On kyllä ollut ihana päivä täällä puutarhassa, jotenkin parasta keskustelua ikinä tai ainakin pitkään aikaan. Kiitos!
Täällä kyseltiin, että onko koskaan kokenut mitään vastaavaa kuin Klla & Blla on. No en sikäli ole, että en ole artisti enkä julkkis enkä esiintynyt Euroviisuissa.
Keski-ikäisenä heteronaisena (but openminded) ei myöskään ole kosketuspintaa m+m -kuvioon muuta kuin korkeintaan kuolaamismielessä. (Lisäksi olen yksi niistä hassuista, jotka emoaluksella haaveilivat olevansa homomiehiä, enkä ole oikein vieläkään selvillä että miksi, mutta mietitään sitä joskus toiste)
Anygei, tämä pitkä alustus johdantona siihen, että en väitä, että olisin kokenut juuri samaa kuin näillä kahdella touhutontulla on, tai näyttää olevan. MUTTA olen ollut pitkän elämäni aikana 3 kertaa oikein kunnolla rakastunut (tällä hetkellä sinkku) ja tiedän kyllä miltä se tuntuu:
Se, kun ei voi lakata ajattelemasta toista, puhumasta hänestä kaikille jotka vain jaksavat kuunnella. Se kun pelkkä ajatus hänestä tai hänen nimensä kuuleminen saa hymyn huulille ja sydämen lyömään nopeammin.
Se, kun yhdessä ollessa ei voi lopettaa toisen koskettamista, ei pyyhkiä typerää hymyä naamaltaan, ei irrottaa silmiään irti toisesta, hänen silmistään etenkään. Haluaa upottaa sormensa tämän hiuksiin ja vetää lähelleen, nuuhkia hänen tuoksuaan, asua hänen äänessään ja lämpimässä katseessaan.
Se kun juttua, naurua ja höpötystä ei saa loppumaan, vaan toisesta pitää saada tietää kaikki. Ja silti tuntea kuin olisi tullut kotiin ja toisen olisi tuntenut aina. Jonkun oman kadonneen puoliskonsa.
Puhumattakaan siitä nälkäisenä mouruavasta kiimasta ja vetovoimasta, joka saa haluamaan nuolla, imeä, purra ja syödä toisen ja toista. Se kun on pakko naida kuin kanit koko ajan ja joka paikassa, missä se suinkin on mahdollista. Se kun mikään määrä toisen ihoa ei ole tarpeeksi lähellä, vaan haluaisi sulautua toisen sisään ja osaksi häntä. Jne. Jne.
JOS K&B tunteet on edes vähän tuonne päin, niin sitten olen saanut onnekseni kokea jotain samankaltaista. Toivottavasti kaikki saisivat edes kerran elämässään!
Enkä kyllä itsekään vielä haluaisi kuihtua pystyyn…
Sori jos meni liian runolliseksi, nyt on tämänkin naudan aika mennä nukkumaan ja jouluhan se tosiaan on!