Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käärijä voitti vain nordic actin, aika nobodyja nuo viime vuosien voittajat.
Oletpa kyyninen. :D Siellä oli kuitenkin Ruotsin musiikkiteollisuuden paljon myytyjä artisteja mukana, joten voitto oli todella hieno. Nordic Act ei ole vain yhden maan vaan käsittää kaikki pohjoismaat. Ja mieti mikä määrä artisteja näissä maissa on kaikenkaikkiaan.

Siispä, onnea Käärijä :) Lortsukin tuli voitettua ! :D

Harmi että itse EMAa ei pidetty livenä, olisi mielenkiintoista ollut nähdä olisiko K ollut mukana.

vierailija
Ja muutenkin, LOL, annoitko todella? Jos olisit antanut, tietäisit, että äänten välissä oli 10 sekuntia. Montako sekuntia minutti kestää?
Ainakin itselläni meni about sekunti kun siirryin äänestyssivulle, painoin nappia ja siirryin takaisin lukemaan palstaa tms. Sitten jonkun ajan kuluttua toistin saman. 10 ääntä niin ehkä max 20 sekuntia menee. Joskus välissä oli minuutti, joskus 5 ja sen ajan tein jotain muuta.
t.eri

vierailija
Minä olen edelleen kiitollinen siitä, että K on puhunut myös vakavista asioista ja todella hyvin. Ollut teinilleni hyvin tärkeä apu oman sairautensa, kiusaamisen, ulkonäköpaineiden yms tuoman taakan selättämisessä. Tänäänkin laueskeli rumpuja treenatessaan Ihan samaa.

En ymmärrä miksi ihminen ei salli toiselle hyviä asioita tapahtuvaksi. Ei se ole meiltä muita pois, että Jere saa nyt vuosien jälkeen myös kiitosta ja palkkiota siitä että puski eteenpäin. Ja kyllä. Me myös äänestimme häntä päivittäin.

vierailija
Kävin katsomassa uteliaisuuttani, ja no, vähän tuoreempi voitto on! 20 vuotta sitten The Rasmus voitti! :'D Ja 23 vuotta sitten Bomfunk MC's! Että hyvässä seurassa Kärtsä on.
Ei helkkari, sit on vielä kovempi juttu suomalaisittain kuin osasin ajatella! En oo vuosiin seurannut MTV Awardseja. Ja tosiaan vielä ekan kerran suomenkielistä musaa esittävä artisti voittaa! 🔥🔥🔥

Yhteistyössä