Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli syy mikä hyvänsä, niin en ihan ymmärrä tätä metakkaa asian ympärillä. Jos B koki parhaaksi tehdä näin, niin sitten koki. Ei se ole mun silmiin epäammattimaista, kun se ei ole Jokereiden virallinen tili.
Minusta kyllä on epäammattimaista tuolla seuraajamäärällä, olisi voinut ilmoittaa jotain kuten aiemminkin, antaa hieman oudon kuvan ja lisää juoruja

vierailija
On kyllä vähän outoa toimintaa. B on kuitenkin aikuinen mies ja ammattimuusikko. Luulisi, että vähän enemmän harkintakykyä...
Jep. Vaikka miten risoisi jokin, niin harkintakyky olisi hyvä yrittää säilyttää, kun nyt kuitenkin tällainen julkinen ammatti. Nyt tosiaan näyttää, että on käynyt päinvastoin. No, kyllähän ryhtiliikkeen ehtii vielä tehdä (jonkinlaisen tiedotteen muodossa).

vierailija
No eikö tässä yleisenä oletuksena ole ollut, että jotain fandomdraamaa on taustalla? Sen perseilyn, katsos. Siitä mitä se on, ei kellään ole käsitystä. Mutta naurettavaa, teinityttömäistä kiukuttelua Bojanilta anyways. Ehkä tuolle fanikunnalle kannattaakin maistattaa heidän omaa lääkettään, mistäs mä mitään tiedän.
No tää just, et edes tiedä mistään draamoista, silti katsot aiheelliseksi levittää näkemystä, että draama on syynä. Ja vielä vastata siitä kysyvälle, vaikket itse tiedä mitään.

vierailija
Ottaapa Bojanin instan sulkeminen joillekin koville, joo itsekin ihmettelin sitä, mutta ei ole mitään syytä alkaa solvaamaan ja syyttämään artistia sen takia. Hänellä oli varmasti siihen omat syynsä ja puhunut pitkään, ettei viihdy somessa. Somevihaajana ymmärrän häntä 100%, vaikka toki oma työ ei vaadikaan somepreesenssiä siinä määrin kuin hänellä.

vierailija
Ottaapa Bojanin instan sulkeminen joillekin koville, joo itsekin ihmettelin sitä, mutta ei ole mitään syytä alkaa solvaamaan ja syyttämään artistia sen takia. Hänellä oli varmasti siihen omat syynsä ja puhunut pitkään, ettei viihdy somessa. Somevihaajana ymmärrän häntä 100%, vaikka toki oma työ ei vaadikaan somepreesenssiä siinä määrin kuin hänellä.
Tämä!!

vierailija
En ymmärrä ajatusta, että Bojan poistaisi Instan kiukutellakseen tai rankaistaakseen faneja. Täh. Eiköhän homma, mikä ikinä onkaan se homma, ollut vain hänelle liikaa ja hän teki asioita oman hyvinvointinsa ehdoilla, ehkä jotain mitä hän on oppinut (paremmin) Jereltä tai kenties ei ole, mutta teki kuitenkin. Ei ole monella tapaa optimaalisin vaihtoehto, mutta aina mielenterveys ei kestä ja sitten mennään mielenterveyden ehdoilla. Sellaista elämä on, kaikki tekevät aina parhaansa ja joskus se ei vaikuta riittävän, mutta näillä kuitenkin mennään. Kritiikkiä voi toki esittää, mutta ei tarvitse teilata ketään, vielä kun Bojan ei ole tehnyt mitään julmuuksia tms.

- Joymuffin

vierailija
Mä ymmärrän Btä paremmin kun hyvin ja oon vilpittömän iloinen, että teki tämän, jos se on itselle parempi niin. Tottakai harmittaa, mutta pitää yrittää miettiä myös hänen puoltaan.

vierailija
No tää just, et edes tiedä mistään draamoista, silti katsot aiheelliseksi levittää näkemystä, että draama on syynä. Ja vielä vastata siitä kysyvälle, vaikket itse tiedä mitään.
Olen eri, mutta juuri tuollaista toi yhtäkkinen häipyminen saa aikaiseksi: kiukkua, perättömiä juoruja ja spekulaatiota. Niitä sitten levitellään, kun ei tiedetä mistä oikeasti johtuu. Siksi sanoinkin aiemmassa viestissä, että vaikka ei varsinaisia velvoitteita ole, niin oman ja bändin julkisuuskuvan takia EHKÄ KANNATTAISI jonkinlainen lausunto antaa. Tekee tosin, mitä parkaakseen näkee, ei siinä mitään.

vierailija
Olen eri, mutta juuri tuollaista toi yhtäkkinen häipyminen saa aikaiseksi: kiukkua, perättömiä juoruja ja spekulaatiota. Niitä sitten levitellään, kun ei tiedetä mistä oikeasti johtuu. Siksi sanoinkin aiemmassa viestissä, että vaikka ei varsinaisia velvoitteita ole, niin oman ja bändin julkisuuskuvan takia EHKÄ KANNATTAISI jonkinlainen lausunto antaa. Tekee tosin, mitä parkaakseen näkee, ei siinä mitään.
Täysin samaa mieltä.

vierailija
Vaikka kuinka ymmärtäisitte ja haluatte puolustella B:tä, on tuo silti hyvin epäammattimaista. Hänen tilinsä on seuratuin JO:n tili, ja hän käytti sitä nimenomaan SSOL:in promoamiseen. Fanit hämmentyvät ja kokevat olevansa merkityksettömiä, kun B seilaa tuon tilinsä kanssa. Tämäkin ilanne oltaisiin voitu hoitaa ammattimaisesti: B olisi voinut julkaista vaikka stoorin tuntia ennen, jossa kertoo, että deaktvoi tilinsä illalla, ja mahdollisen (edes PR:n vuoksi keksityn) syyn päätökselleen. Näin kaikki olisivat samalla sivulla asiasta, eikä fandomin tarvitse spekuloida.

Yhteistyössä