Tijana.Mikä Bojanin siskon nimi on muuten?
Varmaan yleistä tietoa mutta itse vasta tajusin, että K seuraa häntä instassa vissiin.Tijana.
Joo, mikä on toki ihan mielenkiintoista, kun eihän seuraa kaikkia Joksujakaan edes.Varmaan yleistä tietoa mutta itse vasta tajusin, että K seuraa häntä instassa vissiin.
Olikos se niin, että silloin Boitsun koiranpentupäivityksen aikaan alkoi seurata. Olisivatko voineet Liverpoolissa jopa tavata?Joo, mikä on toki ihan mielenkiintoista, kun eihän seuraa kaikkia Joksujakaan edes.
Nyt ei millään soita mitään kelloja, kenen Antin naapuriin?Antin naapuriin
Mä olin ottanut tilistä kuvakaappauksen kun se oli deaktivoitu mutta näkyi vielä (tyhjänä). Siinä näkyy noi tiedot kuitenkin ja siinä luki, että julkaisujen määrä: 552.Näyttäkö tuo IG nyt taas mita s?**tana sattuu? Tuo yllä oleva oli siis se, joka mulle näkyi su-iltana, kun Bn tili deaktivoituna. Nyt näyttää normisti sen 192k, mutta julkaisujen määrä on 553 . Siis mitä ihmettä? Siellä on tasan yksi uusi julkaisu sunnuntaihin verrattuna. Vai olisiko B muka laittanut takaisin jotakin vanhoja julkaisuja, jotka olleet arkivoituina??? En tajua enää mitään...
Tuisku. Asuu nykyään EspanjassaNyt ei millään soita mitään kelloja, kenen Antin naapuriin?
Ne heittelee tosiaan itsekseenkin.Mä olin ottanut tilistä kuvakaappauksen kun se oli deaktivoitu mutta näkyi vielä (tyhjänä). Siinä näkyy noi tiedot kuitenkin ja siinä luki, että julkaisujen määrä: 552.
Kai se on mahdollista. Ja jos puheluita oikeasti puhuvat viikottain Bojanin kanssa vaikka ihan videoversioitakin voi kai siinäkin tavallaan tavataOlikos se niin, että silloin Boitsun koiranpentupäivityksen aikaan alkoi seurata. Olisivatko voineet Liverpoolissa jopa tavata?
Voi seurata M:n privatiliä, jos ei valokuvaustiliäSeuraako Bojan muuten Mikkeä, mulla ei ig vieläkään?
Joo silloin sen ns. koiranpentuvideon aikaan alkoi seurata.Olikos se niin, että silloin Boitsun koiranpentupäivityksen aikaan alkoi seurata. Olisivatko voineet Liverpoolissa jopa tavata?
Sehän oli siskon kuvaama ja siskon tililtäkin.Joo silloin sen ns. koiranpentuvideon aikaan alkoi seurata.
I think so, yeah. At least this year. As much as Stožice clothes are great, I hope they go back to the same routine as before, where they would repeat the same clothes once in a while. It was fun speculating what they will wear next and where they wore it before. And who is wearing whose shirt.Oh yeah! I had already forgotten that lovely shirt! You could use that more often, surely it was only at that one gig?
Juuri näinEli B ja K seuraavat toistensa sisaruksia ehkä myös saadakseen toisistaan kontenttia.
I hope so too!!!I think so, yeah. At least this year. As much as Stožice clothes are great, I hope they go back to the same routine as before, where they would repeat the same clothes once in a while. It was fun speculating what they will wear next and where they wore it before. And who is wearing whose shirt.
Ihan sööttiäEli B ja K seuraavat toistensa sisaruksia ehkä myös saadakseen toisistaan kontenttia.
The situation in Sweden is also very difficult at the moment and I wouldn't call the area where the competition is held safe.Offtopic- I'm a bit worried about Eurovision 2024. With all that is going on in Israel, it's bound to get very controversial.