vierailija
Mä vaan toivon että Bojanilla on kaikki ok. Nimittäin onhan se vähän outoa deaktivoida insta ilman mitään varoitusta.
On se aikalailla, mutta ei Bn instassa.On kai siitä jotain kommentointia ollut, mutta minusta Conorin valintaa ei oo täysin tuomittukaan fanien taholta.
mä en kestä. Mullon ikävä jo.No se siitä. Nyt on kyllä kylmä talvi tiedossa, kun ei ole tarjolla edes Boitsun pöhköjä päivityksiä.
Sanopa muuta.En kyllä tämän(kään) illan jälkeen ihmettele miksi mayhem-listan ylläpitäjä luovutti
Ihan tästä tilanteesta huolimatta uskon hänen jollain lailla saavan edelleen viestejä... Joko niin, että muille Jokereille sataa niitä hänestä, tai sitten JO Official instaan, Discordista lukee niitä, seuraa jotain somea itse...En usko, että on kohun takia, kun ei hänen tai muidenkaan kommenteissa edes mainita sanaa Conor.
Haloo nyt taas. Eihän sille voi edes viestiä laittaa. Ei liity K:n voittoon.Joo eiköhän sinne ehtinyt menemään nää Böörijä shippaavat huutamaan viisupoikkiksen EMA voitosta. No nyt se lortto nyt sulki sen taas HUOH!
No niinpä. Ja jos on tympiintynyt koko Instaan, niin noilla seuraajamäärillä kannattais ennemmin palkata joku postaamaan puolestaan kuin sulkea tili kokonaan. Loppuvuosi kiertueella ja ensi vuonna UK:n valloittaminen mielessä ja kaikkea.Mä vaan toivon että Bojanilla on kaikki ok. Nimittäin onhan se vähän outoa deaktivoida insta ilman mitään varoitusta.
TÄMÄ!Tietyissä neuropoikkeavuuksissa nimenomaan pettymysten sietäminen on todella vaikeaa. Eiköhän kannattais vaan jättää huomiotta tän jankkaukset, ei niihin järkipuhe pure.
Niillähän on jo somevastaava palkattuna, eikö hän voisi hoitaa siinä sivussa B:n tilin pyörittämisen, peruskeikkajulkaisut jne.?No niinpä. Ja jos on tympiintynyt koko Instaan, niin noilla seuraajamäärillä kannattais ennemmin palkata joku postaamaan puolestaan kuin sulkea tili kokonaan. Loppuvuosi kiertueella ja ensi vuonna UK:n valloittaminen mielessä ja kaikkea.
Discordia tuskin, ainakin silloin muinoin siinä livessä, jossa Discordista kerrottiin, Kris taisi sanoa että B:tä ei tulla siellä näkemään (en muista tarkalleen sanoja, mutta jotenkin näin). Ehkä B on JO official instaa katsellut tai twitteriä selannut, mutta ainakaan hänen omalle tililleen ei voi viestejä laittaa.Ihan tästä tilanteesta huolimatta uskon hänen jollain lailla saavan edelleen viestejä... Joko niin, että muille Jokereille sataa niitä hänestä, tai sitten JO Official instaan, Discordista lukee niitä, seuraa jotain somea itse...
Tämä. Ja viimeksi varoitti ennakkoon.Muutama tunti sitten postasi iloisen postauksen , niin mikä ihme saa poistamaan koko instan noin äkkiä?
Se oli henkilökohtainen tili selkeästi aina.Niillähän on jo somevastaava palkattuna, eikö hän voisi hoitaa siinä sivussa B:n tilin pyörittämisen, peruskeikkajulkaisut jne.?