No, Bojan on toivonut häntä Sloveniaan, ei ole mennyt.Vaikea sanoa ulkoa päin, mutta teot kertoo enemmän kuin sanat. K:n pisteet kyllä ovat korkeat minun silmissäni tässä tilanteessa
Eihän niitä tuloksia ole edes vielä?Kärtsä voitti!
No miksiköhän ei ole mennyt, Kärpällä on tässä ”muutama” keikka ollut.No, Bojan on toivonut häntä Sloveniaan, ei ole mennyt.
Toivottavasti, mutta vielä minuuttiKärtsä voitti!
Oispa.Onks Vauvalle saatu uutta ketjua?
Kyllä hän sinne menee, älä huoli <3 Sanoi livessäkin menevänsäNo, Bojan on toivonut häntä Sloveniaan, ei ole mennyt.
Onko härnäämisen konsepti sinulle tuttu? Etenkin, jos kohde menee helppoon joka kerta ja alkaa vouhottaa, kun sanotaan X, Y tai Z?Sama täällä. Toivon todellakin että jä vaan näille palstoille hänen kirjoittelut.
Ihan uteliaisuudesta, onko JO tai B viisujen jälkeen nyt kun K on julkaissut uutta musaa tai oli Vogue tai isot konsertit tms saavutukset, huomioineet kommentilla, storyllä tai tykkäyksellä. Kun jotenkin mulla on sellainen kuva, että niiden ihan heti viisujen jälkeen tapahtuneiden jälkeen ei ole K:ta huomioineet somessa paitsi silloin kun on itse mukana. Ja kysyn nyt siis ihan aidosti, kun en ole huomannut kuin K:n tykkäykset ja kommentit. Noi fanien raportoivat jutut on kivoja, mutta ei julkisia. K huomiointi taisi loppua G:n lähtöön, oliko hän nyt se suurin fani (vitsi)JO hoilannut koko kesät CCC:tä somessa, haastatteluissa, pitkin UKta ja jopa jollain kroatialaisfestareilla. Kyllä he ovat kärtsää mainostaneet vaikka millä mitalla.
Jeeeee!!! Ihanaa ja täysin ansaittua! Hyvä K.MTV EMA Best Nordic act Käärijä!
Mutta hahhah, ei ollut juhlallisuuksia tänä vuonna. Ja kaikki kiitos sen yhden mielisairaan potilaan, joka suhtautui tehtävään koomisella aspergermaisella vakavuudella ja koomisella intensiivisyydellä.MTV EMA Best Nordic act Käärijä!
Se on screenshot Eman sivuilta.Onko toi uutinen aito?! Koska jos on niin, OMG YES!!!!
Kukaan muu kuin te ei edes tiedä, että tuollainen palkinto jaetaan.Voittiko meidän Kärppä nyt oikeasti?