vierailija
Keikka taisi alkaa jollekin liian myöhäänMitä hän on sinulle tehnyt?
Keikka taisi alkaa jollekin liian myöhäänMitä hän on sinulle tehnyt?
Oho! No sitten tosiaan sanoo jo jotain K:n fanikunnan aktiivisuudesta! K:kin linkkas sen stooreissaan vain kerran (legendaarinen sister-wife Alessandra stoori), fanikunta hoiti loput.Oli zaralle se linkki stooreissa, tarkistin silloin äänestyksen alettua
Ei se, että siellä on noita voittajia ole mikään meriitti K:lle. Sama kuin hehkutettais suomalaiselokuvan saamaa Oscaria, se ei tee siitä elokuvasta sen laajalle leviävämpää. Sama tässä palkinnossa nyt, kun voittajia ei julkisteta isolle yleisölle. (Siis nille, jotka katsoisivat sen pääkategorioiden takia).Joo ihan nobodyja nää muut EMA voittajat, joukossa mm. Kylie Minogue, Nicki Minaj, Måneskin ja Shania Twain.
Eeeiiiiivitttuuuu.Keikka taisi alkaa jollekin liian myöhään
Sama siellä se hakkaa päätä seinään. Heittäis samalla kännykkänsä ikkunasta jos siitä sitten päästäisNaurattaa tuon yhden sekoaminen K:n voitosta. Ihan parasta.
Ei voida verrata Nordic Actin voittajaan. Kun ei tätät televisioida, niin kukaan ei tule kuulemaankaan nordic actin voittajaa. Kun ei juuri kukaan ole sen kategorian takia maailmalla ohjelmaa muutenkaan seurannut. Eli eivät tule tarkistamaan nyt netistä näiden pikkukategorioiden voittajia. Vai kiinnostaako itseänne esim. Best African act?Joo ihan nobodyja nää muut EMA voittajat, joukossa mm. Kylie Minogue, Nicki Minaj, Måneskin ja Shania Twain.
Viimeisellä lauseella paljastit itsesi. Koeta kestää, voimia!Ei se, että siellä on noita voittajia ole mikään meriitti K:lle. Sama kuin hehkutettais suomalaiselokuvan saamaa Oscaria, se ei tee siitä elokuvasta sen laajalle leviävämpää. Sama tässä palkinnossa nyt, kun voittajia ei julkisteta isolle yleisölle. (Siis nille, jotka katsoisivat sen pääkategorioiden takia).
Tuollahan oli vaikka miten paljon eri maanosien kategorioita, suurin osa ois muutenkin varmaan ollut jääkaapilla, kun julkistetaan "Nordic Act".
Ja siis seurasin itse vielä musiikkiskeneä 23 vuotta sitten enkä mä ainakaan millään tavalla seonnut, vaikka Bomfunk MC's on saanut tämän palkinnon.
ELi pidän tästä intoilevia vain t y h m i n ä.
No pidä vain! Minä pidän sinua snobina, jolla on pesäpallomaila liian syvällä p*rseessä, mutta kumpikaan näistä mielipiteistä ei vaikuta toiseenEi se, että siellä on noita voittajia ole mikään meriitti K:lle. Sama kuin hehkutettais suomalaiselokuvan saamaa Oscaria, se ei tee siitä elokuvasta sen laajalle leviävämpää. Sama tässä palkinnossa nyt, kun voittajia ei julkisteta isolle yleisölle. (Siis nille, jotka katsoisivat sen pääkategorioiden takia).
Tuollahan oli vaikka miten paljon eri maanosien kategorioita, suurin osa ois muutenkin varmaan ollut jääkaapilla, kun julkistetaan "Nordic Act".
Ja siis seurasin itse vielä musiikkiskeneä 23 vuotta sitten enkä mä ainakaan millään tavalla seonnut, vaikka Bomfunk MC's on saanut tämän palkinnon.
ELi pidän tästä intoilevia vain t y h m i n ä.
Luulitko että olet sille velkaa?Tämä. Sitä ei voi ikinä edes korvata.
Ei kukaan eol velkaa K:lle, mutta jotkut fanit voivat kokea kiitollisuutta K:lle. Todella monet esim. tiktokissa ovat sanoneet, että K ja hänen musiikkinsa on pelastanut heidät. Se voi kuulostaa dramaattiselta, mutta joillekin jopa artistilla voi olla tajuttoman suuri merkitys elämässä vaikeana aikanaLuulitko että olet sille velkaa?
Siis mikä sallittu 10 kertaa? Eikös 10 sekunnin välein saanut äänestää niin paljon kuin haluaa ja jaksaa.Tuhlanneet elämänsä? Mä olen joka päivä bussissa istuessani käynyt antamassa ääneni sen sallitun 10 kertaa. Siinä ei mennyt varmaan minuuttiakaan.
Hahah parastaNiin siis, mites se karma nyt toimikaan? Sitä saa mitä tilaa? Kärppä sai voiton.
Hups, kehottikin. Miten nyt suu pannaan? Eli palkinto oli tarpeeksi tärkeä että myös suuri stara halusi mainita siitä miljoonille faneilleen, mutta Kärppy voitti silti.Z a r a antoi sitä, eli sääliä, eikä kehottanut fanejaan äänestämään!
Eieiei mä en oo valmis siihen, pakkohoitoon joutuvat laittamaan!Vähän huolestuttaa kun ig-profiilissa lukee farmaseutti ja hän lupailee jotain ylläriä Joksu-faneille Onko tähän hulluuteen keksitty joku parantava lääkitys
Juuri näin. Mutta tätä ei täällä jotkut ymmärrä, vaikka yritetty viikkotolkulla sanoa.Ei se suhdestatus tunteita estä Tai ei kaikki suhteet ole sellaisia, ettei saa olla samaa sukupuolta olevia maybe more -ystäviä.
Sallitun? Luulitko, että siinä oli jokin yläraja?Tuhlanneet elämänsä? Mä olen joka päivä bussissa istuessani käynyt antamassa ääneni sen sallitun 10 kertaa. Siinä ei mennyt varmaan minuuttiakaan.
Ja muutenkin, LOL, annoitko todella? Jos olisit antanut, tietäisit, että äänten välissä oli 10 sekuntia. Montako sekuntia minutti kestää?Tuhlanneet elämänsä? Mä olen joka päivä bussissa istuessani käynyt antamassa ääneni sen sallitun 10 kertaa. Siinä ei mennyt varmaan minuuttiakaan.
Hups, se olikin kehottanut fanejaan äänestämään. Ja silti K voitti! Itkettääkö nyt? xDZara sääli, eikä kehottanut fanejaan äänestämään! Silloin olisittekin hävinneet. Käyttäydytte, kuin itse olisitte voittaneet