Jodelissa on kymmenen aloitusta aiheestaKukaan muu kuin te ei edes tiedä, että tuollainen palkinto jaetaan.
Voi miten sua nyt harmittaakin.Mutta hahhah, ei ollut juhlallisuuksia tänä vuonna. Ja kaikki kiitos sen yhden mielisairaan potilaan, joka suhtautui tehtävään koomisella aspergermaisella vakavuudella ja koomisella intensiivisyydellä.
Epäilen, että K sai miljoonayksi ääntä ja seuraavaksi tullut 25 000.
Nyt kaikki taas katsomaan Ruotsin ensi vuoden viisut!JERE VANTAALTA VOITTI LOREENIN.
!!!!!JERE VANTAALTA VOITTI LOREENIN.
Ihanaa K ja hienoa äänestysbotit. Ansaittu voitto!Jeeeee!!! Ihanaa ja täysin ansaittua! Hyvä K.
Ei mua harmita yhtään. Mua naurattaa teidän tyhmä intoilunne.Voi miten sua nyt harmittaakin.
Lukee EMAn sivuilla!! <33Kärtsä voitti? Missä tieto? Faktaa pöytään nyt!
No eipäs nyt keulita kuitenkaanNyt kaikki taas katsomaan Ruotsin ensi vuoden viisut!
Apua mä en kestä että se istuu sielläRäjähtiköhän Kärpyn puhelin tuolla yleisössä kaikista viesteistä ja notifikaatioista?
Ei hitto, se nyt olisi kun Kärppy näkyisi taustalla katsomassa puhelintaRäjähtiköhän Kärpyn puhelin tuolla yleisössä kaikista viesteistä ja notifikaatioista?
Anteeksi oon tyhmä mutta mikä tää EMA siis on? Onko se isokin juttu? En ole koskaan aiemmin ees kuullut siitä. Eikä varmaan moni muukaan.Lukee EMAn sivuilla!! <33
No ei ole. Ja siis se voitti, mitä, Alessandran, Loreenin ja Sara jonkun. Eli täydet nobodyt.Anteeksi oon tyhmä mutta mikä tää EMA siis on? Onko se isokin juttu? En ole koskaan aiemmin ees kuullut siitä. Eikä varmaan moni muukaan.
Varmasti! Puhelin meni varmaan niin tukkoon, ettei aukea ennen ensi vuottaRäjähtiköhän Kärpyn puhelin tuolla yleisössä kaikista viesteistä ja notifikaatioista?