Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on sulle huonoja uutisia. Sä nimenomaan olet Aarni, koska kaikki palstailijat on Aarni. Et siis ole oikeasti olemassa muualla kuin Aarnin mielikuvituksessa. Toisaalta, tää tarkoittaa myös sitä, että sun ei oikeasti tarvii mennä huomenna töihin, eikä herätä aikaisin, joten voit valvoa vielä täällä parissamme. Tai siis Aarnin päässä. Mahdolliset potkut johtuen seilailusta miten stana sattuu (ja työpaikalle nukahteluista) ei myöskään haittaa koska sun ei todellisuudessa tarvitse edes syödä pysyäksesi hengissä, eli et tee sillä palkalla edes mitään. Joten voit jatkossa kohdistaa kaiken (feikin) energiasi Kärtsärin ja Joksujen seuraamiseen.
Kiitos! Sepä olisikin mukavaa xD Nyt oikeasti pitää mennä nukkumaan. Katsotaan mitä Aarni on huomisen jaksoon suunnitellut päänmenoksemme. Palaako B ig:seen? Tekeekö K ikinä kiitosvideota EMA-voittoonsa liittyen? Ilmestyykö cameltoe joksujen keikan bäkkärille? Näihin ja paljon muihin kysymyksiin saamme vastauksen huomisen jaksossa! Hyvää yötä <3

vierailija
Saisko teille olla punaista vai sinistä pilleriä? Haluatteko tietää mitä täällä todella tapahtuu, vai kuvitella edelleen olevanne harmittomia slovenialaiseen kiiltokuvapojuun ja vantaalaiseen pottatukkaräppäriin hurahtaneita keski-ikäisiä naudankantturoita?

vierailija
uhrilahjana ja hyvän yön toivotuksena tarjoan palstalle: K:n söpöt kädet! https://www.tumblr.com/kaarijatits/733192690167070720

Kuvittelenko vaan, vai oliko Kärden kädet tässä jotenkin erilaiset ja karskimman näköiset. Semmoset enemmän normimiehen. (Kuva taitaa olla kesä 2021, jolloin K:n "muodonmuutos" alkoi) Kärde on muodonmuuttaja -liskoihminen!

vierailija
vierailija
Minä ajattelin tauolla tulla vilkaiseen palstaa, mutta pitääkin näköjään lähteä takaisin kierrolle. Näyttää meidän asiakkaat kaikki olevan salaa täällä vaikka pitäisi nukkua. Hyi teitä.
T. Psyk. Osaston yökkö

vierailija
Voitko avata millaisia pöyristyneitä kommentteja, ei ole twitteri-exää niin en näe. :'<
En oo toi alkuper.viestin lähettäjä mutta luin tuon ketjun. Itse asiassa siellä oli suurin osa iloisia Kärtsän puolesta, onnittelivat ja että oli ansaittu voitto.
Muutama siellä itki tosiaan että kuinka paljon oli maksettu, Loreen ja Larsson on paaljon suositumpia ym.ulinaa mutta jokaiseen tuli hyviä vastauksia Kärtsää puolustavilta.
Siellä oli yx ulisija "Armpit of Europe" joka ulisee säännöllisin väliajoin Kärtsän viisufinaalin videon alla. Oli siellä taas tänäänkin. Todella sairas tapaus.

vierailija
Muu huomio, niin Mic Mac on kavunnut Auto Jää:n eteen Kärtsän spotify top10. Eli Auto Jää on enään sijalla 7, ennen HHH:ta se heilui vielä siinä top5:ssa.
Sori Auto Jää jankkis, rakastan sinua, mutta haluni nähdä K:n toplistalla kamaa jossa K on pääartisti eikä fiittaajana saa minut iloitsemaan tästä. xD

vierailija
Minä en ymmärrä tuosta äänestyksestä valittamista kun sama renkutusmahdollisuus on kaikilla faneilla ollut ja Lortsun fanit ovat sitä tehneetkin. Tiktokissa ollut ihan kamppanja sen puolesta. Eivät vaan nyt onnistuneet.

vierailija
Minä en ymmärrä tuosta äänestyksestä valittamista kun sama renkutusmahdollisuus on kaikilla faneilla ollut ja Lortsun fanit ovat sitä tehneetkin. Tiktokissa ollut ihan kamppanja sen puolesta. Eivät vaan nyt onnistuneet.
Ovat vaan näreissään ja on pakko valittaa jostain, kun tulikin ilmi että jollain suomenkielisellä alternatiiviräppärillä on jopa puoli vuotta viisujen jälkeen suurempi fanikunta kuin heidän suosikkiartistilla. Ei se viisuvoitto ja kaikki ne spotifystriimit olleetkaan muuttaneet asiaa kuten he olivat toivoneet. Toki pystyihän sen jo näkemään L:än euroopan kiertueen lipunmyynneistä, puolet ei ole vieläkään myyneet loppuun vaikka keikkapaikat on samaa kokoa kuin kyseisen alt-räppärin. Tämä EMA-äänestys vaan oli julkisempi näyte samasta asiasta, niin heidän pitää nyt teeskennellä etteivät he fanikuntana edes yrittäneet äänestää tj jotta äänihäviö ei tunnu niin pahalta.

vierailija
Crawlin' Back to Youn vika osa oli kyllä aika pettymys. Välillä tuntuu että ficcikirjoittajilta vain loppuu puhti ja sitten vika osa on tasoa "sit nää päätyy niinku yhteen, loppu!"

vierailija
No managerista on ainakin moni nimenomaan balkanilaisen ilmaissut mielipiteensä.
Managerin ongelma siis heille, että ei ole Balkanilta enemmän kuin että on juuri Conor?

Tosiaan se SSOL iski ihan sikahuonosti keikalla jolla olin. En seurannut sen ekan Belgradin keikan tapahtumia, soiko siellä SSOL encorena vai joku muu vai ei mikään? Vaikea kuvitella että SSOL, tokalla sitä ei olisi voinut soittaa kun se ei vaan toiminut siellä.

- Joymuffin

Yhteistyössä