Enzo,Jopa Lorenzokin oli päivittänyt K palkinnosta jo aikoja sitten. Edelleen tosin odottelen sitä luvattua lehmä-postausta. Lorenzossa on vaan yksi pieni vika ja se on nimi. Ei voi lyhentää L eikä Loreksi kun sattuneesta syystä molemmat muistuttavat jotain toista henkilöä.
So Bojan would be Jan?Enzo,
in Italy, sometimes, the final part of the name is used. Lorenzo is a very common Italian name (Lorenzo is the name of 3 of my daughter's friends). Made in Italy
Halut ei valitettavasti useinkaan kohtaa todellisuuden kanssa. Ei tule K uniin vaikka kuinka yrittäisi manifestoida niin sama roikkua valveilla.Niinhän te aina väitätte ja kuitenkin roikutte täällä pitkin yötä.
Katsotaan, mitä voidaan järjestää
LontooTälläinen kävi mullakin mielessä (vitsillä). Jokatapauksessa ihan varmasti B juonii nyt jotain mihin liittyy matkustamista.
Tälläinen kävi mullakin mielessä (vitsillä). Jokatapauksessa ihan varmasti B juonii nyt jotain mihin liittyy matkustamista.
That's why K. laughed at the name. Made in ItalySo Bojan would be Jan?
The Bojan on herkkä sielu ainakin omaan silmääni. Jerestä aattelen ainakin itse, että kyllä hän pärjää. On rautainen ukko, vaikka herkisteleekin välilläTämä on jännä ilmiö. Kukaan ei ole yhtään huolestunut, kun K. ei ole postanut mitään yli vuorokauteen, vaikka olisi tai sitten ei silmä mustana. Ei edes tässä palkintotilanteessa. Sen sijaan B:sta painettiin paniikkinappulaa alle 12 tunnissa.
Vähän samaa olen miettinyt, vielä kun täällä on parempi meno ylipäätään.Miksi te sinne vauvalle aina menette kun ketju tuhoutuu kuitenkin taas ja moderointi on perseestä. Sulkeutuukin eikä myöhään voi kirjoitella. En itse kyllä jaksa enää juosta niiden vauvaketjujen perässä. Täällä ollaan ja odotellaan
Mä käyn molemmissa. Ja tänään on ollut vauvallakin suurimmaksi osaksi oikein hyvä henki.Vähän samaa olen miettinyt, vielä kun täällä on parempi meno ylipäätään.
JuuOnko molempien K ja JO seuraavat keikat vasta 10.11?
OnOnko molempien K ja JO seuraavat keikat vasta 10.11?
Tämäpä tämäThe Bojan on herkkä sielu ainakin omaan silmääni. Jerestä aattelen ainakin itse, että kyllä hän pärjää. On rautainen ukko, vaikka herkisteleekin välillä