Tämä! Ja onko Boitsulla myös joku uusi jonka takia jäi Thaikuista pois? Vai oliko se siellä?Sanoo nyt tämä Aava onko se Bojani miehiin päin vai seilataanko me ihan turhaan
Joo kiitos!Nythän sä voit varmistaa meille että oliko sillä prinssi Albert, vai ei?
Itse asiassa tietotoimisto Aava voi varmaan kertoa meille senkin, paljon aikaa viikottain B ja K nyt käyttää oikeasti siihen viestittelyyn ja miltä heidän keskustelunsa näyttävät. Screenshotitkin varmaan onnistuu!Tämä! Ja onko Boitsulla myös joku uusi jonka takia jäi Thaikuista pois? Vai oliko se siellä?
Ja myös, miksi et itse ollut?Tämä! Ja onko Boitsulla myös joku uusi jonka takia jäi Thaikuista pois? Vai oliko se siellä?
Ccctyttö tuskin striimaa, sanoi keksittyvänsä kreisiparteihin.Sirpapera ja ccctyttö oli menossa mielestäni keikalle.
Vai olitko?Ja myös, miksi et itse ollut?
Käsi ylös kaikki jotka uskoivat tämän vuoden maaliskuussa että spekuloivat marraskuussa mammapalstalla sloveenibändin nuoren kitarisrin lettulautasen vieressä näkyvän kännykän taustakuvaa.Kyllä se oli Janin kännykkä. Bojan istui Janin vasemmalla puolella ja känny oli Janin lettulautasen oikealla puolella.
Silloin kun joksut lähtivät, ja näyttivät lentolippunsa, ainakin tumblurissa sanottiin, että istuinten välissä oli juuri niin monta paikkaa, että koko bändi olisi ollut mukana... mutta jos B ei ollutkaan siellä.. kuka istui siinä yhdellä istuimella?Ja myös, miksi et itse ollut?
Ei meistä varmaan kukaan uskonut, että täällä sitä vaan edelleen heilutaan Ja kyllä tämän shipin seuraaminen on ehdottomasti ollut hullumpaa kuin minkään saippuasarjan ikinäPahempaa: ei edes paljoa uusia henkilöitä, vaan kierrätetään niitä, jotka on jo tavattu. Tosin siitä oon yhtä mieltä, etten uskonut toukokuussa viisukrapulan jälkeen roikkuvani vielä täällä saatana marraskuussa.
Ai jumalauta tätä palstaa, repesin ihan täysin tälle. Onneksi kukaan ei kuullut. Aika hipsiä nukkumaan ennen kuin kunnon hepulit sotkee taas unirytmin ihan täysin.Siis kenen letut oli levällään?
No ei kai kukaan väittänytkään, ettei olisi. Ei toki poista vttuörvellyksen junttimaisuutta.juupa juu... ainakaan managerilla ei ole kamelinvarvasta, mitään mauttomampaa ja juntimpaa ei taidakaan olla
Oletteko olleet yhteistreffeillä Janin kengän ja kengän puolison kanssa (vai erosiko ne jo)?Rohkeaa Janilta ryhtyä tapailemaan fania, sehän oli heille vähän niin kuin sovitusti kiellettyä. Mut minkäs teet, kun iskee niin iskee! Onnea teille. Hyvä Suomi!
Aarnin.Siis kenen letut oli levällään?
Eikö tämä ollutkaan Kauniit ja rohkeat?Ei jessus tämän jakson käsikirjoittajat on laiskoja. Kierrättää entisiä heiloja yhdeltä toiselle.
Oliko mark, matej ja niko myös laskettu?Silloin kun joksut lähtivät, ja näyttivät lentolippunsa, ainakin tumblurissa sanottiin, että istuinten välissä oli juuri niin monta paikkaa, että koko bändi olisi ollut mukana... mutta jos B ei ollutkaan siellä.. kuka istui siinä yhdellä istuimella?
Siis mihin lähti? Thaimaaseen? Eihän se siellä ollutkaan?Oliko mark, matej ja niko myös laskettu?