Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkoi jännittämään ihan kauheasti että miten käy EMAn kanssa. Toivottavasti K voittaa! Olen kieltämättä harmissani jos ei voittoa tule, ollaan niin ahkeria oltu äänestyksen kanssa ja K ansaitsisi todellakin voiton. Noh, kävi miten kävi, hyvin ollaan oltu talkoissa ja K on rakas ihana kullanmussu.
Olis kyllä tervetullut se voitto Kärtsälle. Ja meille kaikille. Toivottavasti kultsu voittaa!

vierailija
Jos Conor luotsaa Joksut suosioon Briteissä, niin se on naudat ja sonnit sitten lähdettävä porukalla reissuun. Alkakaahan säästää rahaa.
Ehdottomasti lähden, jos tarkoitat, että JO keikkailee sitten jatkossa vain Briteissä tai muutenkin ei-Suomessa. Lähtisin muutenkin katsomaan niitä jonnekin muualle vaikka saman tien, mutta just nyt ei oo rahaa 😩

vierailija
Ota tuo kusenpolttama "shippaaminen" vttuun tuosta kuvauksestakin ja pelkkää fiilistelyä niinkuin otsikossakin..Kyllä niistå voi kehitellä m+m genitaalifantasioita ihan fiilistelypohjalakin !

Ainiin jos se kauuuuhea Tommmmy. No so what.
Ja toi päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään🤢🤮. Ei nuo kvaukset oo ennenkään trolleja estelly. Noilla kuvauksilla ketju ei tuu pysymään enää ikinä.

vierailija
Ja toi päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään. Ei nuo kvaukset oo ennenkään trolleja estelly. Noilla kuvauksilla ketju ei tuu pysymään enää ikinä.
Mä en myöskään ole koskaan tajunnut tuota päähenkilöiden shippaus vain keskenään on sallittu kun se on niin lapsellinen ajatus noin ylipäänsä. Että tässä sitä mielikuvituksessa shippaillaan mutta oikeasti ollaan niin mustasukkaisia että fantasian tasollakin suututtaa ajatus muista shippikumppaneista.

vierailija
Mä en myöskään ole koskaan tajunnut tuota päähenkilöiden shippaus vain keskenään on sallittu kun se on niin lapsellinen ajatus noin ylipäänsä. Että tässä sitä mielikuvituksessa shippaillaan mutta oikeasti ollaan niin mustasukkaisia että fantasian tasollakin suututtaa ajatus muista shippikumppaneista.
Ketju menee vaan pelkäksi väännöksi asiasta muuten. Voi perustaa oman laajemman shippiketjun, jos huvittaa.

vierailija
Anteeksi nyt jos loin vahingossa uuden minkävärinen mekko on -jutun noilla Bojanin höpinöillä. :D Keikkatilanteessa olin niin täpinöissä että rekisteröin vain Are you from Suomi ja ne applause-jutut, siinä välissä oleva kama meni ihan ohi.

- Joymuffin

Yhteistyössä