Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jopa Lorenzokin oli päivittänyt K palkinnosta jo aikoja sitten. Edelleen tosin odottelen sitä luvattua lehmä-postausta. Lorenzossa on vaan yksi pieni vika ja se on nimi. Ei voi lyhentää L eikä Loreksi kun sattuneesta syystä molemmat muistuttavat jotain toista henkilöä.
Enzo,
in Italy, sometimes, the final part of the name is used. Lorenzo is a very common Italian name (Lorenzo is the name of 3 of my daughter's friends). Made in Italy

vierailija
Miksi te sinne vauvalle aina menette kun ketju tuhoutuu kuitenkin taas ja moderointi on perseestä. Sulkeutuukin eikä myöhään voi kirjoitella. En itse kyllä jaksa enää juosta niiden vauvaketjujen perässä. Täällä ollaan ja odotellaan 🤭

vierailija
Tämä on jännä ilmiö. Kukaan ei ole yhtään huolestunut, kun K. ei ole postanut mitään yli vuorokauteen, vaikka olisi tai sitten ei silmä mustana. Ei edes tässä palkintotilanteessa. Sen sijaan B:sta painettiin paniikkinappulaa alle 12 tunnissa.
The Bojan on herkkä sielu ainakin omaan silmääni. Jerestä aattelen ainakin itse, että kyllä hän pärjää. On rautainen ukko, vaikka herkisteleekin välillä 😊

vierailija
Jere tuntuu jollain tavalla tuetummalta ja tasaisemmaltakin ainakin somekäyttönsä perusteella. Ja näkyikin juuri televisiossa eilen.

Kärdessä on kyllä se jännä puoli, että vaikka euroviisuvoitto tuntui isolta jota tavoitteli tosissaan nämä muut palkinnot on jotenkin ulospäin tuntuneet olevan vähemmän merkittäviä. Tai ei ainakaan tunnu juuri nostavan niitä esiin vaikka voisi. Vai onko se jotain sellaista ettei halua laittaa asioilla vaikka ei se ilo voitosta sitä olisi

vierailija
Nyt on tyyliin kaikki muut Käärijän ympärillä julkisuudessa olevat huomioineet voiton paitsi mies itse, Jaakko ja Mikke. 🤔🤭

Luulisi olevan suuri juttu. 20 vuoteen ei olla tuota voitettu. Suomenkielellä ei ikinä

Yhteistyössä