vierailija
Siis miten nyt sitten erosi eli missä olivat?Kyllä, mutta yleisöä "vahtivat" järkkärit on paikalla jo ovien auetessa.
Siis miten nyt sitten erosi eli missä olivat?Kyllä, mutta yleisöä "vahtivat" järkkärit on paikalla jo ovien auetessa.
Jep. Ensin tulee, sit repii maskin pois päästä ja se onkin cameltoe. Olet niin ansainnut tän.No kukapa muukaan. Se on kuule sillälailla että nyt saa K tulla mun uniin. Tai tulla mun unissa, molempi käy. Ihan sama.
Kävelivät Kn mukana, osa edessä ja osa takana.Siis miten nyt sitten erosi eli missä olivat?
Saman kuulin ja tää on kyllä erikoista, ei ihan ilman syytä pikkukeikalla sulle tule neljää järkkäriä ympärille.Nuo "järkkärit" ovat kuulemma tulleet paikalle K:n kanssa ja olleet hänen kanssaan ja lähellä kokoajan. Ei tavallinen järkkäri toimi niin
Saman huomasin.Ccctytöllä uusi stoori, missä järkkärit kyllä ohjaa aika kiireesti ohi keikan loppumisen jälkeen.
Ei. Kuulostaa, että tiedostetaan isompi uhka mahdolliseksi. Siihen sopisi myös tuo hiljaisuus jos asiaa tutkitaan jneSaman kuulin ja tää on kyllä erikoista, ei ihan ilman syytä pikkukeikalla sulle tule neljää järkkäriä ympärille.
Joo samaan kiinnitin huomiota.Joo erikoiselta näytti tuo cctyön viimeinen stoori. Ihan kuin järkkärit olisivat olleet jotenkin kireänä/vakavana vaikka K itse oli kyllä ihan normaalin oloinen.
Missä tällästä tietoa on ollut? Ja voi ei, ehkä oikeasti on jotain voinut käydä .Saman kuulin ja tää on kyllä erikoista, ei ihan ilman syytä pikkukeikalla sulle tule neljää järkkäriä ympärille.
Ei sovi tuo kaikki muu tuohonOlisiko K voinut vaikka raapaista itseään rintaan vahingossa, ja päättänyt peittää selvän raapimisjäljen meikillä, että näyttäisi tyylivalinnalta?
.Missä tällästä tietoa on ollut? Ja voi ei, ehkä oikeasti on jotain voinut käydä .
Ei sillä silloin olisi 4 järkkäriä mukana ja vielä jossain pikkupitäjän pikkukeikalla. Ei edes Lontoossa ollut kuin vain se yksi ja sillon oli lippugate vielä tuoreessa muistissa.Olisiko K voinut vaikka raapaista itseään rintaan vahingossa, ja päättänyt peittää selvän raapimisjäljen meikillä, että näyttäisi tyylivalinnalta?
Kyllähän sitä onnistuu jos se syystä x pitää tehdä.Mutta K vaikutti ihan rennolta, omalta itseltään? Yleensä ei paljoa kykene peittämään tunteitaan, onnistuisiko nyt jos joku häly päällä?
Olen lähialueelta kotoisin. Tietääkseni siellä päin ei kauhean usein mitkään K:n tasoiset nimet käy edes... Mutta en tiedä tuota keikkapaikkaa, tai miten se yleensä on keikkojen aikaanOnko kukaan käynyt tuolla Alavuden (miten tämä edes taivutetaan?) paikalla ennen. Kun sieltä alkoi tulla niitä kuvia ja vitsailivat että ovat "jail" kun siinä on nuo korkeat barrikaadit mitkä on vähän hassut. Joku kirjoitti että omituinen lavasysteemi. Onko tyypillinen tuolle paikalle?