oikeastaan mitään luonteelleen ominaista. Bojanissa onnistutaan yleensä paremmin. Toki, kuvitteellisiahan nämä on, eikä tarkoituskaan ole kuvata oikeita esikuviaan 1:1, mutkun Kärpyssä just se luonne viehättävintä, niin olis kiva kun edes etäisesti muistuttaisi. 😀
 

Yhteistyössä