vierailija
Nyt Aarni ei tällaista saanut tehdä! Tragikomediaa taas! Just kun K voitti, niin B:n pitää sit kadota somesta?
Yksityisesti laittaa.Ei tule B:ltä onnitteluja K:lle.. ei olisi varmaan muutenkaan tullut
Ei löydy myöskään kenenkään seuratuista enää.B:n profiili näkyy mutta näyttää ettei olisi mitään julkaisuja. Tulee mieleen joku bugi.
Mä en saa edes profiilia näkyviin, mulla herjaa vaan virhettä. Eikä löydy haullakaan.B:n profiili näkyy mutta näyttää ettei olisi mitään julkaisuja. Tulee mieleen joku bugi.
Ei siitä ole tullut vyörytystä ainakaan Bn kommentteihin.Siis mitä vyörytystä Conorista ja miksi?
Ihan sama kuin kesällä kun häipyi, ensin näkyi noin kun nyt ja sitten ei enää ollenkaan.Ei löydy myöskään kenenkään seuratuista enää.
Mitä se Oksu siellä puhisee?Se on Conor!!!!
Äänestystaidot riittivät tässä skabassaVoin kyllä rehellisesti sanoa, että mun laulutaidoilla ei EMA palkintoja voiteta.
Mikä kysymysboksi?Sillon sillä oli kysymys boksi stoorissa auki.
Jos on kohun takia, niin en usko, vaan vetää mieluummin varmaan just jo heti, kun alkaa siltä tuntumaan, liinat kiinni.Mutta toivottavasti tämä mahdollinen poistuminen ei nyt kerro muusta kuin kyllästymisestä someen, viimeksihän siihen liittyi muutakin, huonoa vointia ym
Bojanhan on kohta näissä katoamistempuissa parempi kuin David Copperfield konsanaan.
Noin se oli viimeksikin kun deaktivoi. Näkyi jonkun aikaa ilman julkaisuja kunnes katosi.B:n profiili näkyy mutta näyttää ettei olisi mitään julkaisuja. Tulee mieleen joku bugi.
EiOnko sille voinut edes viestejä laittaa siellä?
Olisiko joku kaapanut tilin tai muuta sekoilua? B. oli aiemmin postanut sinne jotain ihan neutraalia.Mitä ihmettä. Ja just katoin, että 3 tuntia sitten oli B vielä Instaan postannut jotain. Katsoiko kukaan niitä sen julkaisun kommentteja, millaisia ne oli? Jos siellä tosiaan oli vyörytystä Conorista, en ihmettele jos on saanut tarpeekseen. Outoa että näin vauhdilla lähti Insta.
En usko, että on kohun takia, kun ei hänen tai muidenkaan kommenteissa edes mainita sanaa Conor.Jos on kohun takia, niin en usko, vaan vetää mieluummin varmaan just jo heti, kun alkaa siltä tuntumaan, liinat kiinni.