Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua ärsyttää Bojanin ns. ”kilttinä fanina” ja häneen aina kannustaen suhtautuneena seuraajana ihan kympillä, jos tämän toiminnan syynä on vain ikävien fanien näpäytys. Ei näin, Bojan, ei näin.

vierailija
Jotain draamaa ollut mitä ikinä, B miettinyt pitkään laittaako siitä jotain instaan, päättää olla katsomatta koko instaa, katsoo silti jatkuvasti ja lopulta noidankehässä poistaa sen. Vahvin veikkaukseni.

vierailija
Jonkinlainen ilmoitus B:n olisi silti pitänyt tehdä eikä poistaa ig tiliä yhtäkkiä. Varmasti oli tiedossa hänellä mitä aiheuttaa faneissa tämä: turhaa spekulointia, huhuja, juoruja ja huolta. Tämä kai ei liene itse tarkoitus. Pahenee entisestään vaan tilanne. Oli syy mikä tahansa.
Samaa mieltä. Tykkään Bojanista, mutta hänestä löytää materiaalia ilman omaa instaakin, se ei ole se ongelma. Ja toki jokainen saa tehdä installaan mitä haluaa. Toivon bändille kaikkea hyvää, siksi pidän ongelmallisena näin tempoilevaa toimintaa joka on omiaan aiheuttamaan hämmennystä ja huhumyllyjä ja antamaan vaikutelman epävakaasta henkilöstä, johon fanina ei pian tee mieli enää millään tavalla sitoutua. Eikä ole hyvä sekään, että aiheuttaa fanikunnassa kenties ihan tarpeetonta huolta. Ei tue Euroopanvalloitustavoitetta.

vierailija
Kiva päivä tulla hehkuttamaan miten mulla on lennot, keikkaliput ja hotellit hommattuna Barcelonaan ja sitten onkin olemassa se ilmeinen vaara, että siellä onkin joku kämänen & kuppanen Cameltoe tuuraamassa hermoromahduksen kokenutta Bojania, olkoon miten sparklative vaan… 😅😅😫😫
Nyt hiljaa. Yhtään tällaista ajatusta ei enää esitetä, muutoin universumi tarttuu tähän. 😬😬😬😬

vierailija
Ei ja tässähän olikin viikonloppuna puhetta, etteivät JO näyttäisi ihan uskaltavan sanoa faneille sopimattomasta käytöksestä. Mutta olen samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa, että tuo varoituksetta katoaminen ei auta asiaa puolin eikä toisin. Antaa nimenomaan sellaisen kuvan, ettei itse ole kauhean tasapainoinen. Ja jos syy on se, että tahtoo olla rauhassa, niin tuo on kyllä huonoin mahdollinen tapa - nythän nimenomaan kaikki mahdolliset huhut ja spekulaatiot ottavat taas kierroksia.
Arvostan kyllä että K sanoo lujasti faneilleen, kun he toimivat huonosti. Eikös Tampereen keikalla ollut juuri se puhe "...jos olet tällainen henkilö (joka kiusaa muita faneja), ÄLÄ TULE MUN KEIKALLE". Hatunnosto!

vierailija
Ei ja tässähän olikin viikonloppuna puhetta, etteivät JO näyttäisi ihan uskaltavan sanoa faneille sopimattomasta käytöksestä. Mutta olen samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa, että tuo varoituksetta katoaminen ei auta asiaa puolin eikä toisin. Antaa nimenomaan sellaisen kuvan, ettei itse ole kauhean tasapainoinen. Ja jos syy on se, että tahtoo olla rauhassa, niin tuo on kyllä huonoin mahdollinen tapa - nythän nimenomaan kaikki mahdolliset huhut ja spekulaatiot ottavat taas kierroksia.
Mä puhuin kesällä paljon sen puolesta (kun moni voivotteli) ettei nyt B vaikuttaisi olevan mitenkään hermoheikko ressukka, mutta vähän pistää kyllä miettimään nyt tämä käytös. Enkä tarkoita sitä, että pitäisi aina olla selittelemässä tekemisiään, mutta tosiasia on nyt kuitenkin se, että hän on nousukiidossa olevan bändin keulahahmo ja tuohan sellainen jonkinlaista vastuuta mukanaan. Tällainen "no minäpäs nyt häivyn sanomatta yhtään mitään, koska ei minun tarvitse"-meininki joko huolestuttaa tai suututtaa fanit (tai ehkä vähän kumpaakin) ja eikai sitä nyt kuitenkaan haeta?

vierailija
Musta tuntuu et Bojan ei ole edes maininnut tästä muille Jokereille tms, vaan kaikessa hiljaisuudessa päätynyt toimimaan näin. Siis joku ärsyyntyminen taustalla varmasti on ja liittyy nimenomaan fanien käytökseen. Tässä tulee esille Bojanin kokemattomuus/lapsellisuus. Jotenkin muuten pitäisi pystyä hoitamaan asiat. Nyt kaikille vaan epäselvää mitä tapahtunut ja hurjat spekulaatiot alkaa jyllätä ja homma paisuu luultavasti ihan suotta.

vierailija
Bojanin pitäisi antaa jonkinlainen signaali meille faneille, jotka emme ole ikinä kuormittaneet häntä millään tavalla, kun tekee näitä somesiirtojaan siitä, että meidät hän hyväksyy. Tulee vähitellen kohta vähän íttumainen fiilis kun saa itse milloin keskisormea ja milloin herra katoaa instasta, kun jossain päin joku fani on ollut a-hole.

vierailija
K sanoo suoraan - ja hyvä että sanoo, aina jos kokee jotain väärinkäytöstä fanien tai muiden ihmisten suunnalta. Sen sijaan Jokerit tuntuu vähän varovan, ei haluta vahingossakaan loukata ketään tai älähtää edes, kun ois aihetta.

vierailija
Tiedän, että B:n tilin sulkeminen ei liity tuhoon EMA tulokseen, mutta oli kyllä SUURI sattuma, että tili katosi (tai se huomattiin) 15 minuutin sisällä siitä tulosten julistuksesta. Aarni, miksi???

Oh what a rollercoaster weekend!
How naive I am to think I can rest after a hard week at work. But then the weekend comes and...
First, great gigs by both K and JO, and Joymuffin's interaction with B.
Then Jure is unwell and some weirdo records him in the van.
Then, Connorgate.
Then, K's is-it-a-bruise-or-makeup.
Then, recording of Kris falling on stage.
Then K wins MTVE Nordic act.
Finally, in true Greek Tragedy style, B deactivates IG. Gosh, what else??
Did I forget anything? Not even the best playwrights can't think of better scripts.

vierailija
K sanoo suoraan - ja hyvä että sanoo, aina jos kokee jotain väärinkäytöstä fanien tai muiden ihmisten suunnalta. Sen sijaan Jokerit tuntuu vähän varovan, ei haluta vahingossakaan loukata ketään tai älähtää edes, kun ois aihetta.
Niinpä... Ja sen vuoksi myös fandom kunnioittaa häntä eri tavalla. Kun taas JO tuntuu kumartelevan kaikista radikaaleimmille vaatimuksille ja faneille. Tulee sellainen kuva, että JO on tuon äänekkäimmän fandominsa tossun alla, ja fandom taas kokee että heillä on valta JO:n toiminnasta.

Yhteistyössä