vierailija
Lääkkeet, Aito, lääkkeetPonit vois juosta jyrkänteeltä alas! Vihaan niitä, pilanneet kaiken! HIRTTÄÄ KIINNI!
Lääkkeet, Aito, lääkkeetPonit vois juosta jyrkänteeltä alas! Vihaan niitä, pilanneet kaiken! HIRTTÄÄ KIINNI!
Mä olen. Ne on taas vaan ne pari shippauksen vastaista huutelijaa kuten ennenkin.En olisi siitä enemmistöstä enää niin varma.
No onhan siellä esim. Käkka fanserfice saanut ollaMietin esimerkiksi että jos keikalla tapahtuu eroottissävyistä interaktiota jossa toinen päähenkilöistämme on osallisena, kieltääkö sivuparituskielto sellaisesta puhumisen? Tai jos tumpussa tulee vastaan jotain hienoa fanitaidetta, joka tulkitaan sivuparitukseksi, onko sellaisen jakaminen niellettyä. Vai täytyykö mukaan laittaa joku tw? Hirveästi kysymyksiä herättää kaikenlainen rajoitusten asettaminen.
Aaaaaamen!Tilanne on tosiaan muuttunut ja noiden elämiin on tullut ja tulee koko ajan niin paljon uutta ja K/B -shippi tulee jatkossa olemaan todella pieni sivujuonne jos sitä on enää lainkaan. Vapaammalle keskustelulle on tarvetta.
Aito riehuu.Pääsin nyt vasta palstalle. Onko tapahtunut mitään tajunnan räjäyttävää? Ja suunnitteletteko uutta paattia?
Näin!Valtaosa shippaa lukuisista gallupeista päätellen ja me tarvitsemme shippiketjun. Toki siellä saa fiilistellä monella tasolla mutta shippajia ei ajeta omasta ketjustaan tai lytätä. Täysin realisteille viestien ylihyppäämiseen kyvyttömille on se kääriä-ketju
Huvitun vain teidän mielikuvituksestanne, en mistään reaalielämän asioista.Sun huvittuneisuus mahdollisesta turvallisuusuhasta on kyllä aika mautonta.
Samaa mieltä.Ehdottomasti K/B paatti vauvalle. Mä oon ihan hukassa puutarhan kanssa, enkä saa täällä mitenkään sitä samaa fiilistä. Sori.
Myös minä olen samoilla linjoilla näiden kirjoittajien kanssa. Kaikenlaista fiilistelyä ja huumoria kaipaan. Rajoitukset houkuttelevat kiusahenget paikalle.Samaa minäkin kaipaan. Hepulointia joka suuntaan ja sitä huumoria. Toki fiilistelen musiikkia, keikkoja ja artisteja siinä samalla.
Minulla läheisimmät ystävät ovat enimmäkseen olleet eri maissa asuvia miehiä viimeiset 20+ vuotta, ja he ovat myös kokeneet minut läheiseksi ja usein myös läheisimmäksi ystäväksi. Toki suurin osa ei ole ollut heteromiehiä, mutta silti. (MRS = 3)Ei miehet oo tommosia
Huvitun vain teidän mielikuvituksestanne, en mistään reaalielämän asioista.
Tarpeeton väkivallan uhalla mässäily on vastenmielistä myös.Joo ei, väkivallalle naureskelu ei ole kauhean fresh.
Totta ja Bokris service myös on ihan yleistä eikä poisteta.No onhan siellä esim. Käkka fanserfice saanut olla
Voit edelleen perustaa sen rajoituksettoman ketjun.Aika ajoi jo pelkän K&B-shipin ohi. Siksi nuo rajoitteet on ihan keinotekoisia. Ja muutenkin tuollaisia itsekeksittyjä sääntöjä ei voi edes vaatia noudattamaan.
K voi vielä keksiä jotain puheenaiheita B:hen liittyen mutta väkisin ne loppuvat ennen pitkää varsinkin jos B on tapansa mukaan niistä hiljaa.
No tämä.Kauhea vääntö ja itse vaan kaipaan yksinkertaisesti samankaltaista paattia, kun aiemminkin.
No ei sun tarvi keksiä niitä puheenaiheita, kyllä me muut keksitään ne. Shippausta myöten.Aika ajoi jo pelkän K&B-shipin ohi. Siksi nuo rajoitteet on ihan keinotekoisia. Ja muutenkin tuollaisia itsekeksittyjä sääntöjä ei voi edes vaatia noudattamaan.
K voi vielä keksiä jotain puheenaiheita B:hen liittyen mutta väkisin ne loppuvat ennen pitkää varsinkin jos B on tapansa mukaan niistä hiljaa.
Mokoma vaaksiainen. Pllääh. Ei kemiaaEi kannata yleistää, koska monille Tommy-jutut oli ok.
Tämä.Aika ajoi jo pelkän K&B-shipin ohi. Siksi nuo rajoitteet on ihan keinotekoisia. Ja muutenkin tuollaisia itsekeksittyjä sääntöjä ei voi edes vaatia noudattamaan.
Terveys -ja sossupuolella työskentelee n. 400 000 henkilöä, joten olis pienoinen ihme, jos ei meitä tännekin olisi eksynytMinusta on ihan uskottavaa, koska ne ovat yleensä olleet jotain suht yleisiä ammattilaisia, kuten terveydenhuoltoalan ammattilaiset, valokuvaajat ja nyt järkkäri. Maskeeraajia, kuristukseen erikoistuneita dominatrixejä yms tulee vastaan harvemmin, kyllä usein on tilanne että ties mikä kultaseppä voisi jotain sanoa, mutta ei niitä ole.