vierailija
Ei, tää on Vantaan juntit ja Slovenian mummon tussukat.Eikö tämä ollutkaan Kauniit ja rohkeat?
Ei, tää on Vantaan juntit ja Slovenian mummon tussukat.Eikö tämä ollutkaan Kauniit ja rohkeat?
Mä rakastan tätä nautadomia enkä vuoden alussa todella olis uskonut et marraskuussa YHÄ oon näin sekasin slovenialaisista nuorista miehistä ja yhdestä vantaalaisesta Jerestä.
Siis mä oon niiiin lämmennyt Janille tässä viime aikoina. Katoin taas yksi päivä sen NT-liven ja se oli siinäkin niin ihana, jotenkin keskittyneenä ja komeana… ja ja jaJanin lettulautanen kuulostaa jotenkin niin suloselta. Mua liikutti se sen lavalla makoilu tiera päässä, ihana muru
No jos on niin mulla olis vähän paranteluehdotuksia käsikirjoittajille. Se "Jere Sloveniassa"-juonikuvio on ollut harmillisesti nyt kesken ties kuinka kauan, ja vääriä hälytyksiä oli ihan tarpeeksi jo kesällä. Sitä voisi kyllä vapaasti nyt edistää, pari vihjettä vois pudotella lisää. "Boitsu Dublinissa/Glasgowssa/Lontoossa" peruutettiin jostain kumman syystä, vaikka koko fandom oli etukäteen omaksunut tämän osaksi jo perusjuonta. Sen sijaan Halloween-jakso oli oikein mukavan yllättävä, samoin kuin OddlyGoodin paluu. Nyt on vähän epävarmuutta tästä uudesta pahiksesta, niin olisi kiva, jos meidän päähenkilöt saisivat taas jotain yhteisiä kohtauksia keskenään. Uusi vuosi voisi olla aika hyvä, kun se on jo pohjustettu tällä "when the year change"-keskustelulla NT arcin aikana!Eikö tämä ollutkaan Kauniit ja rohkeat?
Mulla on ollu v***u levällään viisuista asti.
tää on Huhhahgeis, The Eurovision edition.Eikö tämä ollutkaan Kauniit ja rohkeat?
Joo kyllä, lettuja on varmasti Janille tarjolla vaikka missä.Kyllä mäkin voin lettukestit Janille pitää.
Noniin Aarni otappa koppia tästä!No jos on niin mulla olis vähän paranteluehdotuksia käsikirjoittajille. Se "Jere Sloveniassa"-juonikuvio on ollut harmillisesti nyt kesken ties kuinka kauan, ja vääriä hälytyksiä oli ihan tarpeeksi jo kesällä. Sitä voisi kyllä vapaasti nyt edistää, pari vihjettä vois pudotella lisää. "Boitsu Dublinissa/Glasgowssa/Lontoossa" peruutettiin jostain kumman syystä, vaikka koko fandom oli etukäteen omaksunut tämän osaksi jo perusjuonta. Sen sijaan Halloween-jakso oli oikein mukavan yllättävä, samoin kuin OddlyGoodin paluu. Nyt on vähän epävarmuutta tästä uudesta pahiksesta, niin olisi kiva, jos meidän päähenkilöt saisivat taas jotain yhteisiä kohtauksia keskenään. Uusi vuosi voisi olla aika hyvä, kun se on jo pohjustettu tällä "when the year change"-keskustelulla NT arcin aikana!
Ai heilläkin. Poistetaanko Dean pokedexistä vai odotellaanko välien lämmittelyä?Kaikenlisäksi Deanilla ja Kärtsällä taitaa olla välirikko.
Ei hitsi. Onkohan siellä jotain oman kylän / talon vippejä..Alavudella ilmeisesti ollut jonotuksen kanssa häikkää. Ccctyttö ja muut jotka ovat olleet jonottamassa ulkona jo useamman tunnin, ei ole päässeet ekana sisään.
Joo, sisään on päässyt jonottamaan ne, joilla on huone hotellista. Muut joutui jonottamaan ulkona.Alavudella ilmeisesti ollut jonotuksen kanssa häikkää. Ccctyttö ja muut jotka ovat olleet jonottamassa ulkona jo useamman tunnin, ei ole päässeet ekana sisään.
Ei tollasessa paikassa varmaan ymmärretä tämmösen jonotuskulttuurin päälle yhtään. Tosin jos ovat ovella olleet ekana niiden avautuessa, olisi luullut heidän ekana sisään pääsevän.Alavudella ilmeisesti ollut jonotuksen kanssa häikkää. Ccctyttö ja muut jotka ovat olleet jonottamassa ulkona jo useamman tunnin, ei ole päässeet ekana sisään.
Hän osaa kyllä olla halutessaan oikein asiallinen ja itsevarma, ja yllätti tosiaan hyvällä kielitaidollaan jne. Rakastan kyllä sitä vähän höpsöä ja omalaatuista Jania erityisesti. Se vei alunperin mun sydämeni. Se on niin suloinen tyyppi ja kemiat Nacen kanssa toimii loistavasti. Heitä on ilo seurata yhdessä. Ja erikseen.Siis mä oon niiiin lämmennyt Janille tässä viime aikoina. Katoin taas yksi päivä sen NT-liven ja se oli siinäkin niin ihana, jotenkin keskittyneenä ja komeana… ja ja ja
Tommy ja talikko voi tulla tarvittaessa lukemaan tälle pyrkyriaavalle vähän lakia.Sori vaan Aava Jan on mulle varattu häihin ja oon sen yksityishenkilöä jakanut kaikille muillekin. Että tiedät paikkasi.
Dean ei tuuttaa enää sitä.Ei siitä Janin puhelimen kuvasta saanut mitään selvää. Siinä voi olla vaikka koira.
Miksi Deanilla ja Kärtsyllä välirikko? K ei ikinä kyllä tykkää Deanin kuvista.
Hehän oli syömässä jossain ravintolassa, liekö sillä välin tullut jonoon lisää porukkaa ja numerosysteemiä ei kunnioitettu?Alavudella ilmeisesti ollut jonotuksen kanssa häikkää. Ccctyttö ja muut jotka ovat olleet jonottamassa ulkona jo useamman tunnin, ei ole päässeet ekana sisään.