Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No kukapa muukaan. Se on kuule sillälailla että nyt saa K tulla mun uniin. Tai tulla mun unissa, molempi käy. Ihan sama.
Jep. Ensin tulee, sit repii maskin pois päästä ja se onkin cameltoe. Olet niin ansainnut tän.

Tättärää vaan 😁

(Kärtsyli varattu mulle täksi yöksi. Kerron sille miten paljon tykkään Auto Jäästä ja kiellän ikinä menemästä sellaisten nautojen/geitten uniin, jotka sitä dissaa. Paitsi tietenkin laulamaan tättärää)

vierailija
Onneksi nyt on keikkatauko, voi K levätä. Jos lahdessa ei näy mitään noita jälkiä, niin onko se kummaa? Jos on meikkiä, niin ehkä K jatkaisi tuollaisten merkkien piirtämistä?

vierailija
Onko kukaan käynyt tuolla Alavuden (miten tämä edes taivutetaan?) paikalla ennen. Kun sieltä alkoi tulla niitä kuvia ja vitsailivat että ovat "jail" kun siinä on nuo korkeat barrikaadit mitkä on vähän hassut. Joku kirjoitti että omituinen lavasysteemi. Onko tyypillinen tuolle paikalle?

vierailija
Onko kukaan käynyt tuolla Alavuden (miten tämä edes taivutetaan?) paikalla ennen. Kun sieltä alkoi tulla niitä kuvia ja vitsailivat että ovat "jail" kun siinä on nuo korkeat barrikaadit mitkä on vähän hassut. Joku kirjoitti että omituinen lavasysteemi. Onko tyypillinen tuolle paikalle?
Olen lähialueelta kotoisin. Tietääkseni siellä päin ei kauhean usein mitkään K:n tasoiset nimet käy edes... Mutta en tiedä tuota keikkapaikkaa, tai miten se yleensä on keikkojen aikaan

Yhteistyössä