Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juurikin näin. Itse en shippaa ja seuraan vain Kärtsää, mutta kaikki se hauskuus shippiketjussa pitää mut siellä. Porukka ja jutut. En nyt ymmärrä miksi shippaajien pitäisi aina olla se porukka jonka pitää väistyä tai antaa periksi? B ja K shipistähän tämä kaikki on lähtenyt. Antaa heidän pitää laivansa kiitos.
Samaa mieltä. En shippaa, mutta K&B shippaus on yleensä hauskaa luettavaa. Mutta jotenkin en jaksa lukea kaikista muista K&B parituksista, kun ne sivuhenkilöt ei kiinnosta niin yhtään.

vierailija
Valtaosa shippaa lukuisista gallupeista päätellen ja me tarvitsemme shippiketjun. Toki siellä saa fiilistellä monella tasolla mutta shippajia ei ajeta omasta ketjustaan tai lytätä. Täysin realisteille viestien ylihyppäämiseen kyvyttömille on se kääriä-ketju🥰

vierailija
Vaikka väittäisitte muuta, niin mun ja joidenkin muiden Tommy viestejä poistettiin sieltä ihan ketjun loppuun asti. Ihan siis sellainenkin viesti kuin, että tekeeköhän K ja T vielä yhteistyötä jne. Joku ei kerta kaikkiaan hyväksy sitä, että Tommy mainitaan ketjussa edes ohimennen.
Kyllähän sieltä välillä poistui randomisti ihan kaikkea, jopa K & B shippausviestejä. Eli se että sun Tommy-aiheiset viestit poistuivat, ei mitenkään tarkoita sitä, että enemmistö siellä olisi ollut sitä mieltä, että Tommystä ei olisi saanut ollenkaan kirjoittaa. Useimmille se oli varmasti täysin ok, jos viesteissä ei ollut shippausta kuitenkaan.

Ja vaikka millä säännöillä perustettaisiin uusi ketju, niin ei se auta, vaikka 99% olisi yhtä mieltä siitä, mistä kaikesta voidaan kirjoitella. Valitettavasti ei tarvita kuin muutama eri mieltä oleva, niin saavat poistatettua viestejä ja jankattua ihan turhasta sivukaupalla.

Itse siis kannatan ketjua entisillä säännöillä.

vierailija
Juurikin näin. Itse en shippaa ja seuraan vain Kärtsää, mutta kaikki se hauskuus shippiketjussa pitää mut siellä. Porukka ja jutut. En nyt ymmärrä miksi shippaajien pitäisi aina olla se porukka jonka pitää väistyä tai antaa periksi? B ja K shipistähän tämä kaikki on lähtenyt. Antaa heidän pitää laivansa kiitos.
Kiitos kivasta ja suvaitsevaisesta mielipiteestä

vierailija
Siksihän ne turvamiehet on olemassa ettei mitään pääsisi tapahtumaan. Jostain syystä niitä vain oli eilen sen normaalin yhden sijaan neljä mitä ei mun käsittääkseni ole aikaisemmin tapahtunut edes silloin kun viisuhuuma oli kuumimmillaan. Kesän Kaivarin keikalla K:n laulaessa yleisön seassa kaukana lavasta vieressä oli silloinkin vain se yksi turvamies.
Ei välttämättä. Itse en ainakaan oleta tuollaisilla artisteilla mitäön turvamiehiä olevan, miksi siis joku hörhökään aina ja 100% varmasti olettaisi. Tietenkin jos on joku sarjahakkaaja niin ehkä he osaavat turvamiehiä ennakkoon tarkkailla, että näkyykö.

vierailija
Mietin esimerkiksi että jos keikalla tapahtuu eroottissävyistä interaktiota jossa toinen päähenkilöistämme on osallisena, kieltääkö sivuparituskielto sellaisesta puhumisen? Tai jos tumpussa tulee vastaan jotain hienoa fanitaidetta, joka tulkitaan sivuparitukseksi, onko sellaisen jakaminen niellettyä. Vai täytyykö mukaan laittaa joku tw? Hirveästi kysymyksiä herättää kaikenlainen rajoitusten asettaminen.

vierailija
Ainahan paikalle muka sattumalta osuu useita alan ammattilaisia kun jotain pohditaan.
Minusta on ihan uskottavaa, koska ne ovat yleensä olleet jotain suht yleisiä ammattilaisia, kuten terveydenhuoltoalan ammattilaiset, valokuvaajat ja nyt järkkäri. Maskeeraajia, kuristukseen erikoistuneita dominatrixejä yms tulee vastaan harvemmin, kyllä usein on tilanne että ties mikä kultaseppä voisi jotain sanoa, mutta ei niitä ole. :)

Yhteistyössä