Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä mainittiin Joymuffinin saamat aplodit
Kiitos, muutenkin tosi kiinnostava raportti! Minulla meni niin paljon keikalla ohi kun en ymmärrä kieltä hyvin tai katsoin väärää kohtaa lavasta tms. Tosin minua hämmentää tuossa oleva väite, että "Hvala, ljubim vas" olisi nimenomaan serbiaa, kun serbiaksi tuo on "Kiitos, pusuja teille" ja sloveeniksi "Kiitos, rakastan teitä". Mutta ehkä se ääntämys on erilainen. :) (MRS = 3 toki)

- Joymuffin

vierailija
Tästä on ihan turha jankata niin kauan, kunnes K itse julkaisee jonkun tarpeeksi tarkan stoorin esimerkiksi ilman laseja. Tai joku muu ottaa kuvan. Ei tää väittely lopu ennen sitä.

vierailija
Ei pitäisi, K tuki ja teki mahtavan työn viisujen aikaan K:n kanssa. K menee tukemaan Katria hänen työprojektissaan. Tämä on vastavuoroista ja osoittaa ystävyyttä työsuhteen lisäksi
Katri on tanssinut tuolla jo 10 viikkoa, k nyt kutsuttuna paikalla. Tottakai kannustaa paikalla ollessaan työkaveriaan, mutta enpä sanoisi kn olevan tuolla nimenomaan tukemassa kateia. Ksta yritetään tehdä jotain pyhimystä, joka hyvää hyvyyttään tukee kaikkia ja lopulta varmaan pelastaa koko maailman.

vierailija
K ja B välittävät aidosti toisistaan. Miksi pitää kilistellä edes siitä, kuka heistä nyt teki asiaa x ja kuka asiaa y? Ollaan iloisia siitä, että he on toisensa löytäneet elämiinsä.

vierailija
Miksi on niin hemmetin vaikea teille sanoa, että K on perhanan hyvä ystävä ja että tuo oli aivan tajuttoman iso juttu tehdä ystävälle? En minä ainakaan lähtisi kaverini kanssa minnekään ympäri Suomea istumaan autoon huvikseni lomalla stressaavassa elämäntilanteessa. K sen teki, eli on aivan tajuttoman hyvä ihminen ja ystävä
Miksi tää ihmeen jankkaus vaan jatkuu. K varmasti on ihana ihminen ja todella hyvä ystävä, siitä olen samaa mieltä.

Mutta kyllä moni mielellään lähtisi hyvän ystävänsä kanssa aikaa viettämään autoon tai melkein minne tahansa, jos se olisi mahdollista ja yhdessä olemiseen muulloin olisi vähän tilaisuuksia. Aivan varmasti K:lla oli tosi hauskaa tuolla reissussa, samoin kuin B:llä ja muillakin joksuilla.

vierailija
Musta on aika selvää et jos gf ei lähtenyt tonne TTK- katsomoon mukaan (tai otettu), ei varmasti tulla näkemään häntä myöskään linnan juhlissa. Ja veikkaan, et K saanut kutsun jo, mut on katsonut paremmaksi olla siitä sen isompaa numeroa tekemättä. Mikä varmaan järkevää kyllä (esim neljä turvamiestä kulkee mukana varmasti ihan syystä).

vierailija
Katri on tanssinut tuolla jo 10 viikkoa, k nyt kutsuttuna paikalla. Tottakai kannustaa paikalla ollessaan työkaveriaan, mutta enpä sanoisi kn olevan tuolla nimenomaan tukemassa kateia. Ksta yritetään tehdä jotain pyhimystä, joka hyvää hyvyyttään tukee kaikkia ja lopulta varmaan pelastaa koko maailman.
Mitä K nyt tuosta hyötyy? Sano siinä haastattelussa, että on siellä kannustamassa Katria. Ja ei, tuo ei ole mitenkään kuormittava tai iso juttu, mutta edelleen K on hyvä ystävä, joka tukee ystäviään. Ja Katri tuki häntä viisujen aikaan (ja meni jopa Lontooseen esiintymään K:n keikalle). Tämä on sitä vastavuoroisuutta ja ystävyyttä.

vierailija
JO:lla on itsellään tällä hetkellä paljon ongelmia promopuolella, niin vaikea nähdä että sillä saralla voisivat kauheasti ystävää auttaa. Luulen että B tukee parhaiten kulissien takana osoittamallaan (psyykkisellä) tuella ja rakkaudella. Vaikka sellainen tietylainen itsensä vähättely kuuluu Käärijän rooliin, luulen että siinä on myös pisara Jereä, joka ehkä hetkittäin tarvitsee ystäviltä tukea luottaakseen itseensä. Faneilta tulee tietysti suuri tuki, mutta toisen artistin, joka painiskelee hyvin samanlaisten juttujen kanssa, tuki on varmaan korvaamattoman tärkeää noin herkälle ihmiselle.

vierailija
Miksi tää ihmeen jankkaus vaan jatkuu. K varmasti on ihana ihminen ja todella hyvä ystävä, siitä olen samaa mieltä.

Mutta kyllä moni mielellään lähtisi hyvän ystävänsä kanssa aikaa viettämään autoon tai melkein minne tahansa, jos se olisi mahdollista ja yhdessä olemiseen muulloin olisi vähän tilaisuuksia. Aivan varmasti K:lla oli tosi hauskaa tuolla reissussa, samoin kuin B:llä ja muillakin joksuilla.
Oli varmasti hauskaa! MUTTA: K olisi voinut olla mukana ja olla julkaisematta somessa mitään, pitämättä sitä JO:n liveä omassa ig:ssään, olematta JO:n tiktokeissa jne. K piti hauskaa, mutta teki MYÖS suuria promo-palveluksia.

vierailija
Et yhtään katkerammalta sitten voinut kuulostaa. Eikö K voi olla ihan vaan yleisössä kuten kuka tahansa muukin seuraamassa tanssia ja samalla kannustaa ystäväänsä? Ystäväänsä, joka ilahtuneena vilkutteli ja lähetti K:lle lentosuukkoja katsomoon? Miksi tässä pitäisi olla jotain muuta taustalla?

vierailija
JO:lla on itsellään tällä hetkellä paljon ongelmia promopuolella, niin vaikea nähdä että sillä saralla voisivat kauheasti ystävää auttaa. Luulen että B tukee parhaiten kulissien takana osoittamallaan (psyykkisellä) tuella ja rakkaudella. Vaikka sellainen tietylainen itsensä vähättely kuuluu Käärijän rooliin, luulen että siinä on myös pisara Jereä, joka ehkä hetkittäin tarvitsee ystäviltä tukea luottaakseen itseensä. Faneilta tulee tietysti suuri tuki, mutta toisen artistin, joka painiskelee hyvin samanlaisten juttujen kanssa, tuki on varmaan korvaamattoman tärkeää noin herkälle ihmiselle.
Niinpä! Ystävyys B on siinäkin mielessä spesiaali, että jakaa K kanssa yhteisen viisukokemuksen ja sen jälkeisen artistien elämän.

Yhteistyössä