Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo ihan nobodyja nää muut EMA voittajat, joukossa mm. Kylie Minogue, Nicki Minaj, Måneskin ja Shania Twain.

Ei se, että siellä on noita voittajia ole mikään meriitti K:lle. Sama kuin hehkutettais suomalaiselokuvan saamaa Oscaria, se ei tee siitä elokuvasta sen laajalle leviävämpää. Sama tässä palkinnossa nyt, kun voittajia ei julkisteta isolle yleisölle. (Siis nille, jotka katsoisivat sen pääkategorioiden takia).
Tuollahan oli vaikka miten paljon eri maanosien kategorioita, suurin osa ois muutenkin varmaan ollut jääkaapilla, kun julkistetaan "Nordic Act".
Ja siis seurasin itse vielä musiikkiskeneä 23 vuotta sitten enkä mä ainakaan millään tavalla seonnut, vaikka Bomfunk MC's on saanut tämän palkinnon.
ELi pidän tästä intoilevia vain t y h m i n ä.

vierailija
Joo ihan nobodyja nää muut EMA voittajat, joukossa mm. Kylie Minogue, Nicki Minaj, Måneskin ja Shania Twain.

Ei voida verrata Nordic Actin voittajaan. Kun ei tätät televisioida, niin kukaan ei tule kuulemaankaan nordic actin voittajaa. Kun ei juuri kukaan ole sen kategorian takia maailmalla ohjelmaa muutenkaan seurannut. Eli eivät tule tarkistamaan nyt netistä näiden pikkukategorioiden voittajia. Vai kiinnostaako itseänne esim. Best African act?

vierailija
Ei se, että siellä on noita voittajia ole mikään meriitti K:lle. Sama kuin hehkutettais suomalaiselokuvan saamaa Oscaria, se ei tee siitä elokuvasta sen laajalle leviävämpää. Sama tässä palkinnossa nyt, kun voittajia ei julkisteta isolle yleisölle. (Siis nille, jotka katsoisivat sen pääkategorioiden takia).
Tuollahan oli vaikka miten paljon eri maanosien kategorioita, suurin osa ois muutenkin varmaan ollut jääkaapilla, kun julkistetaan "Nordic Act".
Ja siis seurasin itse vielä musiikkiskeneä 23 vuotta sitten enkä mä ainakaan millään tavalla seonnut, vaikka Bomfunk MC's on saanut tämän palkinnon.
Viimeisellä lauseella paljastit itsesi. Koeta kestää, voimia!

vierailija
No pidä vain! Minä pidän sinua snobina, jolla on pesäpallomaila liian syvällä p*rseessä, mutta kumpikaan näistä mielipiteistä ei vaikuta toiseen :)

vierailija
Tätä ei edes voi kutsua keskusteluksi täällä, ihmiset vaan heittelee jotain randomkommentteja aidasta ja sen seipäistä eivätkä ne enää liity toisiinsa eikä oikein edes aiheeseen enää. Yksittäiset järkevät viestit hukkuvat sekaan.

Yhteistyössä