vierailija
Mua ärsyttää Bojanin ns. ”kilttinä fanina” ja häneen aina kannustaen suhtautuneena seuraajana ihan kympillä, jos tämän toiminnan syynä on vain ikävien fanien näpäytys. Ei näin, Bojan, ei näin.
No siinä tapauksessa miten herkkyys liittyy tähän? Jos fanien käytös käy mielen päälle niin on aikuinen ihminen 4 muun aikuisen kera. Luulisi että osaisivat keskenään purkaa tällaiset mielipahat.En luule.
Uskoisin myös tähän. Jos tarvitsee paussin syystä x somesta eikä pysty sieltä muuten olemaan poissa, niin..Jotain draamaa ollut mitä ikinä, B miettinyt pitkään laittaako siitä jotain instaan, päättää olla katsomatta koko instaa, katsoo silti jatkuvasti ja lopulta noidankehässä poistaa sen. Vahvin veikkaukseni.
Samaa mieltä. Tykkään Bojanista, mutta hänestä löytää materiaalia ilman omaa instaakin, se ei ole se ongelma. Ja toki jokainen saa tehdä installaan mitä haluaa. Toivon bändille kaikkea hyvää, siksi pidän ongelmallisena näin tempoilevaa toimintaa joka on omiaan aiheuttamaan hämmennystä ja huhumyllyjä ja antamaan vaikutelman epävakaasta henkilöstä, johon fanina ei pian tee mieli enää millään tavalla sitoutua. Eikä ole hyvä sekään, että aiheuttaa fanikunnassa kenties ihan tarpeetonta huolta. Ei tue Euroopanvalloitustavoitetta.Jonkinlainen ilmoitus B:n olisi silti pitänyt tehdä eikä poistaa ig tiliä yhtäkkiä. Varmasti oli tiedossa hänellä mitä aiheuttaa faneissa tämä: turhaa spekulointia, huhuja, juoruja ja huolta. Tämä kai ei liene itse tarkoitus. Pahenee entisestään vaan tilanne. Oli syy mikä tahansa.
Nyt hiljaa. Yhtään tällaista ajatusta ei enää esitetä, muutoin universumi tarttuu tähän.Kiva päivä tulla hehkuttamaan miten mulla on lennot, keikkaliput ja hotellit hommattuna Barcelonaan ja sitten onkin olemassa se ilmeinen vaara, että siellä onkin joku kämänen & kuppanen Cameltoe tuuraamassa hermoromahduksen kokenutta Bojania, olkoon miten sparklative vaan…
Arvostan kyllä että K sanoo lujasti faneilleen, kun he toimivat huonosti. Eikös Tampereen keikalla ollut juuri se puhe "...jos olet tällainen henkilö (joka kiusaa muita faneja), ÄLÄ TULE MUN KEIKALLE". Hatunnosto!Ei ja tässähän olikin viikonloppuna puhetta, etteivät JO näyttäisi ihan uskaltavan sanoa faneille sopimattomasta käytöksestä. Mutta olen samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa, että tuo varoituksetta katoaminen ei auta asiaa puolin eikä toisin. Antaa nimenomaan sellaisen kuvan, ettei itse ole kauhean tasapainoinen. Ja jos syy on se, että tahtoo olla rauhassa, niin tuo on kyllä huonoin mahdollinen tapa - nythän nimenomaan kaikki mahdolliset huhut ja spekulaatiot ottavat taas kierroksia.
Odotan vain kun Aarni vähän "inspiroituu"Nyt hiljaa. Yhtään tällaista ajatusta ei enää esitetä, muutoin universumi tarttuu tähän.
Mä puhuin kesällä paljon sen puolesta (kun moni voivotteli) ettei nyt B vaikuttaisi olevan mitenkään hermoheikko ressukka, mutta vähän pistää kyllä miettimään nyt tämä käytös. Enkä tarkoita sitä, että pitäisi aina olla selittelemässä tekemisiään, mutta tosiasia on nyt kuitenkin se, että hän on nousukiidossa olevan bändin keulahahmo ja tuohan sellainen jonkinlaista vastuuta mukanaan. Tällainen "no minäpäs nyt häivyn sanomatta yhtään mitään, koska ei minun tarvitse"-meininki joko huolestuttaa tai suututtaa fanit (tai ehkä vähän kumpaakin) ja eikai sitä nyt kuitenkaan haeta?Ei ja tässähän olikin viikonloppuna puhetta, etteivät JO näyttäisi ihan uskaltavan sanoa faneille sopimattomasta käytöksestä. Mutta olen samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa, että tuo varoituksetta katoaminen ei auta asiaa puolin eikä toisin. Antaa nimenomaan sellaisen kuvan, ettei itse ole kauhean tasapainoinen. Ja jos syy on se, että tahtoo olla rauhassa, niin tuo on kyllä huonoin mahdollinen tapa - nythän nimenomaan kaikki mahdolliset huhut ja spekulaatiot ottavat taas kierroksia.
saatanpa hyvinniin ollakin… Kalliiksi tulee, mutta kai se on vaan otettava sijoituksena ja satsaamisena omaan hyvinvointiin. Ja samalla rankaisen itseäni NT:n missaamisesta.Et vissiin ole menossa Barcelonan keikalle Suomesta?
Oon eri, mutta kieltämättä tuollainen vaikutelma tulee. Rankoo koko fanikuntaansa sulkemalla tiliään muutamien perseilyn takia.Eli luulet, että poistaminen on suunnattu kiukutteluksi fanien suuntaan? Tuntuu todella oudolta perustelulta.
Ja siis: Minkä perseilyn?Oon eri, mutta kieltämättä tuollainen vaikutelma tulee. Rankoo koko fanikuntaansa sulkemalla tiliään muutamien perseilyn takia.
Ei se ehdi kun sillä on vieras etelästä, joka kaipaa tukea ja silityksiä! Wishful thinking…Oon kyllä vähän ihmeissäni jos Kärtsä ei postaa EMA palkinnosta yhtään mitään, ei edes Sonnyn ja crewn repostaamaa storya...
Varmasti on ollut draamaa Brucellakin, mutta ehkä lähempänä kerran vuodessa kuin kerran päivässä.Ihan varmasti pinnan alta draamaa löytyisi Brucenkin fandomista, jos olisi vastaava somekulttuuri kuin uudemmilla artisteilla. Äijän ura kuitenkin kestänyt 40v, kyllä sinne mahtuu kaikenlaista säätämistä.
SinäKin olet Aarni.Mikä vtun Aarni. Aarni meetwurstiksi
Niinpä... Ja sen vuoksi myös fandom kunnioittaa häntä eri tavalla. Kun taas JO tuntuu kumartelevan kaikista radikaaleimmille vaatimuksille ja faneille. Tulee sellainen kuva, että JO on tuon äänekkäimmän fandominsa tossun alla, ja fandom taas kokee että heillä on valta JO:n toiminnasta.K sanoo suoraan - ja hyvä että sanoo, aina jos kokee jotain väärinkäytöstä fanien tai muiden ihmisten suunnalta. Sen sijaan Jokerit tuntuu vähän varovan, ei haluta vahingossakaan loukata ketään tai älähtää edes, kun ois aihetta.
Totta. Dementia saattaisi helpottaa tässä tilanteessa. K:n mustelma olisi jo ehtinyt muistista haihtua ennen tuota B:n ig tilin häviämistäLuultavasti oot liian nuori.