vierailija
Ei kyllä kunto kestä vielä eurotour/lontoomayhemin jälkeen uutta tällaistaMolemmilla muruilla lomaa 10.11. asti, olisko Treffi-mayhemin aika?
Ei kyllä kunto kestä vielä eurotour/lontoomayhemin jälkeen uutta tällaistaMolemmilla muruilla lomaa 10.11. asti, olisko Treffi-mayhemin aika?
Mikä sen nimi on? Minificceilijä kysyy.
K&B official nimellä nyt.Mikä sen nimi on? Minificceilijä kysyy.
No todennäköisesti järkkäreitä oli siinä enemmän suojaamassa, koska lavalta ei päässyt suoraan takahuoneeseen, eli joutui kulkemaan ja toimimaan siinä yleisön edessä.Even stoorissakin seisoo 2 järkkäriä vieressä kun vaihtaa boleroa ylle. Järkkäreiden toiminta kyllä viittaa aika vahvasti johonkin.
Even stoorissakin seisoo 2 järkkäriä vieressä kun vaihtaa boleroa ylle. Järkkäreiden toiminta kyllä viittaa aika vahvasti johonkin.
Mistä tämän oikean viestimäärän näkee? Vauvalla oli nimittäin kesällä vaiheita, jolloin melkein kaikki viestit poistettiin hetkessä. Vauvalla Aito ja poni suolsivat varmasti puolet viesteistä viime ja tämän viikon aikana. Ihan kiva kuitenkin, jos keskustelu on pysynyt aktiivisena ja kiinnostusta riittää. Osa varmaan piipahtaa ketjuissa silloin, kun on keikkoja tms. tiedossa.Oletteko muuten huomanneet jännän jutun, että vaikka palstoilta lähtee reilusti porukkaa pois, on lähtenyt koko syksyn, niin silti keskustelut eivät juuri hiljene? Esim. tänne tuli nyt parissa päivässä melkein 3 000 viestiä plus Vauvan postaukset (reilu tuhat kai) päälle, siinä missä kesällä Vauvalla keskimääräinen postaustahti oli noin 700 viestiä päivässä (ja Plussalla selvästi vähemmän).
Juu niin näkyy, enkä puhu nyt meikistä, vaan ihan vaan ihon turvotuksesta.Häärijän Kurikka-videoissa näkyy ihan selvästi Kärtsän silmän turvotus.
Tämmöinen paheksuntakin on ihan turhaa, ette voi tietää toivoisiko Jure teidän tai sen Bojansstoriesin levittelevän asiaa vai ei.Mitäs hittoa nyt taas. Kuinka itsekkäitä ihmiset nykyään ovat, kun kuvittelevat, että joka ikinen sekunti artistin elämästä kuuluu heille? Jure ei selvästi halunnut tuossa kuvatussa tilanteessa tulla tallennetuksi jonkun teinin kännykään, ja silti pitää mennä stalkkaamaan toista muka "toisen hyvinvointi mielessä, voi poloista Jurea". Todella ajattelematonta ja itsekästä toimintaa.
Jännä ettei yksikään keikalla ollut ole kiinnittänyt tähän huomiota.Juu niin näkyy, enkä puhu nyt meikistä, vaan ihan vaan ihon turvotuksesta.
Veikkaisin että aika moni on tuijottanut tota rintakehää.Jännä ettei yksikään keikalla ollut ole kiinnittänyt tähän huomiota.
Jos ihminen peittää itsensä kokonaan juostessaan autoon, niin todennäköisesti hän ei halua tulla silloin kuvatuksi.Tämmöinen paheksuntakin on ihan turhaa, ette voi tietää toivoisiko Jure teidän tai sen Bojansstoriesin levittelevän asiaa vai ei.
Putnika nimimerkillä oli useampi video Tiktokissa.Jaksaisiko joku postata uusiksi Huhhahgei-kylttiepisodin, "olen 99% hetero" -tyypin sekä niitä tunnuksia, joilla oli monia klippejä Belgradista, jäi eilen ja toissapäivänä kaikki videoiden katselu väliin kun olin reissussa.
- Joymuffin
Ehkä olen liian boomer käyttämään Tiktokia, mutta tuolla nimimerkillä näkyy minulle 0 videota siellä?Putnika nimimerkillä oli useampi video Tiktokissa.
On. Nyt jos koskaan on hyvä aika mennä muutamaksi päiväksi sinne Sloveniaan rauhoittamaan mahdollinen uhkatilanne ja saamaan maisemanvaihdoksesta ja etenkin touhutonttuilusta ja hipsuttelusta ihan muuta ajateltavaa. Siellä otetaan J vastaan varmasti avosylin.Molemmilla muruilla lomaa 10.11. asti, olisko Treffi-mayhemin aika?
Ja avojaloin...sori oli ihan pakkoOn. Nyt jos koskaan on hyvä aika mennä muutamaksi päiväksi sinne Sloveniaan rauhoittamaan mahdollinen uhkatilanne ja saamaan maisemanvaihdoksesta ja etenkin touhutonttuilusta ja hipsuttelusta ihan muuta ajateltavaa. Siellä otetaan J vastaan varmasti avosylin.
Conor sitten avojaloin.Ja avojaloin...sori oli ihan pakko
Itseasiassa sinä näkyy 3 järkkäriä tai kolmet jalat eli Veikon + kahdet muut. Se toinen vaan seisoo seinän vieressä Veikon takana.Even stoorissakin seisoo 2 järkkäriä vieressä kun vaihtaa boleroa ylle. Järkkäreiden toiminta kyllä viittaa aika vahvasti johonkin.
paitsi jos siellä ollaan flunssassa niin ei ehkä kannata. No ei kyllä ole muutenkaan realistinen kuvio.On. Nyt jos koskaan on hyvä aika mennä muutamaksi päiväksi sinne Sloveniaan rauhoittamaan mahdollinen uhkatilanne ja saamaan maisemanvaihdoksesta ja etenkin touhutonttuilusta ja hipsuttelusta ihan muuta ajateltavaa. Siellä otetaan J vastaan varmasti avosylin.
Tässä esim Padam ja samalta käyttäjältä löytyy monta muutakin hyvää videota.Ehkä olen liian boomer käyttämään Tiktokia, mutta tuolla nimimerkillä näkyy minulle 0 videota siellä?