Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on joillakin ihmisillä rankkaa kun pitää huolehtia niin kauheasti ettei shippaajat vain käytä mielikuvitustaan. Hirveä hätä on nyt jollakin realistilla. Mikä sun ongelma on? Sekö että sulla on itsellä niin surkeaa ettei muillakaan saa olla hauskaa?
Sehän siinä onkin, kun ei jää mielikuvituksen tasolle. Täällä on asetettu K:lle vaatimukset ja syyt, kun ei nyt reaalimaailmassa hakeudukaan sinkuksi ja oikeasti loukkaannutaan B:n puolesta joka on kuullemma kovissakin sydänsuruissa
 
vierailija
Minä en kyllä itse usko Kärden ja Lordin yhteistyöhön ainakaan musiikin saralla. Näytti instassa tuo ajatus paljon puhuttavan.

Lordilla on oma vahva näkemys omasta suunnasta ja aina ollut. Siinä ehkä Kärden kanssa samanlainen. Lordin suuntaan ei kuulu rap millään tavalla
 
vierailija
Siis vttu teiän kanssa. Älkää nyt viittikö hyvät ihmiset tapella. Oon jo mun ihastuksen tänä iltana toivottanut hornan tuuttiin koska vuosien roikkumisen jälkeen tajusin että olin hänelle vain ajankulua tylsillä hetkillä. Älkää nyt tekin hylätkö mua. Sori saatan olla hieman kännissä mutta tunne on aito. Olette mulle rakkaita ja shippi tärkeä.... Mrs.
❤
 
vierailija
Mä pitkään karttelin noita Hiilihapotetun ficcejä, kun toi mpreg-homma tuntui niin älyttömältä. Kun lopulta pääsin sen yli, noi on tosi hyvin kirjoitettuja ja pääosin tempaa mukaansa. Jotenkin voisin kuvitella K:n ja B:n dynamiikan vähän noiden ficcien kaltaiseksi, vaikka ne ovatkin silkkaa fantasiaa.
Ainakin ne on niin super hyper romanttisia tai sellaista lämpöä huokuvia, että tykkään niistä (heidän väliensä kuvittelussa) siksi. Tai siis ne menis kenen hyvänsä välien kuvitteluun hyvin.
 
vierailija
Nimenomaan joo! tuollaisten ahdasmielisten asenteiden vuoksi miehet eivät voi nyky-yhteiskunnassa osoittaa läheisyyttä toisiaan kohtaan. Läheisyys on täysin luonnollista ihmisluonnolle! Mutta kun mamman kutsuvat heti homoksi, jos vahingossakaan koskee ystäväänsä *ei seksuaalisesti*, niin pitää pitää etäisyyttä. K ei onneksi tuollaisia hölmöjä sääntöjä seuraa
Höpsis.
 
vierailija
Minun mielestä ystävyyttä. Jotenkin tuntuu että jos olisi ystävyyttä enemmän himoa, eivät julkisuudessa esiintyisi niin kuin ovat tehneet Pitäisivät yksityisempänä. Sen sijaan ovat tuottaneet valtavasti fanservicea shippaajille ja ottaneet osaa leikkiin.
Yksi näkökulma muiden joukossa. Itse kyllä ihmettelen miksi olisivat näil tehneet ja miksi B panosti tähän fanserviceen jo erityisesti K:n kohdalla jättäen jopa haastatteluja väliin
 
vierailija
Minun mielestä ystävyyttä. Jotenkin tuntuu että jos olisi ystävyyttä enemmän himoa, eivät julkisuudessa esiintyisi niin kuin ovat tehneet Pitäisivät yksityisempänä. Sen sijaan ovat tuottaneet valtavasti fanservicea shippaajille ja ottaneet osaa leikkiin.
ehkä olisi suurempi kynnys ruokkia shippiä, jos siinä olisi oikeaa himoa taustalla.. Mutta sehän ei shippiä sinänsä haittaa <3 tämä on vain fantasiaa
 
vierailija
Mulla itselläni shippaus on kuulunut omaan elämään aina. Saan siitä iloa, onnea, inspiraatiota, luovuuden kokemuksia, yhteenkuuluvuuden tunnetta. Se mahdollistaa leikin ja eskapismin ja tuo taukoa arkeen. Nautin fanitaiteesta ja ficeistä melkein yhtä paljon kuin kirjallisuudesta ja elokuvista, välillä jopa enemmän. Pystyn tarkastelemaan omia ihmissuhteitani uudelta kantilta. Pystyn ulkoistamaan itseni ja tarkastelemaan esimerkiksi seksiä ilman naiseuden luomia ennakko-odotuksia tai paineita. Koen tämän voimaannuttavana ja tärkeänä. Pystyn myös iloitsemaan toisten ihmisten ystävyydestä ja kemiasta, ja huomaan tuntevani sympatiaa, empatiaa, kiintymystä. Shippaus vahvistaakin minulla kokemusta omasta ihmisyydestä ja inhimillisyydestä. Se tekee minut onnelliseksi.

<3 upea kuvaus! Samoilla linjoilla monelta osalta. Tuo naiseuden rajojen tms odotusten ylittäminen oli kyllä myös mielenkiintoinen pointti. Kiitos kauniista kuvauksesta!
 
vierailija
Yksi näkökulma muiden joukossa. Itse kyllä ihmettelen miksi olisivat näil tehneet ja miksi B panosti tähän fanserviceen jo erityisesti K:n kohdalla jättäen jopa haastatteluja väliin
Koska se hyödytti JO:ta. Tuo ig-live on legendaarinen fandomissa, noita haastiksia on netti pullollaan, ja niillä on se hyvä jos 1k katselukertaa. Ja tietenkin B varmasti halusi myös viettää aikaa K:n kanssa, mutta viisuissa K:n läheisyydessä oleminen oli myös suuri hyöty bändin näkyvyydelle
 

Yhteistyössä