vierailija
Kärtsähän aina vaan palkkaa takaisin ne samat tyypit mille antaa potkut, niin ei siitä pitkää iloa olisi!Kärtsä kun on kova jakelee potkuja, niin voisko se käydä ton Conorin heivaamassa ohimennen
Kärtsähän aina vaan palkkaa takaisin ne samat tyypit mille antaa potkut, niin ei siitä pitkää iloa olisi!Kärtsä kun on kova jakelee potkuja, niin voisko se käydä ton Conorin heivaamassa ohimennen
Ei jessus tämän jakson käsikirjoittajat on laiskoja. Kierrättää entisiä heiloja yhdeltä toiselle.B:n uuden poikaystävän nimi on Tommy ja hän on virosta kotoisin.
Uskotteko te oikeasti kaiken mitä tänne kirjoitetaanLiittyyköhän tää Janin seuralainen nyt siihen sen puhelimen taustakuvaan, mikä ilmeisesti näkyi jossain pätkässä?
Ei kun se on Norjalainen heteromies Kukkis joka on Aarni ja kuitenkin Käärijä sekä Mikke.B:n uuden poikaystävän nimi on Tommy ja hän on virosta kotoisin.
Ja minä. Koska myös minä olen 31-vuotias. Valehtelen tosin olevani 30.Ei kun se on Norjalainen heteromies Kukkis joka on Aarni ja kuitenkin Käärijä sekä Mikke.
Toki.Uskotteko te oikeasti kaiken mitä tänne kirjoitetaan
En usko mitään, mutta pidän kiinni oikeudestani spekuilla suuntaan tai toiseen kunnes saan todisteita (aitoja) tai väite kumotaan.Uskotteko te oikeasti kaiken mitä tänne kirjoitetaan
Sulla on varmaan ollut kova ikävä Jania siellä Ljubljanassa kun se on ollut vaan lietsussa kaiken maailman Thaikuissa ja Serbioissa. Onneks nyt ehtii olla viikon kotona.No ... Nyt kun tän joku meni ääneen sanomaan nii kyllähän siinä näin kävi. Kun olivat täällä. Tampereella. Tutustuttiin ja ollaan oltu siitä asti yhdessä. Muutaman viestin ign kautta laitoin ennen NT:a sille. Mä oon ollut nyt Ljubljanassa pääasiassa ja keikoilla mukana jonkun verran. Teen etätöitä muutenkin niin onnistuu hyvin. Mä en oo ikinä ollut näin onnellinen. Aika uskomatonta tää tietysti on. Kaikki. Kuin satua. Ollut hullua käydä täällä palstalla sen jälkeen mitä tapahtunut. Kun ei ole voinut kertoa kenellekään.
- Aava
Hienoa, mun spekulaatio on se että jollain on tylsää lauantai-iltana ja se trollaa. Aika hienosti tosin valita nyt Jan, koska nyt tuli sentään jo vähän uudenlaista matskua.En usko mitään, mutta pidän kiinni oikeudestani spekuilla suuntaan tai toiseen kunnes saan todisteita (aitoja) tai väite kumotaan.
Joo, vaihtelu virkistääHienoa, mun spekulaatio on se että jollain on tylsää lauantai-iltana ja se trollaa. Aika hienosti tosin valita nyt Jan, koska nyt tuli sentään jo vähän uudenlaista matskua.
Ei ole, vaan Nace. Itse yhdessä vahvistivat jo viikkoja sitten: "Everything is true!"Janin kumppanin nimi on Aarni.
Kännykkä pöydällä näyttökuva näkyvissä klipeissä, joissa olivat syömässä ja Bojan lauloi jotain kansanlaulua. Näytöllä kuva vaaleasta naisesta, eikä sitä kukaan blurrannut, kuten Kärtsän gf-kuvan synttäriklipissä.Ja ne lähteet…
Pääsin juuri töistä ja tämä on ensimmäinen viesti, jonka luen sitten aamupäivän.Mua rupes kyllä nyt naurattaan kun mietin että Kärtsä menee ens yöksi Vesan viereen kattoon Salkkareita, Benkku on Rautalammilla keikalla ja auta armias jos menee vielä aamulla saunaan tai pöytäliinat vilahtelee jossain stooreissa... Ja vielä kaiken huipuksi Cameltoe on kaivettu jostain manageroimaan Joksuja. Kyl on Aarni nyt sellaset käsikirjotukset keksiny että jopa Kaunarit jää toiseksi
(Ja joo AASI oon!)
Ai hitsi, tarvitaan uusia käsikirjoittajia, joilla uusia raikkaita ideoita. Löytyisikö täältä?Alkaa tän jakson käsikirjoittajilta loppua ideat jos tuohon mennään. Ensin piti kaivaa cameltoe-Conor naftaliinista ja luoda sille uusi rooli, ja sitten vielä kierrätetään kesäkuisia Rautalampi-juonikuvioita. Ai jai, universumi, nyt vähän jotain uutta tilalle. Miten olis vaikka K:lta yllätysreissu Sloveniaan?
Oliko se siis se sama vaalea nainen?! Nyt meni jännäksi!Kännykkä pöydällä näyttökuva näkyvissä klipeissä, joissa olivat syömässä ja Bojan lauloi jotain kansanlaulua. Näytöllä kuva vaaleasta naisesta, eikä sitä kukaan blurrannut, kuten Kärtsän gf-kuvan synttäriklipissä.
Vaikka kolmen kivaa Salen ja Veskun kera? Ja ruoskan. Kun kerran kimppakiva molempien Niinistöjen kanssa kariutui The Listalle joutumiseen.Pokedexistä löytyy jo Sale, niin mikäs siinä olisi Veskukin sinne lisätä. Kaikki sulassa sovussa
Mutta olikos se edes Janin kännykkä? Vai kenties the Bojanin?Kännykkä pöydällä näyttökuva näkyvissä klipeissä, joissa olivat syömässä ja Bojan lauloi jotain kansanlaulua. Näytöllä kuva vaaleasta naisesta, eikä sitä kukaan blurrannut, kuten Kärtsän gf-kuvan synttäriklipissä.
Kuka löytää klipin ja blondin? Ei kai se nyt vaan ole platina, menee taas blondit sekaisin.Oliko se siis se sama vaalea nainen?! Nyt meni jännäksi!