vierailija
Saisko linkkiä? Niitä on miljoona!Loverpool näyttää olevan vauvalla auki taas
Saisko linkkiä? Niitä on miljoona!Loverpool näyttää olevan vauvalla auki taas
Ja Eve.Crewsta allu ja jukka on postannut EMAn voitosta.
Onhan siellä toki omat ongelmansa niin kuin kaikissa fandomeissa, mutta K:n fandomissa tiedetään, että K ei nöyristeleEi Kärtsän fandomissa kyllä myöskään kaikki kunnioita, mutta hieno homma, että ottaa puheeksi vaikeat hommat. Löytyy niitä perseilijöitä siitäkin porukasta.
Minusta kyllä on epäammattimaista tuolla seuraajamäärällä, olisi voinut ilmoittaa jotain kuten aiemminkin, antaa hieman oudon kuvan ja lisää juorujaOli syy mikä hyvänsä, niin en ihan ymmärrä tätä metakkaa asian ympärillä. Jos B koki parhaaksi tehdä näin, niin sitten koki. Ei se ole mun silmiin epäammattimaista, kun se ei ole Jokereiden virallinen tili.
Jep. Vaikka miten risoisi jokin, niin harkintakyky olisi hyvä yrittää säilyttää, kun nyt kuitenkin tällainen julkinen ammatti. Nyt tosiaan näyttää, että on käynyt päinvastoin. No, kyllähän ryhtiliikkeen ehtii vielä tehdä (jonkinlaisen tiedotteen muodossa).On kyllä vähän outoa toimintaa. B on kuitenkin aikuinen mies ja ammattimuusikko. Luulisi, että vähän enemmän harkintakykyä...
No tää just, et edes tiedä mistään draamoista, silti katsot aiheelliseksi levittää näkemystä, että draama on syynä. Ja vielä vastata siitä kysyvälle, vaikket itse tiedä mitään.No eikö tässä yleisenä oletuksena ole ollut, että jotain fandomdraamaa on taustalla? Sen perseilyn, katsos. Siitä mitä se on, ei kellään ole käsitystä. Mutta naurettavaa, teinityttömäistä kiukuttelua Bojanilta anyways. Ehkä tuolle fanikunnalle kannattaakin maistattaa heidän omaa lääkettään, mistäs mä mitään tiedän.
Vauvan suosituimpien kohdalla on linkki MS Loverpooliin.Saisko linkkiä? Niitä on miljoona!
Tämä!!Ottaapa Bojanin instan sulkeminen joillekin koville, joo itsekin ihmettelin sitä, mutta ei ole mitään syytä alkaa solvaamaan ja syyttämään artistia sen takia. Hänellä oli varmasti siihen omat syynsä ja puhunut pitkään, ettei viihdy somessa. Somevihaajana ymmärrän häntä 100%, vaikka toki oma työ ei vaadikaan somepreesenssiä siinä määrin kuin hänellä.
Todellakin. Sunnuntai-iltana päättää yhtäkkiä poistaa koko tilinsä. Onhan se ihmeellistä. Ja epäammattimaista.Minusta kyllä on epäammattimaista tuolla seuraajamäärällä, olisi voinut ilmoittaa jotain kuten aiemminkin, antaa hieman oudon kuvan ja lisää juoruja
Totta, itsekin kirjoitin väärinCameltoen nimi on muuten CoNor. Yhdellä ännällä.
Postaa sinne konserteistaan, että on kyllä ihan fan serviceen suunnattu tili.Oli syy mikä hyvänsä, niin en ihan ymmärrä tätä metakkaa asian ympärillä. Jos B koki parhaaksi tehdä näin, niin sitten koki. Ei se ole mun silmiin epäammattimaista, kun se ei ole Jokereiden virallinen tili.
Oli kyllä perkeleen paha viikonloppu lukita se.Vauvan ketju tosiaan auki, tästä huomaa että kannattaa varmaan jatkossa aina viikonlopun yli odottaa ennen uuden ketjun tekoa.
Se oli hänen henkilökohtainen tili, huolimatta siitä, että oli myös Jokereiden juttuja paljon.Postaa sinne konserteistaan, että on kyllä ihan fan serviceen suunnattu tili.
Olen eri, mutta juuri tuollaista toi yhtäkkinen häipyminen saa aikaiseksi: kiukkua, perättömiä juoruja ja spekulaatiota. Niitä sitten levitellään, kun ei tiedetä mistä oikeasti johtuu. Siksi sanoinkin aiemmassa viestissä, että vaikka ei varsinaisia velvoitteita ole, niin oman ja bändin julkisuuskuvan takia EHKÄ KANNATTAISI jonkinlainen lausunto antaa. Tekee tosin, mitä parkaakseen näkee, ei siinä mitään.No tää just, et edes tiedä mistään draamoista, silti katsot aiheelliseksi levittää näkemystä, että draama on syynä. Ja vielä vastata siitä kysyvälle, vaikket itse tiedä mitään.
Täysin samaa mieltä.Olen eri, mutta juuri tuollaista toi yhtäkkinen häipyminen saa aikaiseksi: kiukkua, perättömiä juoruja ja spekulaatiota. Niitä sitten levitellään, kun ei tiedetä mistä oikeasti johtuu. Siksi sanoinkin aiemmassa viestissä, että vaikka ei varsinaisia velvoitteita ole, niin oman ja bändin julkisuuskuvan takia EHKÄ KANNATTAISI jonkinlainen lausunto antaa. Tekee tosin, mitä parkaakseen näkee, ei siinä mitään.
Ja tosiaan pelkkä ennakkoilmoitus poistumisesta riittäisi, ei siinä tarvi syytä kertoa.Täysin samaa mieltä.